Ελληνική Τράπεζα: Η τεχνολογία δίνει τον έλεγχο στον πελάτη

  28/07/2020 09:27
Ελληνική Τράπεζα: Η τεχνολογία δίνει τον έλεγχο στον πελάτη

Ελληνική Τράπεζα: Η τεχνολογία δίνει τον έλεγχο στον πελάτη

  28/07/2020 09:27
Η συνειδητή και μεθοδική ψηφιακή μεταμόρφωση της Ελληνικής Τράπεζας τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε τη σπουδαιότερη υποδομή, ώστε να ανταποκριθεί άρτια στις νέες απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού.

Tα ψηφιακά βήματα που είχαν γίνει τα τελευταία χρόνια από τις τράπεζες μετατράπηκαν σε άλματα τους τελευταίους μήνες, καθώς η κρίση της πανδημίας COVID-19 έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς οργανισμούς παγκοσμίως να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη ανέπαφων επιλογών για τους πελάτες τους. Δείχνοντας τον δρόμο, η Ελληνική Τράπεζα έγινε η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν άμεσα και μέσω διαδικτύου στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς καμία φυσική επαφή. Ως αποτέλεσμα, σε λιγότερο από ένα μήνα περισσότεροι από 5.500 πελάτες εγγράφηκαν επιτυχώς, ενώ σε σχέση με την περσινή περίοδο η χρήση των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας αυξήθηκε πέραν του 30%.

Στόχος της Ελληνικής Τράπεζας, μέσα από αυτή την ψηφιακή μεταμόρφωση, ήταν και παραμένει οι πελάτες της να αποκτήσουν τον έλεγχο των οικονομικών τους στις καθημερινές τους ενέργειες, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους διαδικτυακά με ασφάλεια και ταχύτητα. Με σύμμαχο τις αναδυόμενες τεχνολογίες η Ελληνική Τράπεζα δίνει, περισσότερο από ποτέ, την ευκαιρία στους πελάτες της να έχουν μια απρόσκοπτη και ομοιόμορφη εμπειρία, ανεξαρτήτως καναλιού επικοινωνίας.
 
Online Banking απλά και γρήγορα
 
Η Ελληνική Τράπεζα έδωσε πρώτη τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν στα ηλεκτρονικά της κανάλια χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα. Συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική αίτηση, οι πελάτες εγγράφονται στο Online Banking και αποκτούν πρόσβαση στους προσωπικούς λογαριασμούς και τις κάρτες τους μέσω του Hellenic Bank Web Banking και Mobile App. 
Ακολούθως, με τους προσωπικούς ηλεκτρονικούς κωδικούς, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν τους τους συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με μειωμένες χρεώσεις. Μέσω του Online Banking μπορούν μεταξύ άλλων να:
• Μεταφέρουν δωρεάν χρήματα μέχρι €1000 σε πάνω από 30 χώρες που ανήκουν στον Ενιαίο Χώρο Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA), όπου κι αν βρίσκονται.
• Μάθουν άμεσα και να εκτυπώσουν το IBAN τους.
• Πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας.
• Στείλουν χρήματα σε τους τράπεζες στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.
• Παγoποιήσουν προσωρινά τη χρήση τους κάρτας τους αν αυτή χαθεί ή κλαπεί.
• Ανακτήσουν το PIN τους κάρτας  τους, αν το ξεχάσουν.
• Δημιουργήσουν νέο κωδικό πρόσβασης σε περίπτωση που τον ξεχάσουν ή τον κλειδώσουν.
• Εξουσιοδοτήσουν συναλλαγές μέσω του κινητού τους τηλεφώνου με τη χρήση SMS OTP (One-Time-Password).
• Δουν λεπτομερείς χρεώσεις για κάθε συναλλαγή προτού την υποβάλλουν.
• Μάθουν το υπόλοιπο και τα στοιχεία των λογαριασμών τους.
Τα ψηφιακά κανάλια τους Ελληνικής Τράπεζας ανανεώνονται συνεχώς με την αναβάθμιση και την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση και στην εύκολη χρήση τους.
 
Χρεωστικές κάρτες για όλους

 
Όλοι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να αιτηθούν και να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα εντελώς δωρεάν. Πλέον, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν την έκδοση μιας χρεωστικής κάρτας για να κάνουν όλες τις συναλλαγές τους χωρίς να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα της Τράπεζας. Η κάρτα αυτή συνδέεται με έναν ή περισσότερους από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του πελάτη, ο οποίος μπορεί πλέον να κάνει τις συναλλαγές του εύκολα, γρήγορα και ανέπαφα.     
Μεταξύ άλλων:
• Η χρεωστική κάρτα εκδίδεται και αποστέλλεται δωρεάν στο σπίτι του πελάτη, ο οποίος λαμβάνει το PIN του με SMS στο κινητό του τηλέφωνο.
• 182 ΑΤΜ σε όλη την Κύπρο θα είναι στη διάθεση του πελάτη.
• Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει ανέπαφες συναλλαγές έως €50 χωρίς να πληκτρολογήσει το PIN του.
 
ΑΤΜ νέας γενιάς
 
Η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο ΑΤM σε όλη την Κύπρο. Οι 182 ΑΤΜ νέας γενιάς επαναπροσδιορίζουν την έννοια της αυτοεξυπηρέτησης και προσφέρουν υπηρεσίες 24/7, ώστε οι πελάτες να εξυπηρετούνται αποφεύγοντας τις ουρές και τις αχρείαστες επισκέψεις στα τραπεζικά καταστήματα.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά τους, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
• Δυνατότητα ανέπαφης ανάγνωσης καρτών (contactless).
• «Έξυπνες» οθόνες αφής που λειτουργούν ακόμα και όταν οι πελάτες φοράνε προστατευτικά γάντια.
• Δυνατότητα πολλαπλής εισαγωγής/κατάθεσης επιταγών.
• Κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας.
• Καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής για γρήγορη ανάληψη μετρητών.
 
Εκμοντερνισμός καταστημάτων
Παράλληλα, με την στροφή στα ψηφιακά κανάλια γίνονται και βήματα προς τον εξορθολογισμό και τη βελτίωση της απόδοσης των καταστημάτων. Ο ρόλος και ο τύπος των καταστημάτων επαναπροσδιορίζονται στοχεύοντας ακριβώς στην ώθηση των πελατών προς τα ψηφιακά κανάλια.  Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι η ριζική αναβάθμιση και ο εκμοντερνισμός τόσο του δικτύου όσο και των ίδιων των καταστημάτων στα πρότυπα σύγχρονων τραπεζικών πρακτικών του εξωτερικού. Σκοπός αυτής της αναβάθμισης είναι η προώθηση ενός συστήματος αυτοεξυπηρέτησης (self-service), με ταχεία και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, ώστε οι πελάτες να γλιτώνουν χρόνο, κόπο αλλά και χρήμα!
 
Αναβαθμισμένο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών
 
Την ίδια στιγμή, το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών μπορεί να εξυπηρετήσει σε πολλαπλά επίπεδα τους πελάτες, βελτιώνοντας και εδραιώνοντας συνοχή στην εμπειρία του πελάτη, ασχέτως του σημείου επαφής με την Τράπεζα. Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικώς Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:45 ως τις 20:30, απολαμβάνοντας αυτό που στην Ελληνική Τράπεζα ονομάζουν απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη.
 
Η τράπεζα του μέλλοντος
 
Στο πλαίσιο του στρατηγικού της πλάνου, η Ελληνική Τράπεζα εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της, υιοθετώντας τεχνολογικές αναβαθμίσεις σε όλο το φάσμα των εργασιών της. Αυτή η πρακτική αφορά τόσο τις τραπεζικές εργασίες όσο και τις Επενδυτικές Δραστηριότητες που προσφέρει, ώστε να δώσει στους πελάτες της άμεση πρόσβαση, ευελιξία, ασφάλεια, αλλά και τη δυνατότητα να μειώσουν το κόστος διαχείρισης.
Πρωταρχικός στόχος είναι η επίτευξη μιας απρόσκοπτης και ομοιόμορφης εμπειρίας για τον πελάτη, ανεξαρτήτως καναλιού επικοινωνίας. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους στις καθημερινές τους ενέργειες, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους διαδικτυακά με ασφάλεια και ταχύτητα. Το όραμα της Ελληνικής Τράπεζας είναι μια ομαλή μετάβαση από το παραδοσιακό τραπεζικό μοντέλο στο μοντέλο του μέλλοντος, εκπαιδεύοντας τους πελάτες στη νέα εποχή. Αυτός ήταν και ο σκοπός των εκπαιδευτικών απογευμάτων που καθιέρωσε, ώστε να εξοικειωθούν οι πελάτες με τα ψηφιακά εργαλεία που βρίσκονται στη διάθεσή τους. Με τον αυξανόμενο αριθμό καναλιών επικοινωνίας και υπηρεσιών αυτοεξυπηρέτησης (self-service), οι πελάτες περιμένουν ολοένα και περισσότερο την εξατομίκευση σε κάθε σημείο του ταξιδιού τους. Στόχος παραμένει η εξέλιξη στον τομέα της εξυπηρέτησης και της αυτοεξυπηρέτησης των πελατών μέσω της εξατομίκευσης με εξειδικευμένες λύσεις στα μέτρα κάθε πελάτη.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 8000 9999 (από Κύπρο - δωρεάν)
+35722 500500 (από εξωτερικό)
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: contact@hellenicbank.com
Ιστοσελίδα: www.hellenicbank.com
 
 

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας