Partners VMLY&R

Η Partners VMLY&R με πείρα 25 χρόνων στον χώρο της Επικοινωνίας & Διαφήμισης, ‘αλλάζει το παιχνίδι’ στην επικοινωνιακή αρένα για μερικά από τα μεγαλύτερα brands της Κύπρου.

Ως επίσημος συνεργάτης του διεθνούς κολοσσού VMLY&R, αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα ενός διεθνούς κέντρου γνώσης για να προσφέρει υπηρεσίες 360 μοιρών στους πελάτες-partners της, δημιουργώντας Connected Brands.

Το μοντέλο Connected Brands

Μέσω της φιλοσοφίας Connected Brands, η εταιρεία συνδυάζει το brand experience και το brand advertising, με στόχο να δημιουργήσει μία ουσιαστική σύνδεση μεταξύ μάρκας και κοινού, προσφέροντας λύσεις 360 μοιρών και ένα εξατομικευμένο μείγμα επικοινωνίας. H επικοινωνία για εμάς ήταν πάντοτε ένα πολύπλευρο σχήμα. Πάνω σε αυτό, λοιπόν, ξεκίνησε την πορεία της και πάνω σε αυτή τη βάση έχτισε και εξέλιξε τη γεωμετρία που έχει σήμερα η Partners VMLY&R.                                                                                       Έρχεται να καλύψει ένα αρκετά διευρυμένο φάσμα, μέσα από υπηρεσίες όπως:

• Strategy & Advisory

• Market & Channel Insights

• Consumer Mapping, Brand Building

• Communication Strategy

• Consumer Journey

• Integrated Campaigns

• Content Creation

• Video Production

• Media Planning & Buying

• ATL, BTL & Marketing Automation.                                                               

Όλες οι πιο πάνω υπηρεσίες εφαρμόζονται μέσα από το μοντέλο των Connected Brands, που αποδίδει μια αρμονία σε όλα τα επίπεδα της επικοινωνίας, σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηνύματα/περιεχόμενο, τα σημεία επαφής και το επίπεδο διαδραστικότητας με κάθε νέο κοινό.

 

Έργα και πρωτιές                                                                            

Είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί, γιατί μέσα από τη δουλειά όλων αυτών των χρόνων και την απίστευτη ενέργεια όλων των δικών μας Partners, καταφέραμε να συνδυάσουμε τις δικές μας πρωτιές με έργα - σταθμούς για τον τόπο. Μας τιμά ιδιαίτερα η υλοποίηση της ενημερωτικής εκστρατείας του ευρώ και αποτελεί το δικό μας stepping stone στην πορεία των επικοινωνιακών προκλήσεων και αλλαγών. Επρόκειτο για έναν από τους μεγαλύτερους κρατικούς διαγωνισμούς, με διάρκεια ενός χρόνου, με ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων σε όλα τα επίπεδα (ATL, BTL & Digital), το οποίο κατάφερε να αγγίξει πολύπλευρα τον Κύπριο καταναλωτή, τον οποίο έπρεπε πρώτα εμείς να δούμε ως Κύπριο πολίτη. Εξίσου σημαντική πρόκληση για την ομάδα Partners αποτέλεσε και η εκστρατεία εικόνας της Τράπεζας Κύπρου, αμέσως μετά το κούρεμα. Μια εκστρατεία η οποία έπρεπε διακριτικά να δουλέψει σε επικοινωνιακό επίπεδο, όχι για να κερδίσει εντυπώσεις, αλλά για την αποκατάσταση της σχέσης και της αντίληψης που είχε ο Κύπριος για την Τράπεζα Κύπρου, την Τράπεζα του τόπου. Και οι δύο συνεργασίες έδωσαν στην εταιρεία τη δυνατότητα να συλλέξει πάρα πολλά στοιχεία (insights), τα οποία μέσα από τη σωστή αποκωδικοποίηση, λειτούργησαν καθοριστικά στον βαθμό αποδοχής και επιτυχίας της εκστρατείας επικοινωνίας. Η επιτυχία των δύο έργων παραμένει για εμάς από τις πιο ξεχωριστές προκλήσεις, στις οποίες έχουμε βάλει ένα μεγάλο Check!

Advisory, Connection & Change

Αναφερόμενοι στον μέλλον, θα λέγαμε ότι ο τομέας της επικοινωνίας και της διαφήμισης θα αλλάξει σχήμα. Από πολύπλευρο θα γίνει 3-dimensional, αποκτώντας όχι μόνο όγκο, αλλά και ουσιαστικό εμβαδόν. Από την πλευρά του καταναλωτή μιλάμε για ένα journey, το οποίο θα εστιαστεί ακόμη περισσότερο στον τρόπο ζωής του και θα ευθυγραμμιστεί πλήρως με τα touchpoints που θα επιλέγουμε, ως διαφημιστές, για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και την προσοχή του. Paid advertising will need to serve a purpose. Σε γενικές γραμμές, προβλέπουμε ότι οι τάσεις θα κινηθούν σε 3 άξονες.

Υπηρεσίες: Το advisory κομμάτι είναι κάτι που θα αναζητήσει ο καταναλωτής από τις μάρκες, στην προσπάθειά του να εξαλείψει εντελώς οτιδήποτε θα έρθει να του προκαλέσει ερωτήματα και κατ’ επέκταση ανασφάλεια. 

FMCGs: H σύνδεση ή αλλιώς το connectedness είναι επίσης ένα στοιχείο που φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει στη διαμόρφωση της σχέσης και στο κτίσιμο της πιστότητας /loyalty, που θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν αλλά και να κερδίσουν οι μάρκες.

Marketing: H αλλαγή ή τουλάχιστον η δημιουργία αντίληψης ότι επέρχεται μια αλλαγή είναι το χαρακτηριστικό πάνω στο οποίο θα εξελιχθεί γενικότερα ο τομέας προώθησης υπηρεσιών ή προϊόντων. Ο καταναλωτής θα έχει την ανάγκη να κερδίσει ή να νιώσει ότι κερδίζει από ένα transaction είτε αυτό είναι καθαρά επαγγελματικό είτε είναι προσωπικό. Το στοιχείο λοιπόν, της αλλαγής «How is this solving my problem or how is this changing my reality?», είναι ερώτημα που θα βρίσκεται προς κατανάλωση.  

Changing The Game

Στην εταιρεία μας, οι λέξεις αλλαγή και πρόκληση ενεργοποιούν τους επικοινωνιακούς μας αισθητήρες. Μέσα στα άμεσα εταιρικά μας πλάνα είναι η διαμόρφωση του επιχειρησιακού μοντέλου, με στόχο την αλλαγή προς μια κατεύθυνση που θα ενισχύσει την παραγωγικότητά μας, θα εξετάσει τρόπους και μεθόδους βελτιστοποίησης του operational workflow και θα μας οδηγήσει προς το Game Changing path που έχουμε βάλει στόχο. Παράλληλα, θα δουλέψουμε στο κομμάτι του inclusion και talent enhancement σε ό,τι έχει να κάνει με το ανθρώπινο δυναμικό. Μέσα στα σχέδιά μας είναι και κάποιες στρατηγικές συνεργασίες που θα εξελίξουν τη δυναμική της ομάδας, δημιουργώντας ένα εξειδικευμένο product offering για όλα τα client clusters.

 

Facts & Figures

Έτος ίδρυσης: 1995

Χρόνια λειτουργίας: 26

Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: VMLY&R

Διευθυντική ομάδα:

Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου (Managing Director)

Λούκας Γρηγοράς (Chief Creative/Managing Director)

Άντρεα Χατζηβασιλείου (General Manager)

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:  Κωστάκη Παντελίδη 6, 1010, Λευκωσία | Τηλέφωνο: 22208300 | Φαξ: 22208333 | E-mail: partners@partners-vmlyr.com   

Ιστοσελίδα: https://partners.vmlyr.com | Social Μedia: Facebook: https://www.facebook.com/partnersvmlyr

Instagram: https://www.instagram.com/partnersvmlyr/ | Youtube: https://www.youtube.com/c/PartnersVMLYR

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/partnersvmlyr

 

Δειτε Επισης

TELIA & PAVLA BBDO
HUB & SPOKE - A Νew Age Media Agency
MSPS CYPRUS - Communication is a matter of Experience
Gnomi Integrated Communications - We are a bunch of people devoted to telling engaging stories about
DELEMA McCANN
Gnomi Integrated Communications
Webarts
V + o
Tree Creative Room
A&A Porter Novelli