Στην Priceline έναντι 2,6 δισ. η OpenTable

Η Priceline Group Inc συμφώνησε να αγοράσει την εταιρεία κρατήσεων σε εστιατόρια, OpenTable Inc., έναντι 2,6 δισ. δολαρίων σε μετρητά, διευρύνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει ο ταξιδιωτικός κολοσσός σε ένα νέο πεδίο σε μια περίοδο που κάποια από τα πιο καθιερωμένα brands της ωριμάζουν.

Η Priceline προσέφερε 103 δολάρια για κάθε μία μετοχή της εταιρείας, premium 46% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος την Πέμπτη. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο γ΄ τρίμηνο. Η OpenTable χρεώνει στα εστιατόρια μηνιαίες προμήθειες για να κλείνει γεύματα μέσω διαδικτύου.

«Αυτού του είδους η δουλειά που κάνουμε μέρα με την ημέρα, είναι πολύ παρόμοια», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Priceline, Darren Huston, τόνισε σε συνέντευξη. «Είναι απλώς διαφορετική αγορά».

Όπως συμβαίνει και με τις υπηρεσίες κρατήσεων ξενοδοχείων, η κύρια δύναμη της OpenTable βρίσκεται στις περισσότερες από 31.000 εγκαταστάσεις της. Αυτή η υπηρεσία «έχει ακόμη πολύ χώρο για να αναπτυχθεί», δήλωσε ο Huston, ιδιαίτερα εκτός ΗΠΑ και στις συσκευές κινητών.

Η Priceline, η οποία έχει αναπτυχθεί πολύ την τελευταία δεκαετία με την απόκτηση του Bookings.com και του Kayak.com, εξετάζει νέους τρόπους για να διατηρήσει σε άνοδο τα κέρδη της μετά από μια δεκαετία τετραψήφιας ανάπτυξης. Η συγχώνευση διευρύνει την πελατειακή βάση της Priceline για να συμπεριλάβει τους 15 εκατ. ανθρώπους που κάνουν κρατήσεις σε εστιατόρια μέσω της OpenTable κάθε χρόνο.

Ο Huston δήλωσε πως οι δραστηριότητες κρατήσεων σε εστιατόρια μοιάζουν πολύ ελκυστικές τώρα τελευταία. Η κίνηση έρχεται αφού η Priceline συγκέντρωσε ήδη εμπειρία σε νέους τομείς. Προσφάτως η εταιρεία επένδυσε σε λογισμικό που καθιστά ευκολότερο στις μικρές εταιρείες ενοικιάσεων, να προσφέρουν δωμάτια μέσω της υπηρεσίας Bookings.com.

Η συμφωνία έρχεται ένα μήνα μετά από την εξαγορά της Lafourchette από την TripAdvisor Inc. Μια γαλλική εταιρεία αντίστοιχη της OpenTable, με 12.000 εστιατόρια.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου