Επίσημα προϊόντα του Μουντιάλ στα Lidl

Η LIDL ανακοίνωσε πως κατέληξε σε σύμβαση άδειας χρήσης σύμφωνα με την οποία θα τη δούμε να λανσάρει  επίσημη γκάμα αναγνωρισμένων  προϊόντων για το 2014 FIFA World Cup Brazil™.

Η LIDL, μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη, πρόκειται να διαθέσει μια εκτενή, υποστηρικτική για τη χώρα γκάμα εμπορευμάτων της 2014 FIFA World Cup Brazil™, η οποία θα περιλαμβάνει ρούχα,  παπούτσια, τσάντες και Fan-αξεσουάρ για κάθε ομάδα - στόχο (άνδρες, γυναίκες και παιδιά).

Η εταιρία λιανεμπορίου πρόκειται να εγκαταστήσει ειδικές γωνιές αφιερωμένες στο 2014 FIFA World Cup Brazil™ σε περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε 26 Ευρωπαϊκές χώρες και στην Ελλάδα σε περισσότερα από 220 καταστήματα, ξεκινώντας στις 2 Ιουνίου 2014.

Μέσω του προγράμματος άδειας χρήσης η LIDL πρόκειται να διαφημίσει σημαντικά τα προϊόντα της 2014 FIFA World Cup Brazil™, φέρνοντας στα καταστήματα ενθουσιασμό για τους fan των 26 ευρωπαϊκών αγορών.

 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου