!eye creative communications

  02/05/2022 17:49
!eye creative communications

!eye creative communications

  02/05/2022 17:49

Έχουμε παρουσία στην Κύπρο εδώ και 28 χρόνια. Επειδή όμως θεωρούμε τον εαυτό μας ως «NO B.S.» εταιρεία, δεν θα μιλήσουμε για σταθερότητα, γνώση της αγοράς, σχεδόν τρεις δεκαετίες πείρας και άλλα τέτοια. Μπορούμε όμως να μιλήσουμε για ενθουσιασμό και ταπεινότητα. O ενθουσιασμός να μάθουμε τα πάντα για τις συνήθειες των καταναλωτών, την αγορά στο σύνολό της και ποιες ακριβώς είναι οι δικές μας δυνατότητες, σε σχέση με τις υφιστάμενες και ανερχόμενες τάσεις και τεχνολογίες, μας βοηθά να «στρίβουμε» με κάθε προβλεπτή ή απρόβλεπτη «στροφή» που παίρνει η αγορά, η κοινωνία αλλά και η οικονομία. 

Παρακολουθούμε τα πάντα συνεχώς

Παραμένουμε όμως ταπεινοί, μοιραζόμαστε το ταξίδι μας, δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και δεν  παίζουμε τους ειδήμονες σε τίποτα, γιατί ξέρουμε πως όλα αλλάζουν. Ναι, ξέρουμε από seo, social, reactive, remarketing, heat mapping, conversions, leads, τη Σάρα, τη Μάρα και όλο το καλό συναπάντημα. Αλλά όχι, δεν ξέρουμε ποιος αλγόριθμος θα αλλάξει αύριο, ποιο mega server θα έχει downtime, ποιο κοινωνικό φαινόμενο, ποια πανδημία θα φέρει τα πάνω κάτω ή τι ακριβώς θέλουν οι generation z.

Γι’ αυτό παρακολουθούμε τα πάντα συνεχώς. Για να είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε άμεσα. Έτοιμοι και ενθουσιασμένοι να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

Από design studio σε publication house, σε διαφημιστικό, σε λίγο απ’ όλα (το γνωστό 360), σε social και τώρα σε digital-centric εταιρεία, που χρησιμοποιεί όλα όσα έχει μάθει μέσα από τρανταχτές αλλαγές, για να συμπληρώσει το ένα πράγμα που δεν άλλαξε ποτέ. Το αναλλοίωτο αρχικό μας mission: την επίτευξη των στόχων των πελατών μας, μέσα από την αποτελεσματική και έξυπνη επικοινωνία.

Υπηρεσίες και πελάτες

Οι υπηρεσίες μας αφορούν την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγική και εκτέλεση με έμφαση στην ψηφιακή διαφήμιση και παρουσία. Μερικοί από τους σημαντικότερους πελάτες μας είναι οι Superhome Center, Dulux, Vivechrom, Chakarian Colour Center, Bionic, Prive Sports, Metro Supermarkets, Columbia Restaurants, Vileda, Markides Estates, Cοmmercial General Insurance και Fysair (Haier & Toshiba).

Τεχνολογία with or without us

Δεν είναι η τεχνολογία που μας προκαλεί, αλλά το πώς την αντιλαμβανόμαστε. Η τεχνολογία θα συνεχίζει να προχωρά with or without us. Είναι τσουνάμι προϊόντων, υπηρεσιών, τάσεων και νέων πληροφοριών που κρέμεται από πάνω μας συνέχεια, μας δίνει λίγη ώρα να προετοιμαστούμε και μετά κτυπά. Και μετά ξανακτυπά.

Ναι είναι overwhelming, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για επικοινωνία. Ναι, επηρεάζεται πολύ από την τεχνολογία αλλά ήταν, είναι και θα είναι, πάντα ανθρώπινη. Οι στρατηγικές επικοινωνίας δεν αλλάζουν με κάθε τεχνολογική εξέλιξη. Οι κανόνες παραμένουν ίδιοι και το digital απαιτεί τους ίδιους επαγγελματίες, την ίδια προσοχή, την ίδια δημιουργικότητα. Αυτό φαίνεται και στην πράξη. Πριν από λίγο καιρό το facebook ήταν γεμάτο ανούσιο brand content. Λες και όλοι περιμέναν το brand να κάνει εμφάνιση και μονόλογο για το πόσο τέλειο είναι. Αυτό έγινε γιατί οι (ως επί το πλείστον) μεγάλες traditional διαφημιστικές χειρίζονταν τα σόσιαλ ως «by the way» επικοινωνία. Ήταν πιο σημαντική, πιο αποτελεσματική και σίγουρα πιο κερδοφόρα η τηλεοπτική καμπάνια, γι’ αυτό δεν έδιναν τη σημασία που έπρεπε στα κοινωνικά μέσα. Την ίδια, ώρα οι μικρές εταιρείες με μεγάλο foresight άρχισαν να εκπαιδεύονται και να ετοιμάζονται για all things digital.

Μεγαλύτερη πρόκληση η αντίληψη

H πιο μεγάλη πρόκληση παραμένει η αντίληψη. Οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι πρέπει να βγουν από τη συνήθεια του «είμαι εδώ για να σου πω τι θέλεις (instigate desire)» και να εξελιχθούν στο «είμαι εδώ για να ακούσω τι χρειάζεσαι και να κάνω το customer journey προς τα θέλω σου πιο εύκολο και πιο ευχάριστο» (personalized automation).

Είναι μια αλλαγή αντίληψης που πρέπει να χωνέψουμε όλοι. Αν είσαι άνω των 45 για παράδειγμα, ίσως να μην καταλαβαίνεις γιατί είναι τόσο σημαντικές για τα παιδιά σου οι καθημερινές elevator selfie ενός influencer. Στατιστικά όμως, οι influencers προσφέρουν κάτι πολύ παραπάνω από selfies. Για να πετύχουν και να κερδίσουν την προσοχή του κοινού, πολύ πιθανόν να μοιράζονται αληθινά κομμάτια της ζωής τους, που αφορούν σχέσεις, healthy lifestyle και life hacks για τη βελτίωση της αυτοπεποίθησης. Όλα αυτά είναι σημαντικά για τα μπερδεμένα mini-adult παιδιά σας, γεμάτα ορμόνες και mood swings.

Πίσω από τα duck face, τα φίλτρα και τα tik tok edits, η tech επικοινωνία δουλεύει πλέον καλύτερα, όταν κυβερνάται από κάποια σπουδαία, βαθιά και ταυτίσιμη αλήθεια. Το Facebook Business έχει ήδη αλλάξει τους αλγόριθμούς του, για να ενισχύσει την προώθηση μηνυμάτων που ενδιαφέρουν πραγματικά τους χρήστες, αντί αυτά με τα μεγαλύτερα μπάτζετ, πράγμα που συνάδει πλήρως με τη NO B.S μας φιλοσοφία.

#ΝοFilter

Ναι, το κοινό πλέον άλλαξε και αλλάζει συνήθειες. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως πρέπει να ξεχάσουμε το ATL (Above-the-line) και να αναρτούμε 300 post τον μήνα για το πόσο σπουδαία είναι η εταιρεία μας. Το «storytelling» δεν σημαίνει «αυξάνω το word count». Σημαίνει συλλέγω insights και εντοπίζω ποιες ιστορίες του brand θα έχουν συναισθηματική αξία για το κοινό μου.

Πήγαμε από το 20 second rule στο 15αράκι του youtube, στο 5-second focus, στο ΕΧΕΙΣ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ SCROLL DOWN O ΧΡΗΣΤΗΣ.

Ας χαλαρώσουμε λιγάκι. Ο χώρος της επικοινωνίας είναι ήδη αρκετά αγχωτικός. Δεν χρειαζόμαστε κι’ άλλους λόγους να γίνουν αλκοολικοί οι Creative και καρδιακοί οι Accounts.

Η προσοχή του θεατή δεν μετριέται μόνο σε χρόνο αλλά και σε ουσιαστικό content, striking εικαστικά, κατανοητά μηνύματα, αλήθειες, αλήθειες, αλήθειες.

Η πανδημία μας άφησε όλους κάπως. Ανασφαλείς, μοναχικούς, κολλημένους στον καναπέ με εμμονές, παραξενιές και 3-4 τουλάχιστον κιλά παραπάνω. Αλλά ό,τι καταφέραμε μαζί, το καταφέραμε μέσα από την τεχνολογία. Και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν voice over τηλεοπτικής αλλά δεν είναι. Έχουμε αληθινή ανάγκη ο ένας τον άλλο. Έχουμε αληθινή ανάγκη για αλήθειες. 

Για να κερδίσουν πλέον οι εταιρείες την προσοχή των καταναλωτών, δεν θα τους δυσκολέψει η τεχνολογία. Θα τους δυσκολέψει το γεγονός πως την τεχνολογία θα πρέπει να τη χρησιμοποιούν για να προωθήσουν την αλήθεια τους. Την ανθρώπινη τους πλευρά με όλες τις ατέλειες, ρυτίδες, σημάδια ακόμη και λίγα κιλά παραπάνω. #ΝοFilter. 

Διευθυντική ομάδα

Σταύρος (πούντα job cards)

Καστάνας: Chief (Μ)ad Man

Κρίστη (βάρτου λίην αγάπη)

Ηλιάδη: Creative Director

Μαρία (το deadline ήταν εχτές)

Χρίστου: Accounts Director

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Ηλία Παπακυριακού 49, Κτίριο Μεστάνας, 2ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22755078

Φαξ: 22755513

E-mail: eyecc@eye.com.cy

Ιστοσελίδα: www.eye.com.cy

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας