Hilton: Στροφή στα boutique hotels

Στον χώρο των boutique hotel επεκτείνεται η αλυσίδα Hilton Worldwide, αναπτύσσοντας ένα νέο brand name που θα απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη ομάδα πιο απαιτητικών ταξιδιωτών που αποφεύγουν τις γνωστές αλυσίδες.

Πρόκειται για τα ξενοδοχεία Curio που θα είναι τεσσάρων και πέντε αστέρων, σε αστικά κέντρα αλλά και τουριστικά θέρετρα και τα οποία θα διατηρούν τη δική τους ανεξάρτητη διοίκηση. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta στόχος είναι η συνεργασία με boutique hotel σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

"Πρόκειται για σπάνια ξενοδοχεία με χαρακτήρα που έχουν τους δικούς τους οπαδούς. Υπάρχει τεράστια ζήτηση για τέτοιου τύπου ιδιοκτησίες» δήλωσε. Υποστήριξε μάλιστα πως από τον επόμενο χρόνο, η συνεισφορά αυτών των ξενοδοχείων στα αποτελέσματα του ομίλου θα είναι «σημαντικός».

Προς το παρόν έχουν υπογραφεί συμφωνίες με 5 ξενοδοχεία τις ΗΠΑ, εκ των οποίων το SLS Las Vegas. Στα σκαριά βρίσκονται δύο ακόμη συμφωνίες στην Ντόχα και το Ντουμπάι. Στόχος του κ. Nasseta είναι να έρθουν «εκατοντάδες» ανεξάρτητα ξενοδοχεία στην οικογένεια Curio.


από Euro2day

Δειτε Επισης

Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Διεθνής διάκριση για το Οινοποιείο Κυπερούντας
Η Honda Κύπρου παρουσιάζει τα τρία καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων, CR-V, ZR-V και e:Ny1
Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης