SUPERHOME CENTER (D.I.Y) LIMITED - Δυναμικά και στο διαδίκτυο

Tα πολυκαταστήματα SuperHome Center είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων DIY & Home Improvement στην κυπριακή αγορά με 5 καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό, Πάφο και Λάρνακα, συνολικής έκτασης περίπου 19.000 τ.μ. και εξυπηρετούν περισσότερα από 2 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως. Για την online παρουσία της εταιρείας, τις υπηρεσίες που προσφέρει και την εξέλιξη του e-shop μας μίλησε ο κ. Nicholas Wilson, Assistant General Manager των πολυκαταστημάτων SuperHome Center.

ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 55.000 ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα SuperHome Center προσφέρουν πέραν των 55.000 προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, καλύπτοντας 18 και πλέον εξιδεικευμένες κατηγορίες, όπως είδη κήπου-φυτά/ φωτιστικά/ οικιακά/ μπογιές/ εποχικά/ υδραυλικά/ είδη επιπλοποιίας / έπιπλα/ είδη μπάνιου/ εργαλεία/ ηλεκτρικές συσκευές/ είδη αυτοκινήτου/ είδη διακόσμησης/ χαλιά-παρκέ/ ηλεκτρολογικά/ είδη αποθήκευσης/ είδη καθαρισμού και είδη ψυχαγωγίας. Με συνεχείς προσφορές προϊόντων, ποικιλία επιλογών άριστης ποιότητας, πολιτική χαμηλών τιμών, εξειδικευμένων υπηρεσιών και αρίστης εξυπηρέτησης κατά και μετά την αγορά, τα SuperHome Center έχουν επιτύχει διαχρονικά τον σεβασμό και τη στήριξη του κύριου καταναλωτή. Πάνω σε αυτή τη στρατηγική προσέγγιση και φιλοσοφία στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν την κάθε τους κίνηση, υποστηρίζοντας έμπρακτα το σλόγκαν -SuperHome Center και μην ψάχνετε αλλού!

TO SUPERHOME CENTER E-SHOP
Τα πολυκαταστήματα SuperHome Center το 2020 προχώρησαν στη δημιουργία του ηλεκτρονικού τους καταστήματος παράλληλα με τα φυσικά καταστήματα τα οποία διαθέτουν. Στην επίσπευση ανάπτυξης βεβαίως του e-shop συνετέλεσε η καινούργια τάξη πραγμάτων, η οποία αναπάντεχα μπήκε στη ζωή μας. Η πανδημία δημιούργησε καινούργιες προοπτικές και καταναλωτικές απαιτήσεις, οι οποίες βοήθησαν ευρύτερα την ανάπτυξη των Online αγορών. Για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που επιθυμούν να συμπορευτούν μ’ αυτές τις εξελίξεις, η ανάπτυξη Online Shop αποτέλεσε αναγκαίο βήμα και για το Superhome Center μια φυσιολογική εξέλιξη. Δραττόμενος της ευκαιρίας, θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ομάδα του Superhome Center e-shop για την προσπάθεια την οποία καταβάλλουν καθημερινά, με στόχο τη σωστή λειτουργία του τμήματος.

35.000+ ΚΩΔΙΚΟΙ ΟΝLINE
Σχετικά με την Online παρουσία μας, συνεργαζόμαστε με εξωτερικό πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος μας προσφέρει τη δυνατότητα μέσω του προγράμματος PIM (Product Information System) για λύσεις διαχείρισης περιεχομένου/προϊόντων και ψηφιακού Marketing. Σήμερα διατίθενται 55.000 προϊόντα στα φυσικά καταστήματά μας και περισσότερα από 35.000 προϊόντα στην ιστοσελίδα μας. Είναι βεβαίως σημαντικό να αναφερθεί ότι γίνεται συνεχής προσθήκη προϊόντων στην ιστοσελίδα, έτσι ώστε όλη η γκάμα των προϊόντων να βρίσκεται το συντομότερο δυνατό σε άμεση προβολή για τους πελάτες μας.

YΠΗΡΕΣΙΕΣ DELIVERY
Οι παραδόσεις των παραγγελιών διενεργούνται μέσω εξωτερικών συνεργατών των Superhome Center. Συγκεκριμένα, προσφέρονται 3 επιλογές στον πελάτη. Πρώτη επιλογή είναι η παραλαβή από κατάστημα όπου δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να καταχωρήσει την παραγγελία του ηλεκτρονικά με προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και εντός 24 ωρών να πραγματοποιηθεί η παραλαβή τους. Δεύτερη επιλογή είναι η παραλαβή από pick up point (κατάστημα εξωτερικού συνεργάτη) με σύνηθες την άφιξη της παραγγελίας εντός της ιδίας ή της επόμενης εργάσιμης μέρα. Τρίτη επιλογή αποτελεί η κατ’ οίκον παράδοση, η οποία πραγματοποιείται συνήθως εντός 24 ωρών. Σημείωση: Ενδέχεται να υπάρξει αύξηση του χρόνου παράδοσης σε περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, ογκωδών παραγγελιών κλπ.

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ Ε-COMMERCE
Τα οφέλη του e-commerce για την κοινωνία και την οικονομία είναι πολύπλευρα. Η 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών 7 ημέρες την βδομάδα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέγουν, να συγκρίνουν τιμές και να αγοράζουν προϊόντα με μια απλή πλοήγηση στο διαδίκτυο, εκμηδενίζοντας τον χρόνο και το κόστος μεταφοράς σε ένα φυσικό κατάστημα.

Στις επιχειρήσεις το e-commerce προσφέρει ιδιαίτερα μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση προϊόντων, στην άμεση ενημέρωση των πελατών για καινούργια προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές, αλλά και στην πιθανή μείωση λειτουργικών εξόδων, αφού με την ενσωμάτωση όλης της γκάμας των προϊόντων στο On-Line Shop μπορεί να ξεπεράσει τους περιορισμούς που παρουσιάζει ένα φυσικό καταστήματα.

Η ύπαρξη όλων των προϊόντων με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αποτελεί επίσης θετικό στοιχείο για την εταιρεία, μιας και μπορεί εύκολα να αντλήσει πληροφορίες για το προφίλ των πελατών, κάτι που τη βοηθά στην καλύτερη στόχευση προϊόντων/ υπηρεσιών, ενώ αποτελεί και το μέσο για διεύρυνση του γεωγραφικού της εύρους. Εν κατακλείδι θα μπορέσουμε να πούμε ότι όλα τα πιο πάνω αποτελούν μερικούς από τους παράγοντες τους οποίους μια επιχείρηση θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη, έτσι ώστε να ενισχύσει την θέση της στην αγορά και να παραμείνει ανταγωνιστική.

ΣΤΑ ΠΛΑΝΑ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
Σκοπός και στόχος του Superhome Center είναι η συνεχής αναβάθμιση τόσο των προϊόντων όσο και των υπηρεσιών που προσφέρει, βοηθώντας στον μέγιστο βαθμό τον πελάτη μέσω μιας πλειάδας διαδικτυακών και όχι μόνο ενεργειών. Ενέργειες οι οποίες εντάχθηκαν και πρόκειται να ενδυναμωθούν περεταίρω τα επόμενα χρόνια, όπως οι cross selling πωλήσεις προϊόντων, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον πελάτη να δει αντίστοιχα άλλα προϊόντα που μπορούν να «συνοδευτούν» με το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Ακόμη, η μαζική σύγκριση μιας κατηγορίας προϊόντων για εντοπισμό των χαρακτηριστικών τους, κάνοντας έτσι πιο φιλική προς τον χρήστη την πλοήγησή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Έμφαση δίδεται, επίσης, στο εύκολο check out, στην εύκολη επικοινωνία για αιτήματα που μπορεί να υπάρξουν, στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό και στη βαθμολόγηση των προϊόντων από προηγούμενους πελάτες. Σημαντική είναι, ακόμα, η παραχώρηση διαδικτυακών προσφορών, η ένταξη ειδικών προσφορών σε συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων, η παραχώρηση εκπτωτικών κουπονιών, η καταχώρηση βαθμών και η εξαργύρωσή τους με προϊόντα. Όλες οι πιο πάνω ενέργειες στοχεύουν στην περαιτέρω ενίσχυση της διαδικτυακής μας πλατφόρμας, όπως και η χρήση του remarketing μέσω των google ads, facebook και e-mails.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ MARKETING

Διεύθυνση: Φιλίππου 10, Βιομηχανική Ζώνη, 2540, Δάλι

Τηλέφωνo: 22205444

Ιστοσελίδα: https://www.superhome.com.cy/

 : @SuperhomeCenterCy

 : SuperhomeCenter

 : Superhome Center

email: marketing@superhome.com.cy

Δειτε Επισης

Ελλάδα: €500 εκατ. οι επενδύσεις στον τομέα οπτικοακουστικών παραγωγών
Η  Infocredit Group οργάνωσε το 2ο Credit Risk Management Forum(pics)
Η Πετρολίνα συγχαίρει τον Απόλλωνα για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος
R. Attard: Ζωτικός ο ρόλος της ΕΥ στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
H Ευρώπη γίνεται το νέο κέντρο στην παγκόσμια βιομηχανία μπαταριών ηλεκτροκίνησης
Ψηφιακή επανάσταση: Πώς καθορίζονται οι νέοι ορίζοντες της Κύπρου
Πολιτική και Τεχνολογία: Εναλλακτικές μορφές συμμετοχικής δημοκρατίας
Θεμελιώνοντας την ειρήνη μέσω της επιχειρηματικότητας
Ο «πατέρας» της εμβρυικής ιατρικής στο 2ο Cyprus Forum
Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές