Customer Experience and Service - Πελάτης για πάντα

  10/10/2022 18:26
Customer Experience and Service - Πελάτης για πάντα

Customer Experience and Service - Πελάτης για πάντα

  10/10/2022 18:26

Η εξυπηρέτηση πελατών, σε μια εποχή που όλα αλλάζουν γρήγορα και υπάρχει υπερπροσφορά προϊόντων και υπηρεσιών, είναι το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά και θα δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή θα χαλάσει, στην αντίθετη περίπτωση, το καλό όνομα ενός brand ή μιας εταιρείας. Μέσα στον καθημερινό πόλεμο που δίνει κάθε επιχείρηση με τον ανταγωνισμό και περιλαμβάνει από την ποιότητα μέχρι την προβολή και τη διανομή του προϊόντος, η εμπειρία του πελάτη πρέπει να είναι το όπλο της. Σωστή και άμεση εξυπηρέτηση στη δια ζώσης επικοινωνία στο φυσικό κατάστημα, αυτόματη και επί της ουσίας απάντηση στο αίτημα που ήλθε μέσω του διαδικτυακού καταστήματος ή του λογαριασμού στα social media, γρήγορη και αγόγγυστη εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sale service). Όλα με την ίδια συνέπεια, ως προς τον χρόνο, την αποτελεσματική ικανοποίηση του αιτήματος ή τη λύση του προβλήματος και την ευγένεια. Ο ικανοποιημένος πελάτης θα μιλήσει και σε άλλους (word-of-mouth) για την καλή του εμπειρία. Ο δυσαρεστημένος θα μιλήσει σε ακόμα περισσότερους για το παράπονό του. Η εξυπηρέτηση πελατών, όταν γίνεται σωστά, προσδίδει αξία στην επιχείρηση και κάνει τους πελάτες να γυρνούν ξανά και ξανά. Γι’ αυτό και η πελατειακή εμπειρία αποτελεί πια προτεραιότητα για εταιρείες και οργανισμούς και τίθεται στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Μάλιστα, σε πρόσφατη έρευνα της KPMG, οκτώ στα 10 ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων ανέφεραν την πελατοκεντρικότητα ως την ύψιστη προτεραιότητα του οργανισμού και το επίκεντρο της ψηφιακής στρατηγικής του. Η έρευνα κατέδειξε, επίσης, πως οι προβλέψεις επενδύσεων, σε τεχνολογίες που αφορούν στην εμπειρία του πελάτη, ολοένα και αυξάνονται.

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας