H&M: Νέα online καταστήματα

Η εταιρεία Hennes & Mauritz, γνωστή ως H&M, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει 10 νέα online καταστήματα αλλά και μια νέα σειρά παπουτσιών, καθώς τα προϊόντα της έχουν τεράστια ζήτηση, όπως φάνηκε κι από την αύξηση των κερδών της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο. «Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο με έντονη αύξηση τόσο στις πωλήσεις όσο και στα κέρδη της εταιρείας, ενώ αυξήθηκε και το μερίδιο της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Karl-Johan Persson. 

Η εταιρεία H&M που αποτελεί τη δεύτερη πιο μεγάλη εταιρεία μόδας του κόσμου, ένταξε πρόσφατα διάφορες μάρκες στο δυναμικό της και μια συλλογή αθλητικών ρούχων, ενώ στόχος της είναι να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην κατηγορία του αθλητισμού. Ο κ. Persson ανακοίνωσε ότι η νέα σειρά υποδημάτων θα ξεκινήσει σε επιλεγμένα καταστήματα Η&Μ σε εννέα χώρες και στα διαδικτυακά καταστήματα της H&M.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 25% στα 5,81 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες ($ 875500000) το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαΐου, από τις 4.66 δισεκατομμύρια κορώνες ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών κατά 5,36 δισ. κορώνες. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ανήλθαν σε 44.180 εκατομμύρια κορώνες, ενώ χωρίς ΦΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε 37.830 εκατομμύρια κορώνες από 31,64 δισεκατομμύρια κορώνες. 

Αυτό το έτος, η H&M σχεδιάζει να ανοίξει 375 νέα καταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ και την Κίνα, αλλά και σε νέες αγορές, όπως οι Φιλιππίνες και η Ινδία. Η εταιρεία H&M διαθέτει  αυτή τη στιγμή 3.285 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα είχε 2.908 καταστήματα.

Πηγή: The Wall Street Journal

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου