EUROLIFE

  03/04/2019 13:49
EUROLIFE

EUROLIFE

  03/04/2019 13:49
Η EuroLife διανύει μια επιτυχημένη πορεία 30 χρόνων, εξυπηρετεί πάνω από 100.000 πελάτες και κατέχει ηγετική θέση στην αγορά. Μέχρι στιγμής έχει καταβάλει πάνω από ϐ1 δισ. σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας, ενώ προσφέρει πάνω από ϐ8.5 δισ. σε καλύψεις στον κλάδο ζωής.
 
Συνεχίζει να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους ασφαλιστικούς κινδύνους, διατηρώντας μια εξελικτική πορεία συνεχούς βελτίωσης με ασφαλιστικά αποθέματα πάνω από €500 εκατ. και δείκτη φερεγγυότητας πέραν του 220%, που υπερκαλύπτει το απαιτούμενο εποπτικό όριο του 100%, σύμφωνα με στοιχεία του Δεκεμβρίου 2018. «Από την ίδρυση της μέχρι και σήμερα έχει προσφέρει σχεδόν €1 εκατ., σε φιλανθρωπικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, σε ευαγή ιδρύματα και εκδηλώσεις κοινωνικού και πολιτιστικού χαρακτήρα», σημειώνει η Άρτεμις Παντελίδου, γενική διευθύντρια.
 
INSURANCE photo Eurolife

 
Οι εξελίξεις τρέχουν
Η ασφαλιστική βιομηχανία διεθνώς είναι ένας από τους κλάδους που επηρεάζονται δραστικά από τις πολιτικές, τεχνολογικές και δημογραφικές εξελίξεις. Τείνουμε πολλές φορές να αναφερόμαστε στα ζητήματα αυτά σε θεωρητικό πλαίσιο, παραβλέπουμε ότι μεσοπρόθεσμα έχουν πολύ πρακτικές προεκτάσεις και ο σχεδιασμός που επιβάλλεται είναι άμεσος.
Οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν και όλοι μιλάνε για τη fintech, την ευρεία έννοια που περιλαμβάνει την παροχή σύγχρονων τραπεζικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε καθεστώς ανοικτών αγορών, υπό τον συνδυασμό των σύγχρονων τεχνολογιών όπως το διαδίκτυο, η κινητή τηλεφωνία, το cloud ή το λογισμικό ανοιχτού κώδικα.
Σ’ αυτό το ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ισορροπίες αλλάζουν. Εταιρείες του μεγέθους της EuroLife, μεγάλες στην Κύπρο αλλά μικρές στον κόσμο, είναι υποχρεωμένες να βρουν τη νέα τους τοποθέτηση και να επανεφεύρουν τον εαυτό τους, διατηρώντας άρρηκτη τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουν κτίσει με τους πελάτες τους.
Παράλληλα, οι εφαρμογές του αυτοματισμού ή των big data σημαίνουν ότι σε πολλές λειτουργίες το ρίσκο ελαχιστοποιείται και άρα η ασφάλιση θα καταστεί ασύμφορη. Έτσι πρέπει να σχεδιαστούν εκ των προτέρων ποια είναι τα ζωτικά, μακροπρόθεσμα κερδοφόρα πεδία, να επικεντρωθούν εκεί με σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες και να απευθυνθούν με πειστικό τρόπο στα νέα κοινά που εξοικειώνονται με έναν άλλο τρόπο ζωής, μακριά από τις παλιές συνήθειες.
«Στην Κύπρο έχουμε να αντιμετωπίσουμε θέματα όπως η δημογραφική γήρανση, που προκαλεί μια σειρά από συνέπειες για τη βιομηχανία μας, καθώς και τη συμπληρωματική ιδιωτική σύνταξη που θα αποτελέσει αδήριτη πραγματικότητα για χιλιάδες συμπολίτες μας στο άμεσο μέλλον», υπογραμμίζει. Σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα το ΓεΣΥ δημιουργεί ένα νέο ασφαλιστικό πυλώνα, τις συνέπειες του οποίου στην αγορά παρακολουθούμε με ενδιαφέρον.
 
Η εποπτεία αυξάνεται
Η σύσταση Ενιαίας Εποπτικής Αρχής Ασφαλίσεων από τον Υπουργό Οικονομικών είναι ένα σημαντικό βήμα για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του κλάδου, αναφέρει η κ. Παντελίδου, καθώς πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της ασφαλιστικής κοινότητας.
Υπάρχουν οι προϋποθέσεις ώστε η νέα Αρχή να δημιουργήσει ένα συνολικό, ολοκληρωμένο και μακρόπνοο πλαίσιο ασφάλισης, που θα ωφελήσει ταυτόχρονα τους πελάτες και τις εταιρείες που σέβονται τους κανόνες λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς.
Την ίδια στιγμή οι ευρωπαϊκές οδηγίες θα συνεχίσουν να έρχονται σε μια προσπάθεια ομογενοποίησης και εναρμόνισης της ενιαίας αγοράς. Η προσαρμογή είναι πάντοτε μια διαρκής πρόκληση για τις μικρές σε μέγεθος -σε ευρωπαϊκά μέτρα - ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς σημαίνει περισσότερους διαχειριστικούς πόρους και διαρκείς αλλαγές.
«Στη EuroLife έχουμε πετύχει να εντάξουμε στην εταιρεία ένα δυναμικό πρόγραμμα βελτιώσεων, με σκοπό να είμαστε πάντοτε ένα βήμα πιο μπροστά από τις εξελίξεις που έρχονται. Σκοπεύουμε να παραμείνουμε στην κορυφή για πολλά χρόνια ακόμη, οπότε όλα συντείνουν στον κοινό στόχο», επισημαίνει η ίδια.
Η διαρκής εκπαίδευση και η εισαγωγή νέων προτύπων είναι μέρος της «κανονικής» δουλειάς του κλάδου πλέον, μια και η «κανονικότητα» είναι μια μακρά διαδικασία μετάβασης σε ένα νέο, πολύ πιο προσωποποιημένο και πολύ πιο ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας.
 
Δυνατοί και στο ΓεΣΥ
Όσον αφορά στο ΓεΣΥ, όπως εξηγεί η κ. Παντελίδου, αποτελεί μια σημαντική αλλαγή στα ασφαλιστικά πράγματα της χώρας και το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη στους σχεδιασμούς τους. «Μέχρι στιγμής τα πράγματα για την εγχώρια ιδιωτική ασφάλιση είναι ιδιαίτερα θετικά, ο τομέας της υγείας βρίσκεται σε διαρκή ανοδική πορεία. Για παράδειγμα, τα αποτελέσματα για το 2018 δείχνουν αύξηση 12,6% στα ασφάλιστρα της Υγείας σε σχέση με το 2017. Η αύξηση αυτή αντανακλάται φυσικά και στα αποτελέσματα της EuroLife, κάτι όχι παράξενο αφού διαθέτουμε το medica, το ασφαλιστικό πρόγραμμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης», τονίζει. Δεν ξέρει κανείς ακόμη πώς θα εξελιχθεί το ΓεΣY στην τελική του μορφή, ποιοι και πόσοι γιατροί και ποια νοσηλευτήρια θα συμμετέχουν. Έτσι κι αλλιώς όμως, μέχρι την 1η Ιουνίου 2019 δεν προσφέρεται καμία κάλυψη, προσθέτει η ίδια, ενώ και τότε η κάλυψη θα περιορίζεται στην πρωτοβάθμια φροντίδα. Η ενδονοσοκομειακή κάλυψη του ΓεΣΥ ξεκινά από τον Ιούνιο του 2020.
«Μιλώντας για το δικό μας προϊόν, θεωρώ ότι και στο μέλλον θα διατηρήσει τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, ώστε να αποτελέσει ελκυστική επιλογή για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις: πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή κάλυψη, επιλογές σε προσωπικούς, ειδικούς γιατρούς και νοσηλευτήρια που οι ίδιοι οι πελάτες επιθυμούν σε όλη την Κύπρο», υπογραμμίζει.
Όταν κάθε λεπτό μετράει, το medica εξασφαλίζει ποιότητα, ταχύτητα και αποφυγή ταλαιπωρίας, εξοικονόμηση χρόνου κατά τη διαδικασία νοσηλείας χωρίς λίστες αναμονής, ενώ δεν χρειάζεται να ακολουθήσει ο πελάτης τη διαδικασία του ΓεΣΥ που προϋποθέτει παραπομπή από προσωπικό γιατρό.
«Με λίγα λόγια ο ιδιωτικός τομέας θα προσφέρει ευελιξία, ταχύτητα, ποιότητα και επιλογές και θα εναπόκειται πλέον στον πολίτη να επιλέξει την επένδυση που θέλει να κάνει στο μέλλον του, στην υγεία τη δική του και της οικογένειάς του. Κι εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα του», καταλήγει.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: EuroLife House,
Έβρου 4, 2003, Στρόβολος
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 21655, Λευκωσία
Τηλέφωνα: 22124000 και 80008880
Φαξ: 22341090
Ιστοσελίδα: www.eurolife.com.cy
 
 
 
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας