ARGOSY TRADING COMPANY LTD

H Argosy Trading Company Ltd (ATC) ιδρύθηκε το 1953, με την έναρξη της συνεργασίας της με τους κολοσσούς Mars και Philip Morris για την εισαγωγή και διανομή των  προϊόντων τους στο νησί.
 
 Tον Νοέμβριο του 1985, το συνολικό μετοχικό της κεφάλαιο εξαγοράζεται από τη NKS Group of companies.

Τον Δεκέμβριο του 1989, ιδρύεται η CYPRUS TRADING CORPORATION PUBLIC LTD και η ATC εντάσσεται σε αυτήν, μαζί με τις υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου NKS.

Έκτοτε, η εταιρεία ακολουθεί μια συνεχή άνοδο, μέσα από την ανάπτυξη των ιστορικών συνεργασιών της, αλλά και τη συνεχή προσθήκη νέων brands, προϊόντων και προμηθευτών. Η εταιρεία είναι o μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας καταναλωτικών προϊόντων στην Κύπρο, με ένα δίκτυο διανομής πέραν των 2000 σημείων πώλησης. Με την εξαγορά της Chrikar Trading Co Ltd, τώρα Argosy Food Service, διασφαλίζει παράλληλα μια δυναμική παρουσία και στον τομέα μαζικής εστίασης.

Από το 2000 λειτουργεί υπερσύγχρονο ιδιόκτητο κέντρο διανομής με περισσότερα από 7.000 m2 αποθηκευτικό χώρο και με 4 διαφορετικές θερμοκρασιακές ζώνες.

Διαχειρίζεται πλειάδα προμηθευτών. Ανάμεσά τους οι Mars, Kellogg’s, Reckitt Benckiser, Melissa, Energizer, Mondelez International, Danone και Chipita, αλλά και διακεκριμένοι τοπικοί προμηθευτές, όπως Johnsof, Sailor.

Τα περισσότερα από τα brands που διαχειρίζεται κατέχουν ηγετική θέση (1η-3η) στην κυπριακή αγορά.
 
Υπηρεσίες/ προϊόντα
Αποθήκευση, διανομή και διαχείριση προϊόντων στην αγορά (πωλήσεις, merchandising)
Υπηρεσίες Ανασυσκευασίας Προϊόντων
Υπηρεσίες Marketing (Brand & Trade) για την ανάπτυξη των brands
 
Σημαντικές  εξελίξεις

Οι σημαντικότερες πρόσφατες εξελίξεις αφορούν αφενός στην επέκταση των εργασιών της εταιρείας στον τομέα μαζικής εστίασης και αφετέρου στη διείσδυση της παρουσίας της στο λιανεμπόριο, μέσα από κατηγορίες που ανταποκρίνονται σε νέες καταναλωτικές τάσεις, όπως  είναι το Ethnic Food.

Επίσης, η τεχνογνωσία και η συνεχής ανάπτυξης της δομής μας, ώστε αυτή να ανταποκρίνεται στις εξελίξεις στο λιανεμπόριο και κυρίως στις καταναλωτικές τάσεις, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας.
 
Προκλήσεις
Η αγορά της Κύπρου βρίσκεται σε μια φάση όπου το λιανεμπόριο εξελίσσεται ραγδαία με μια εμφανή τάση συγκέντρωσης και με ό, τι αυτό συνεπάγει.

Η παρουσία και η ανάπτυξη της Lidl προφανώς αποτελεί μια πρόκληση για τα επώνυμα προϊόντα, τα οποία θα πρέπει ενδεχομένως να επανεξετάσουν τον μέχρι τώρα τρόπο προώθησης και διάθεσής τους.
Παράλληλα, η ανάπτυξη των ιδιωτικών ετικετών γενικότερα είναι επίσης μια τάση που φαίνεται να επηρεάζει την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή, επηρεάζοντας σαφέστατα κάποιες κατηγορίες περισσότερο από άλλες. Επίσης, η ανάπτυξη των discounters κερδίζει μερίδιο των καταναλωτών, ενώ παράλληλα πιέζει περαιτέρω τους υπόλοιπους λιανέμπορους, αλλά και προμηθευτές, για χαμηλότερα περιθώρια κέρδους.
Τέλος, πρόκληση αποτελεί ο σύγχρονος καταναλωτής, ο οποίος εμφανίζεται πολύ πιο ενημερωμένος, επιλεκτικός και ψαγμένος στην μετά την κρίση του 2013. Έχει σαφέστατα διαφοροποιήσει τόσο τις καταναλωτικές του συνήθειες όσο και τα κριτήρια επιλογής λιανέμπορου και προϊόντων.
 
Τεχνολογικές εξελίξεις
Η τεχνολογία ανέκαθεν επηρέαζαν την παραγωγικότητα και την εξέλιξη του τομέα. Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις αφήνουν περιθώρια για βελτίωση της εξυπηρέτησης της αγοράς και νέους τρόπους πρόσβασης στον τελικό καταναλωτή.
 
Προβλέψεις
Το 2018 και νοουμένου ότι η γενικότερη πολιτική κατάσταση στην περιοχή παραμείνει σταθερή, θα είναι μια χρονιά ανάπτυξης. Τυχόν ανησυχίες αφορούν τη μεγάλη αύξηση των τετραγωνικών μέτρων στο λιανικό εμπόριο.
 
Στόχοι

Βασικός μας στόχος εξακολουθεί να είναι διαχρονικά η εξυπηρέτηση των καταναλωτικών τάσεων και αναγκών με ποιοτικά και επώνυμα προϊόντα.

Με την εξαγορά της Chrikar Trading Co Ltd, τώρα Argosy Food Service, στοχεύουμε στη διασφάλιση της δυναμικής παρουσία μας στον τομέα μαζικής εστίασης, αλλά και στην ανάπτυξη κάποιων προϊόντων στη λιανική αγορά, όπως Kikoman και El Sabor. Μέσα από την ομαδικότητα και τη δυναμικότητα που μας χαρακτηρίζει, στοχεύουμε σε μια ακόμα πιο ισχυρή παρουσία στην τοπική αγορά, βασισμένη στα νέα δεδομένα που υποβάλλουν οι εξελίξεις τόσο από πλευράς εμπορίου όσο και από πλευράς καταναλωτή.
 
 
Διευθυντική ομάδα
Μάριος Λουκαΐδης
CEO, FMCG Logistics
and Distribution
Ιφιγένεια Φιερού
Logistics Manager
Μάρθα Κλαμπάνεβα
Planning  Manager
Πανίκος Ιωάννου
Commercial Manager
Στέφανη Λουκά
HR Business Partner
Χρύσω Τζαρίδη
Chief Financial Officer
Πλούταρχος Πλουτάρχου
Marketing Manager Team2
Ελένη Σολωμού
Marketing Manager Team1
Γιώργος Κάρουλας
General Manager Food Service
Χριστάκης Τοφής
L-IT Support-Manager
 
Facts & Figures
• Έτος Ίδρυσης: 
1953
• Χρόνια Λειτουργίας: 65 
• Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού:
Συμφωνίες με πέραν των 30 προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς διεθνών εταιρειών, όπως, Mars, Kellogg’s, Reckitt Benckiser, Mondelez International , Danone kai chipita.
• Παρουσία στο εξωτερικό: Μέσα στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι η μελέτη επέκτασης των εργασιών της και στο εξωτερικό.
• Σημαντικοί πελάτες/accounts: Όλοι οι πελάτες είναι για εμάς σημαντικοί και υπάρχει άριστη συνεργασία με όλους.
• Ετήσιος τζίρος: Πέραν των €60 εκατ.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση:
Βιομηχανική Περιοχή Πέρα Χωριού Νήσου
Τ.Θ: 21335, 1507, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22741000
Φαξ: 22741100
E-mail: info@ctcgroup.com
Ιστοσελίδα: www.ctcgroup.com
 
 
 

Δειτε Επισης

TEMPO BEVERAGES CYPRUS
TRYFON TSERIOTIS
SPAR ΚΥΠΡΟΥ
ROLOGIS GROUP
PATHIN TRADING LTD
P.C. SPLASH WATER PUBLIC COMPANY
LIDL
LEO PATRIOTIS LTD (AGENT-DISTRIBUTOR)
LAIKO COSMOS TRADING
IPH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS