Gnomi Integrated Communications - We are a bunch of people devoted to telling engaging stories about

Η Gnomi Integrated Communications είναι μία ανεξάρτητη κυπριακή εταιρεία, που ανήκει στο Gnomi Group, μαζί με την MSPS και τη Hub & Spoke Media.

Ιδρύθηκε το 1967, λίγο μετά τη σύσταση της Κυπριακής Δημοκρατίας σε μια εποχή όπου η κυπριακή διαφήμιση βρισκόταν ακόμη στα πρώτα της βήματα. Έκτοτε, κατάφερε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες διαφημιστικές εταιρίες του τόπου. Εξυπηρετώντας άρτια ένα από τα πιο πλούσια πελατολόγια στο νησί, που αποτελείται τόσο από γνωστούς διεθνείς κολοσσούς (π.χ. Lidl, Cytamobile-Vodafone, Henkel, Κωτσόβολος κ.λπ.) όσο και αξιόλογα τοπικά brands (π.χ. Cyta, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Α.Χ. Παπαέλληνας, IPH κ.λπ.), πρωταγωνιστεί στον χώρο, συνεισφέροντας έμπρακτα στην ανάπτυξη της διαφημιστικής βιομηχανίας στην Κύπρο. Η δουλειά της δε έχει βραβευτεί σε πολλαπλά φεστιβάλ στην Κύπρο και στο εξωτερικό, όπως Ermis Awards (το 1ο χρυσό για την Κύπρο), London International Advertising Awards, Carob Awards, Cyprus Digital Marketing Awards, Retail Excellence Awards, IAB Mixx Awards, Sports Marketing Awards κ.λπ.

Στη Gnomi οι πελάτες απολαμβάνουν ολοκληρωμένες λύσεις Επικοινωνίας, όχι απλά διαφήμιση: Research Consultancy / Στρατηγική Επικοινωνίας/ Δημιουργία & ανάπτυξη multi-platform εκστρατειών / Digital Marketing / Social Media Strategy Graphic Design / Web design Προώθηση Πωλήσεων PR-Experiential Media Strategy, Planning & Buying

Brand Guardians

Όραμά μας να προστατεύουμε και να αναπτύσσουμε τα brands τα οποία αναλαμβάνουμε, δημιουργώντας νέες προοπτικές για τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται με τη σειρά τους το δικό τους όραμα.

Breaking Patterns

Ο Πικάσο έσπασε τους κανόνες για το πώς “πρέπει” να ζωγραφίζεται ένα πρόσωπο και ο Γκαουντί για το πώς “πρέπει” να σχεδιάζεται ένα κτίριο. Πιστεύουμε ότι κάποια μοτίβα και κανόνες αξίζει να σπάνε. Στη ζωή μας κυριαρχεί συνήθως η ρουτίνα, που μας κάνει να νιώθουμε ασφάλεια, χωρίς όμως να είναι ικανή να μας ενθουσιάσει, να μας προκαλέσει ή να μας παρακινήσει. Οι φορές που τη σπάμε, είναι αυτές που κρατάνε στον χρόνο!

Έτσι και στην Επικοινωνία, βοηθούμε τα brands να σπάζουν τα δικά τους μοτίβα. Να διηγούνται την ιστορία τους με έναν μοναδικό, μη αναμενόμενο τρόπο. Να τολμούν να είναι διαφορετικά, αλλά την ίδια ώρα να είναι πιστά στη δική τους αλήθεια και στις δικές τους αξίες, και να στηρίζονται προπάντων σε πραγματικά, βαθιά ανθρώπινα insights.

Καραντίνα στην Επικοινωνία;

Ο τελευταίος ενάμιση χρόνος ήταν για όλους γεμάτος προκλήσεις. Πέρα από το να προστατεύσουμε την υγεία μας, καλεστήκαμε να ανταποκριθούμε σε συνθήκες πρωτόγνωρες, να συνεργαστούμε με τρόπους διαφορετικούς, καθώς και να πάρουμε κρίσιμα ρίσκα και αποφάσεις. Κοινός στόχος με τους πελάτες μας ήταν τα brands, όχι μόνο να βγουν όσο γίνεται αλώβητα, αλλά ακόμα πιο ενδυναμωμένα, ώριμα, ευέλικτα, δημιουργικά, και ακόμα πιο relevant με τα κοινά τους και τους νέους καιρούς που διανύουμε. Η υγειονομική κρίση λειτούργησε αναμφίβολα ως ψηφιακός επιταχυντής με την Επικοινωνία και ειδικά την digital να αποδεικνύεται σωτήρια για τα brands. Λειτούργησε επίσης σε παγκόσμιο επίπεδο και ως καταλύτης για τον τρόπο που οι άνθρωποι πλέον επιλέγουν κάποια brands, τι ζητούν από αυτά και πώς δένονται μαζί τους.

Η μετά-Covid εποχή Πλέον όροι όπως “online” και “offline” που κομματιάζουν την Eπικοινωνία δεν έχουν σημασία. Είναι κακή «αφετηρία». Όποιος σκέφτεται έτσι, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα της post-covid εποχής. Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει δραματικά, σκέφτονται διαφορετικά, καταναλώνουν όλα τα Μέσα διαφορετικά (και πολλές φορές ταυτόχρονα) και απαιτούν από τα brands να πράξουν το ίδιο. Tο σημαντικότερο όμως, το οποίο απαιτούν από τα brands, είναι να έχουν θέση και φωνή σε θέματα που αφορούν την κοινωνία, την ανθρωπότητα, τον πλανήτη. Παρατηρούμε παγκόσμια ένα τεράστιο shift από performance-spending σε μια πιο σωστή ισορροπία μεταξύ performance και brand-building (και αντίστοιχο shift στον τρόπο που αναπτύσσεται, εκτελείται και διανέμεται το περιεχόμενο) από brands κολοσσούς. Όταν, δε, αυτό γίνεται και από brands που είναι purely digital, όπως Amazon, eBay, IBM, Apple, Facebook και Google, τότε αντιλαμβάνεται κάποιος πόσο πολύ τα πράγματα έχουν αλλάξει.  Αυτή, είναι λοιπόν η πρόβλεψη μας για την επόμενη πενταετία: πολύ περισσότερο integration. Από τη στιγμή που το performance μόνο του δεν είναι αρκετό για κανένα brand, που γραμμές όπως “online” vs “offline” απλά εμποδίζουν την επικοινωνία από το να εκμεταλλευτεί όλες της τις δυνατότητες και που ο post-covid καταναλωτής χρησιμοποιεί όλα τα touchpoints ανάλογα με το τι θέλει να κάνει, πότε και με ποιους, η επικοινωνία οφείλει να το ακολουθήσει.

Βλέποντας μπροστά

Μπορεί η Gnomi να είναι στον χώρο για περισσότερο από μισό αιώνα, όμως είναι as relevant και as fresh as ever! Στη Gnomi δεν πιστεύουμε σε communication silos. Τα brands θέλουν (και πρέπει) να κτίζουν σχέσεις με ανθρώπους: και transactional, αλλά και συναισθηματικές. Γι’ αυτό, όσο κι αν τα πράγματα αλλάζουν, όποια κι αν είναι τα εργαλεία και οι τρόποι να επικοινωνήσει ένα brand, η προτεραιότητα μας είναι μόνο μία: επικοινωνία που να συνδέει πραγματικά το κάθε brand με το κοινό του. Όπως είπε και ο Ivan Menezes, CEO της Diageo, “Ιt’s not about doing ‘digital marketing’, it’s about marketing effectively in a digital world”. Το στοίχημα για μας λοιπόν είναι να εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους μας να αξιοποιούν τις υπηρεσίες και τα εργαλεία με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν ακόμα πιο seamless και ολική Επικοινωνία χωρίς γραμμές online ή offline, ATL ή BTL. Αυτή είναι η σύγχρονη Επικοινωνία.

Διευθυντική Ομάδα:

Χριστίνα Χοχλακίδου – CEO

Μάριος Ιωάννου – General Manager

Μαριάννα Ζερβίδου – Head of Account Management & Creative

Μάριος Κυθρεώτης – Head of Digital

Νίκη Κωνσταντίνου – Media Director 

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

Διεύθυνση: Παντελή Κατελάρη 16 (πάροδος Διαγόρου), Μέγαρο Διαγόρας 4ος όροφος, 1097 Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22363000

E-mail: info@gnomi.com.cy

Ιστοσελίδα: www.gnomi.com.cy        

 

 

 

Δειτε Επισης

TELIA & PAVLA BBDO
HUB & SPOKE - A Νew Age Media Agency
MSPS CYPRUS - Communication is a matter of Experience
DELEMA McCANN
Gnomi Integrated Communications
Webarts
V + o
Tree Creative Room
A&A Porter Novelli
TheWorx