THE WORX

  21/05/2018 18:12
THE WORX

THE WORX

  21/05/2018 18:12
H TheWorx ξεκίνησε να λειτουργεί το 2005  ως εξειδικευμένο γραφείο προσφοράς υπηρεσιών direct και promotional marketing, πριν ακόμη οι συγκεκριμένες υπηρεσίες αποκτήσουν τη σημερινή σημασία τους στην αγορά. Σήμερα η ομάδα μας αποτελείται από νεαρά και δραστήρια άτομα στον χώρο των ψηφιακών μέσων, που γνωρίζουν σε βάθος το πώς λειτουργούν τα μέσα αυτά και συνεχώς ψάχνουν τι δουλεύει καλύτερα, προσφέροντας έτσι σε ένα brand πολύ περισσότερα από μια απλή παρουσία στο διαδίκτυο. Γιατί οι υπηρεσίες μας διαθέτουν δημιουργικότητα και ανάλυση δεδομένων, κάτι που αποτελεί ένα φοβερά αποτελεσματικό συνδυασμό!
 
Υπηρεσίες/ προϊόντα
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν online marketing, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημόσιες σχέσεις (online & offline), media relations, διαχείριση εκδηλώσεων, προωθητικές ενέργειες, ανάλυση περιεχομένου και δεδομένων, πάντα με τη στήριξη των δημιουργικών μας προτάσεων.
 
Διευθυντική ομάδα 
Αρετή Αναστασιάδου, Managing Director
Ανδρέας Σπυρόπουλος, Creative Director
Ανδρέας Αναστασιάδης, Head of Strategy
Λούση Ιωάννου, PR & Events Manager
Κωνσταντίνος Κοσμάς, PR & Digital Manager
Μαρία Πολυκάρπου, Social Media Analyst
Βασίλης Αργυρός, Content Creator
 
Σημαντικότερα επιτεύγματα
Στα 13 χρόνια της ύπαρξής μας έχουμε αναλάβει πληθώρα projects για ένα μεγάλο αριθμό πελατών. Κάποιες δουλειές που ξεχωρίζουμε, από τα τελευταία χρόνια, είναι η καμπάνια λανσαρίσματος της Cobalt, η οποία έτρεξε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, οι πρωτοποριακές ψηφιακές εκστρατείες των Lay’s, που έχουν αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα και η εκστρατεία λανσαρίσματος, αλλά και η συνεχής διαχείριση της online επικοινωνίας της Anytime Insurance, που μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα έχει ξεπεράσει κάθε στόχο.
 
Οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας
Ο καταναλωτής σήμερα είναι όλο και πιο απαιτητικός, αφού επηρεάζεται και έχει συνεχή επαφή πλέον με ό,τι συμβαίνει στην επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω της σχέσης του με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δύσκολα θα ανταποκριθεί σε ένα μήνυμα το οποίο δεν είναι μελετημένο, αλλά και δημιουργικά διαμορφωμένο, με τρόπο που να τον αγγίζει και να διαφέρει από τα μηνύματα που παίρνει από τον ανταγωνισμό.
 
Ψηφιακές τεχνολογίες και νέα δεδομένα
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας των brands. Η online παρουσία ενός brand έχει ενταχθεί πλέον στο «πετσί» της επικοινωνίας και η διαδραστικότητα  με τον καταναλωτή είναι θεμελιώδους σημασίας, γιατί διαφορετικά, αν δεν υπάρχει, αυτός απλώς θα αδιαφορήσει.
Το πιο σημαντικό από όλα είναι να μελετάς συνεχώς τις τάσεις των κοινωνικών δικτύων και του ψηφιακού marketing, οι οποίες αλλάζουν με απίστευτα γοργό ρυθμό, αλλά και να παρακολουθείς τις αντιδράσεις του κοινού που στοχεύεις για κάθε πελάτη και κάθε brand, σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, ούτως ώστε να μπορείς να αντιδράσεις σωστά ανά περίσταση. Η τεχνολογία - με τον σωστό χειρισμό -  είναι ό,τι καλύτερο για ένα brand!
 
Προβλέψεις 
Τα τελευταία δυο χρόνια αρχίσαμε πλέον να ξεπερνάμε τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε μετά την κρίση, ειδικά μετά το Μνημόνιο του 2013 και βλέπουμε ότι υπάρχει και πάλι ανάπτυξη στον τομέα της επικοινωνίας. Οι ενδείξεις είναι ότι ο τομέας του digital marketing θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ακόμη πιο ραγδαίους ρυθμούς, με την επικοινωνία να γίνεται ακόμη πιο challenging. Οι νέοι τρόποι διαδικτυακής επικοινωνίας, όπως το influencer marketing, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία στην επικοινωνία των brands, αφού πλέον για να επηρεάσουμε έναν καταναλωτή πρέπει να βρίσκουμε μοναδικούς και ακόμη πιο στοχευμένες λύσεις προσέγγισης. Σε γενικές γραμμές, η χρονιά φαίνεται πως θα είναι αρκετά απαιτητική, αλλά και πολύ θετική.
 
Στόχοι για το 2018
Είμαστε πλέον σε θέση να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας στο εξωτερικό, αφού έχουμε ήδη κάνει τα πρώτα μας βήματα όσον αφορά τον στόχο αυτό. Επίσης, είμαστε πιο επιλεκτικοί στις δουλειές που αποφασίζουμε να αναλάβουμε ως εταιρεία, αφού επιλέγουμε πελάτες που αναγνωρίζουν τη δύναμη και τη δυναμική της επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την τεχνολογία και τον επαγγελματισμό με τον οποίο δουλεύουμε, συμβαδίζοντας με τη φιλοσοφία μας.
 
Facts & Figures
 
Έτος ίδρυσης:

2005
 
Χρόνια λειτουργίας:
13
 
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού:
Proximity Worldwide
 
Παρουσία στο εξωτερικό:
Δεν έχουμε δική μας «έδρα» ως TheWorx στο εξωτερικό, όμως παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε πελάτες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, οπότε η δουλειά μας «ταξιδεύει» και συναγωνίζεται με την επικοινωνία άλλων brands, τα οποία έχουν πολύ πιο μεγάλες δαπάνες σε διεθνές επίπεδο. Το έξυπνο targeting και η δημιουργική στρατηγική πίσω από τις ενέργειές μας, σε συνδυασμό με τα στρατηγικά εργαλεία data analysis που χρησιμοποιούμε, μας επιτρέπουν να ανταγωνιστούμε σ’ αυτό το επίπεδο με πολύ θετικά αποτελέσματα.
 
Σημαντικοί πελάτες/accounts

Anytime Insurance, Lay’s, ΟΠΑΠ Κύπρου, Mars Inc, Photos Photiades Distributors, KFC, COTY, Πανεπηστήμιο
Λευκωσίας, κ.ά.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση:
Περικλέους 62, 2021, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22377745
E-mail: info@theworx.com.cy
Ιστοσελίδα: theworx.com.cy
Facebook: facebook.com/TheWorxCyprus
Instagram: @theworx_cyprus
 
 
COMMUNICATION - THE WORX
Πίσω στην αρχή της σελίδας