AHK: Στην ψηφιακή εποχή με EAC Mobile App

Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου με το EAC Mobile App, μια πλατφόρμα επικοινωνίας βασισμένη στη διεθνή εμπειρία, που προσφέρει ταχύτερη μετάδοση των δεδομένων και υψηλής ποιότητας εμπειρία στο χρήστη.

Η εν λόγω εφαρμογή δίνει στους καταναλωτές πρόσβαση σε αρκετές πληροφορίες και υπηρεσίες, μέσα από ένα απλό και εύχρηστο περιβάλλον. Υποστηρίζεται από σχεδόν όλους τους τύπους των έξυπνων κινητών συσκευών, ενώ το συγκεκριμένο λογισμικό αξιοποιεί πολλές από τις σύγχρονες δυνατότητες των συσκευών αυτών. 

Με το EAC mobile app ο χρήστης μπορεί να:
  • δει στοιχεία του λογαριασμού του
  • βλέπει το ιστορικό κατανάλωσης του ρεύματος στο υποστατικό του
  • να επιλέξει να λαμβάνει τον λογαριασμό του ηλεκτρονικά
  • εξοφλεί τον λογαριασμό απλά και ηλεκτρονικά
  • ενημερώνεται για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και τυχόν βλάβες στο δίκτυο ηλεκτροδότησης
  • αναφέρει κάποιο περιστατικό για ζημιά ή βλάβη στο δίκτυο ηλεκτροδότησης και στο δίκτυο οδικού φωτισμούυπολογίσει ποιο είναι το ενδεικτικό κόστος χρήσης κάποιας συσκευής
  • έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις Ανακοινώσεις και τα Ενημερωτικά Έντυπα που εκδίδει η ΑΗΚ
  • βρίσκει εύκολα στον χάρτη όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών, τα ωράρια λειτουργίας τους και τα τηλέφωνα επικοινωνίας
  • δει που βρίσκονται τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων για την υπηρεσία e-charge 
  • υποβάλει την ένδειξη του μετρητή του (αν η ΑΗΚ δεν έχει πρόσβαση στο υποστατικό του)
  • και να είναι συνεχώς σε επαφή με την ΑΗΚ για οτιδήποτε άλλο τον αφορά.    
Παρουσιάζοντας τη νέα εφαρμογή ο πρόεδρος της ΑΗΚ, Ανδρέας Μαραγκός, υπογράμμισε πως πρόκειται για ένα πρωτοποριακό, τεχνολογικό βήμα της ΑΗΚ, ενός οργανισμού που έχει συνδέσει την πορεία του με τη σύγχρονη πορεία της Κύπρου και φιλοδοξεί να συνδέσει το μέλλον του, με τη δυναμική ανάπτυξη της Οικονομίας και της Κοινωνίας του τόπου.
 
Ο κ. Μαραγκός ανέφερε πως η ΑΗΚ αλλάζει και δεν θα μπορούσε να μην αλλάξει, προσθέτοντας πως νέες προκλήσεις, απαιτούν νέα στρατηγική.  «Το μεγάλο έργο του Λειτουργικού και Λογιστικού Διαχωρισμού, που δημιουργεί τέσσερις ανεξάρτητες ρυθμιζόμενες δραστηριότητες, την ΑΗΚ Παραγωγή, την ΑΗΚ Μεταφορά, την ΑΗΚ Διανομή , την ΑΗΚ Προμήθεια, εισέρχεται στην τελική του φάση.  Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών αλλάζουν πρόσωπο, γίνονται πιο φιλικά, πιο αποτελεσματικά και έρχονται πιο κοντά στον πελάτη.  Γίνονται πολύ σημαντικά βήματα στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω της υλοποίησης  προγράμματος επενδύσεων σε σύγχρονη αντιρρυπαντική τεχνολογία.  Σταθμοί Παραγωγής είναι στο τελικό στάδιο μετατροπής τους για να δεχθούν Φυσικό Αέριο ως καύσιμο.  Ο Οργανισμός έχει ήδη ολοκληρωμένες μελέτες εγκατάστασης έργων ΑΠΕ, που αναμένεται να μειώσουν την τιμή του ηλεκτρισμού στον καταναλωτή.  Αναμένουμε τις αποφάσεις Φορέων της Πολιτείας ώστε να προχωρήσουμε.  Από την πλευρά μας είμαστε έτοιμοι. Ένα ευρύτερο έργο εκσυγχρονισμού είναι σε εξέλιξη και προετοιμάζει τη νέα ΑΗΚ.  Καλωσορίζουμε τον ανταγωνισμό, γιατί ο καταναλωτής απαιτεί επιλογές και γιατί ο ανταγωνισμός αποτελεί κίνητρο για να γινόμαστε καλύτεροι.  Πάντα με σύνεση και υπευθυνότητα στο πλαίσιο του ρόλου και της αποστολής μας». 
 
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΑΗΚ Μιχάλης Χατζηπαντέλας, ανέφερε πως η παρουσίαση της νέας πρωτοποριακής εφαρμογής, EAC mobile app, για κινητά τηλέφωνα και tablets, ανοίγει ακόμη ένα παράθυρο προς το ψηφιακό μέλλον.

«Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου ανέπτυξε το EAC mobile app ώστε ο πελάτης της ΑΗΚ-Προμήθεια να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του αλλά και πρόσβαση σε υπηρεσίες που ο Οργανισμός προσφέρει σε όλους τους χρήστες του δικτύου ηλεκτρισμού. Τις δυνατότητες αυτού του νέου εργαλείου πληροφόρησης και επικοινωνίας με την ΑΗΚ, θα σας παρουσιάσουμε σε λίγο. Με την ανάπτυξη της  πρώτης  διαδραστικής εφαρμογής της ΑΗΚ, έχει δημιουργηθεί και η αναγκαία κατάλληλη τεχνική υποδομή. Η υποδομή αυτή δίνει πλέον τη δυνατότητα στην ΑΗΚ να αναπτύξει με ασφάλεια περισσότερες εφαρμογές κινητών συσκευών για χρήση από τις ίδιες τις Επιχειρησιακές Μονάδες και Διευθύνσεις  του Οργανισμού, με σκοπό τη συνεχή επιχειρησιακή βελτίωση. Τέτοιες εφαρμογές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:  Δείκτες Απόδοσης, Θέματα Διαχείρισης Ποιότητας και Οδηγίες προς τα Συνεργεία.
 
Συνεργάτες τις ΑΗΚ στο πρωτοποριακό αυτό έργο αυτό ήταν οι Εταιρείες Warply, Logicom Solutions Ltd και η NetU.
 
Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι οι πληροφορίες που δίνονται μέσω του EAC mobile app και αφορούν στο ηλεκτρικό δίκτυο, το οποίο ανήκει στο μη ανταγωνιστικό μέρος της ΑΗΚ, θα είναι άμεσα διαθέσιμες μέσω κατάλληλου τεχνικού μηχανισμού, σε οποιοδήποτε άλλο Προμηθευτή ενέργειας. Αυτός με τη σειρά του μπορεί να τις χρησιμοποιήσει για δικούς τους σκοπούς ή/και για την ανάπτυξη δικών του εφαρμογών.
 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

Πράσινο Βουλής στον προϋπολογισμό του Ταμείου ΑΠΕ & ΕΞΕ-Οι ανησυχίες των βουλευτών
Πέρασε από την Ολομέλεια με δεσμεύσεις κονδυλίων ο προϋπολογισμός της ΔΕΦΑ
Κορυφαία κοινή προτεραιότητα για Κύπρο και Ισραήλ ο Great Sea Interconnector
Με ηλεκτρική διασύνδεση και συνεργασία σε θέματα υδρογονανθράκων στο Ισραήλ ο Παπαναστασίου
Επιτυχής άσκηση πυρόσβεσης στο υπερσύγχρονο τερματικό της ΕΚΟ Κύπρου στο Βασιλικό
Γ. Παπαναστασίου: Στοχευμένα αντισταθμιστικά για πράσινη φορολογία-Ο στόχος για το τερματικό στο Βασιλικό
Πήρε θέση για το τερματικό ο Πρέσβης της Κίνας-«Θα συμβούν καλά πράγματα μετά τις πολλές δοκιμασίες»
Νέα αύξηση της παραγωγής στο πρώτο δίμηνο του έτους για την Energean
Μπαράζ συσκέψεων Παπαναστασίου για Great Sea Interconnector-Ψηλά στις συζητήσεις το μετοχικό σχήμα
Ανταγωνιστική Αγορά Ηλεκτρισμού: Στα μέσα Μαΐου σε διαβούλευση οι ρυθμιστικές αποφάσεις