Beats: Καμπάνια με αστέρες του World Cup

Η Beats Electronics λάνσαρε τη μεγαλύτερη της καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν αστέρες του ποδοσφαίρου.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία, η οποία εξαγοράστηκε από την Apple για $3 δις τον προηγούμενο μήνα, δημιούργησε ένα βίντεο 5 λεπτών με αρκετούς ποδοσφαιριστές όπως Neymar Jr., Mario Goetze, Cesc Fabregas, Luis Suarez, Chicharito,  Robin Van Persi και Daniel Sturridge, για να ελκύσει πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα ακουστικά του brand χρησιμοποιούνται γενικότερα από ποδοσφαιριστές, αφού αρκετοί έχουν ιδωθεί να τα χρησιμοποιούν κατά την άφιξη του στα γήπεδα.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Διεθνής διάκριση για το Οινοποιείο Κυπερούντας
Η Honda Κύπρου παρουσιάζει τα τρία καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων, CR-V, ZR-V και e:Ny1
Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης