«Όλα τα καλά» από την Telia & Pavla BBDO

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία για το Σχέδιο Προνομίων «όλα τα καλά» που δημιουργήθηκε για τη CYTA από τη διαφημιστική εταιρεία  Telia & Pavla BBDO κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά κυρίως να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στον οργανισμό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η εκστρατεία της Telia & Pavla BBDO με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Μαρίνο, σκηνοθέτη τον Τάσο Μπουλμέτη και παραγωγή SEMIO έτρεξε  σε όλα τα μέσα, επικοινωνώντας τη σειρά προνομίων που προσφέρει η Cyta σε όλους τους συνδρομητές κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, Cytanet, και Cytavision. 

"Μέσα από την καθημερινότητά του, ο πρωταγωνιστής μας δείχνει πως απολαμβάνει ένα σωρό καλά μόνο και μόνο επειδή είναι πιστός πελάτης της CYTA και γι’ αυτό και τα αξίζει!" , καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Το Limassol Blu Marine σε αποκριάτικους ρυθμούς το τριήμερο των καρναβαλιών
Εκδήλωση ΟΠΑΠ Κύπρου με τους πράκτορες συνεργάτες της
Το επιχειρείν της Κύπρου σε... αναμμένα κάρβουνα (pics)
Το Paradox Museum Limassol μπαίνει σε ρυθμούς καρναβαλιού
Καρναβάλι ξανά στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
City of Dreams Mediterranean: Μια φαντασμαγορική βραδιά με Δέσποινα Βανδή και Γιώργο Λιβάνη
To ίδρυμα ENAVSMA έκλεισε πανηγυρικά τις εορταστικές εκδηλώσεις του με τον Κωστή Μαραβέγια
Η Hyundai κατέκτησε τη δεύτερη της νίκη στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC)
Γιόρτασε τον Άγιο Βαλεντίνο με μία ρομαντική απόδραση στο ξενοδοχείο Annabelle
Φιλανθρωπική εκδήλωση αγάπης και προσφοράς απο ΠΑΣΥΚΑΦ και Counsellor