Ancoria Bank: Προηγμένη τραπεζική εμπειρία

  28/07/2020 09:36
Ancoria Bank: Προηγμένη τραπεζική εμπειρία

Ancoria Bank: Προηγμένη τραπεζική εμπειρία

  28/07/2020 09:36
H Ancoria Bank Ltd, από τα μέσα του 2016, ξεκίνησε να λειτουργεί με στόχο της να παρέχει μια προηγμένη τραπεζική εμπειρία στο κοινό.
Με ένα δικό της διαφοροποιημένο μοντέλο και βασική αρχή την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών της ξεκίνησε να λειτουργεί με τρία τραπεζικά κέντρα που εκτός της προσωπικής εξυπηρέτησης οι πελάτες εξυπηρετούνται και μέσω self-service καναλιών. Μάλιστα, από την αρχή δεν είχε κανένα σκοπό να αυξήσει τον αριθμό των τραπεζικών της κέντρων.                                                                                                         
Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά, παρόλο που αυξάνεται κατά πολύ ο αριθμός των πελατών της, η τράπεζα συνεχίζει να εξυπηρετεί με εκείνο τον αρχικό αριθμό τραπεζικών κέντρων και ο λόγος είναι απλός.            
                                                   
Εξαρχής η τράπεζα επενδύει στην τεχνολογία και την καλύτερη αξιοποίησή της, μέσω της οποίας παρέχει ολοκληρωμένες και φιλικές προς τους πελάτες της ηλεκτρονικές λύσεις για τις τραπεζικές τους συναλλαγές και τη διαχείριση των οικονομικών τους. Η τράπεζα, εκτός από το τεχνολογικά ανεπτυγμένο της προφίλ, δεν παύει να δίνει ιδιαίτερη σημασία και στην ανθρώπινη επικοινωνία.
Ένα κράμα προσωπικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης καλύτερα χαρακτηρίζουν την ταυτότητα της Αncoria Bank. Η τράπεζα προσφέρει όλο το φάσμα των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με κατάλληλες λύσεις και αναβαθμισμένη εμπειρία.
 
ΣΤΟ ΠΛΑΪ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
Η Αncoria Bank, από τις πρώτες μέρες ανακοίνωσης της εμφάνισης του COVID-19 στην Κύπρο, ανέλαβε δράση με μέτρα που στοχεύουν πρωτίστως στην προστασία της υγείας των πελατών και του προσωπικού της. Η τράπεζα έχει θέσει ως πρωταρχικό της στόχο να σταθεί στο πλάι της κυπριακής κοινωνίας, κάτι που ήταν ανέκαθεν σκοπός της, όταν ο ιδρυτής της κ. Sievert Larsson οραματιζόταν να δημιουργήσει μια τράπεζα για να στηρίξει την κυπριακή οικονομία μετά τις δύσκολες στιγμές του 2013.

Σημαντικό σημείο στο να μπορεί να ανταπεξέλθει σ’ αυτό το κάλεσμα στάθηκε το γεγονός ότι ο σχεδιασμός της τράπεζας και η φιλοσοφία της είναι τέτοια που τη βοήθησαν άμεσα να υποστηρίξει την ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών της. Συγκεκριμένα, η Αncoria Bank ήταν η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που ξεκίνησε να ανοίγει λογαριασμούς μέσω εφαρμογής κινητού χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης να μεταβεί σε τραπεζικό της κέντρο, να δημιουργεί δικές της λειτουργικές τεχνολογίες για εξυπηρέτηση των πελατών της και που εξυπηρετεί με μικρό αριθμό τραπεζικών κέντρων. Έτσι, συνδυάζοντας τις γνώσεις και την πείρα της αξιόλογης ομάδας της, αλλά και την προηγμένη τεχνολογία, μπορεί ανά πάσα στιγμή να εξυπηρετήσει το κοινό με κατάλληλες και ασφαλείς λύσεις.
 
Οι κυριότερες ψηφιακές λύσεις της Ancoria Bank
 
Άνοιγμα λογαριασμού από το σπίτι

 
Η τράπεζα δημιούργησε τη δίκη της εφαρμογή κινητού για άνοιγμα λογαριασμού, την Ancoria Bank Create, που λάνσαρε μέσα του 2017. Σκοπός ήταν η διευκόλυνση του κοινού να ανοίγει τραπεζικό λογαριασμό από την άνεση του σπιτιού του χωρίς να πηγαίνει στην τράπεζα και αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο σημείο είναι ζωτικής σημασίας.
Με το Ancoria Bank Create μπορούν όσοι ιδιώτες ενδιαφέρονται, άφοβα και κυρίως από το σπίτι τους, να ανοίξουν λογαριασμό με εύκολα βήματα. Με αυτό τον τρόπο όλα γίνονται ηλεκτρονικά και οι πελάτες λαμβάνουν τη χρεωστική κάρτα τους στο σπίτι ταχυδρομικώς χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
 
Για να ανοιχτεί ο λογαριασμός, ο ενδιαφερόμενος  χρειάζεται ένα κινητό τηλέφωνο smartphone, ταυτότητα, αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης διεύθυνσης και την εφαρμογή κινητού Ancoria Bank Create. Συμπληρώνει τα στοιχεία του, γίνεται ταυτοποίηση με βίντεο και υπογράφει τα έγγραφά του ηλεκτρονικά. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον σύνδεσμο www.ancoriabank.com/content/ancoria-bank-create
 
myAncoria: online banking
 

H Ancoria Bank δημιούργησε το myAncoria, το δικό της online banking, με στόχο οι πελάτες της να έχουν τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών τους, ασφαλισμένα και οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να υπάρχει η ανάγκη για φυσική τους παρουσία στα τραπεζικά κέντρα.
Εκτός από τους συνήθεις λειτουργίες online banking, που κι εκείνες είναι αρκετά ανεπτυγμένες και διαφοροποιημένες, προσφέροντας κατηγοριοποιημένες συναλλαγές και μεταφορές χρημάτων μέσω λίστας επαφών, τους ιδιώτες παρέχεται και η λειτουργία του προϋπολογισμού, μιας και παρατηρήθηκε η ανάγκη να μπορούν να διαχειρίζονται απλά και εύκολα το budget τους. Χωρίς spreadsheets και χρησιμοποιώντας το myAncoria οι πελάτες τους τράπεζας μπορούν να βλέπουν εύκολα πού ξοδεύουν τα χρήματά τους και πού πρέπει να εξοικονομήσουν λαμβάνοντας και προειδοποιήσεις για να ενημερώνονται έγκαιρα και να μην ξεφεύγουν με τον προϋπολογισμό τους. Το myAncoria είναι προσβάσιμο από κινητό μέσω εφαρμογής, αλλά και από tablet και ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η υπηρεσία αυτή είναι σχεδιασμένη τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις.
 
Προηγμένες ηλεκτρονικές υπογραφές
 
Οι πελάτες της Ancoria Bank μπορούν να υπογράψουν έγγραφα από το σπίτι με προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή, χωρίς να χρειάζεται να εκτυπώσουν ή να σαρώσουν οτιδήποτε. Αυτό ισχύει τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρείες και η χρήση τους είναι ιδανική για τις περιπτώσεις που πρέπει να υπογράψουν αρκετά άτομα. Η υπηρεσία αυτή διατίθεται για μεγάλο αριθμό εγγράφων και οδηγιών προς την Τράπεζα.
 
Συναντήσεις μέσω βιντεοκλήσεων
 
Το κοινό, αλλά και οι πελάτες τους Ancoria Bank, ιδιώτες και εταιρείες, θα μπορούν σύντομα να έχουν συναντήσεις με τους τραπεζίτες τους τράπεζας μέσω βιντεοκλήσεων. Η εξυπηρέτηση θα είναι εξίσου ποιοτική και πολύ βοηθητική και τώρα λόγω του COVID-19, αλλά και σε μεταγενέστερο στάδιο όταν οι πελάτες θα μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο από τα επιβαρυμένα προγράμματά τους, αφού δεν θα χρειάζεται να αναλώνουν χρόνο για να μεταβούν στην τράπεζα για συναντήσεις.
 
Κατάλληλες λύσεις  με ασφάλεια
 

Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και όλοι βασιζόμαστε σε αυτή. Πρέπει να επενδύουμε στην αναβαθμισμένη εμπειρία, στις καινοτόμες και έξυπνες λύσεις και κυρίως στη σωστή και ασφαλή εξυπηρέτηση. Η Ancoria Bank, πιστή στους πελάτες και τη φιλοσοφία της, θα συνεχίσει να προσφέρει αυτές τις λύσεις οι οποίες είναι κατάλληλες, πρωτοποριακές και ασφαλείς.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
• Τηλέφωνα: 8000 0050 /
+357 22849000 (για κλήσεις από εξωτερικό)
• Διεύθυνση: Λεωφόρος Δημοσθένη Σεβέρη 12, 1080, Λευκωσία
• Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@ancoriabank.com
• Ιστοσελίδα: www.ancoriabank.com
• Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:
Facebook: www.facebook.com/BankingRedefined
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ancoria-bank
Instagram: www.instagram.com/ancoriabankcy
 
 
 

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας