Engino: Η επιτυχία του παιχνιδιού

Είτε μιλάμε για αυτοκινητάκια είτε για αεροπλάνα, δράκους ή ρομπότ το ζητούμενο είναι ότι τα παιχνίδια της Engino.net Ltd έχουν κατακτήσει όχι μόνο την Κύπρο, αλλά και το εξωτερικό.

Η Engino.net Ltd ιδρύθηκε το 2004 με την έρευνα και ανάπτυξη του εκπαιδευτικού παιχνιδιού Engino. Το 2007, παρουσιάστηκαν τα πρώτα παιχνίδια στην αγορά σε Κύπρο και εξωτερικό. Η εταιρεία σχεδιάζει και κατασκευάζει τα παιχνίδια της, τα οποία και εξάγει σε μερικές αγορές μια φορά το χρόνο, ενώ σε άλλες αγορές τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο. Οι κυριότερες αγορές της είναι η Αμερική και η Ρωσία, αλλά εξάγει επίσης, σε Κίνα, Αυστραλία, Καναδά, Ισραήλ, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Νορβηγία, Ουκρανία και Αίγυπτο. Εξαγωγές μικρότερου μεγέθους γίνονται σε χώρες όπως: Αζερμπαϊτζάν, Βραζιλία, Αγγλία, Γερμανία, Λιθουανία, Ελλάδα, Καζακστάν, Κουβέιτ, Ολλανδία, Φιλιππίνες, Ρουμανία, Ελβετία και Τρινιντάντ.

Όπως μας είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κώστας Σίσαμος, με τον αυξανόμενο ρυθμό ανάπτυξης της Εngino.net πιθανόν να υπάρξει ανάγκη επέκτασης της μονάδας είτε εντός Κύπρου είτε στο εξωτερικό. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει δικό της εργοστάσιο στη Βιομηχανική Περιοχή Αγίου Συλά στη Λεμεσό. «Η επέκταση της μονάδας έχει άμεση σχέση με την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας και τυχόν πιθανές ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν στο εξωτερικό», τόνισε. «Προτεραιότητά μας όμως, είναι να εξαντλήσουμε τις όποιες πιθανότητες και ευκαιρίες προκύψουν πρώτα στην Κύπρο και έπειτα να μελετήσουμε το ενδεχόμενο εγκατάστασης μιας μονάδας στο εξωτερικό», επεσήμανε.

Το πελατολόγιο της εταιρείας είναι πολυεπίπεδο. Στο εξωτερικό δουλεύει είτε μέσω αντιπροσώπων είτε απευθείας με αλυσίδες καταστημάτων, μικρού ή μεγάλου μεγέθους, που κατά κύριο λόγο εξειδικεύονται στο παιχνίδι. «Έχει τύχει βέβαια, να συνεργαστούμε και με αλυσίδες καταστημάτων προϊόντων γενικής φύσεως και ειδών δώρων, όμως, προοπτική υπάρχει και για συνεργασία με άλλου είδους αλυσίδες όπως, ηλεκτρονικών ειδών και βιβλιοπωλείων», σημείωσε.

Στην Κύπρο η εταιρεία διαθέτει δικό της κατάστημα στο My Mall στη Λεμεσό, ενώ έχει επίσης, συνεργασία με άλλες αλυσίδες καταστημάτων σε όλες τις πόλεις, όπως, τα Early Learning Center.

Όπως μας είπε ο κ. Σίσαμος, ο κόσμος προτιμά περισσότερο τα παιχνίδια που φτιάχνουν αυτοκίνητα ή άλλα μοντέλα με τροχούς. Όμως, η νέα σειρά Eco Builds, που συνδυάζει ξύλινα και πλαστικά κομμάτια προσφέρει ένα διαφορετικό προϊόν στην αγορά κι έχει αποδεχθεί αρκετά επιτυχημένη. «Τώρα αναμένουμε ότι η νέα μας σειρά Pico Builds θα πάρει την πρωτιά στις πωλήσεις, καθώς αποτελεί ένα αναβαθμισμένο προϊόν με νέα μοντέλα, μοντέρνα χρώματα και πολύ ελκυστικές τιμές. Επιπλέον, ένα προϊόν που θα κλέψει τις εντυπώσεις είναι η ρομποτική μας, που αποτελεί μια καινοτομία, δίνοντας προτάσεις και λύσεις στην εκπαίδευση ιδιαίτερα στα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών», πρόσθεσε. 

Η Engino.net Ltd διαθέτει showroom, στο οποίο παρουσιάζει την γκάμα των προϊόντων της, καθώς και ένα χώρο για παρουσιάσεις. «Δεχόμαστε επισκέψεις από κόσμο ή σχολεία μόνο όταν είναι προγραμματισμένα κι εφόσον γνωρίζουμε τον σκοπό της επίσκεψης κι αυτό για λόγους ασφαλείας σ’ ότι αφορά στη διακίνηση επισκεπτών στους χώρους του εργοστασίου», κατέληξε.

 

Δειτε Επισης

Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Διεθνής διάκριση για το Οινοποιείο Κυπερούντας
Η Honda Κύπρου παρουσιάζει τα τρία καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων, CR-V, ZR-V και e:Ny1
Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης