H αντεπίθεση της PUMA στο Μουντιάλ

Μέχρι πρότινος όλος ο κόσμος του ποδοσφαίρου είχε συνδέσει τους αγώνες του Μουντιάλ με την Adidas και τη Νike αλλά τα πράγματα φέτος στην Βραζιλία αλλάζουν. Δεν είναι απίθανο, η νικήτρια ομάδα να φοράει παπούτσια της  PUMA. Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών έχει αγωνιστεί πολλές φορές και ξέρει ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με την Adidas και τη Nike  στην κούρσα χορήγησης φανελών του τουρνουά. Η Puma ντύνει την Ιταλία, την Ουρουγουάη, την Ελβετία, την Χιλή, καθώς και τις 4 εκπροσώπους της Αφρικής, που είναι η Γκάνα, το Καμερούν, η Αλγερία και η Ακτή Ελεφαντοστούν. Με την Nike ντύνονται η Βραζιλία, Πορτογαλία και Ολλανδία, ενώ η Adidas ντύνει τη Γερμανία, την Αργεντινή και την Ισπανία.

Τα αθλητικά παπούτσια των ποδοσφαιριστών είναι μια διαφορετική ιστορία, εφόσον οι παίχτες είναι ελεύθεροι να φορέσουν τα παπούτσια που θέλουν. Εδώ είναι που η Puma κερδίζει το παιχνίδι. Αντί να επενδύσει στις φανέλες, η Puma προτίμησε να προσεγγίσει ταλαντούχους αθλητές να φορέσουν τα παπούτσια της. Θα φορέσουν παπούτσια της: ο Ισπανός Cesc Fabregas, ο Αργεντινός Sergio Aguero, ο Γερμανός Marco Reus, και ο Γάλλος Olivier Giroud. Η Puma κλείδωσε επίσης  και τον Ιταλό ποδοσφαιριστή Mario Balotelli που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει πρωτοσέλιδα στη Βραζιλία, ανεξάρτητα από το πόσο καλά παίζει στο γήπεδο.

Αναφορικά με τον σχεδιασμό των παπουτσιών, η  Puma διατηρεί απλή στρατηγική: φωτεινά παπούτσια σε διάφορα χρώματα. Ο Balotelli αναφέρει ότι για αυτό επέλεξε την PUMA. «Τολμούν να είναι διαφορετικοί κι αυτό κάνω και εγώ».  Όχι μόνο τα χρωματιστά παπούτσια θα είναι αναγνωρίσιμα λόγω της πανδαισίας χρωμάτων, αλλά είναι ένα όνειρο για τους manager που θα τα προμηθεύουν στους παίχτες. Κατά τη λήψη αποφάσεων παραγωγής και διανομής, η εταιρεία έχει να ανησυχεί για μόνο τρία μοντέλα: το εξαιρετικά ακριβό ζευγάρι (200 $), τα φθηνά (75 $), και τα ενδιάμεσα (185 $).

Έτσι, η εταιρεία θα περιμένει μετά το Κύπελλο να ξεκινήσει μεγάλη διαφημιστική καμπάνια, όταν η νέα ποδοσφαιρική χρονιά θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει. 

ΠΗΓΗ: BloombergBusinessweek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου