GAP: Πτώση κερδών και πωλήσεων για τη μάρκα ρούχων

Πτώση 22% στα κέρδη της ανακοίνωσε η Gap Inc. για το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο η αλυσίδα ρούχων και αξεσουάρ επιβεβαίωσε το outlook για το έτος χρήσης, όπως μεταδίδουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.

Ειδικότερα, για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 3 Μαΐου η Gap ανακοίνωσε κέρδη 260 εκατ. δολ. ή 58 cents ανά μετοχή από 333 εκατ. δολ. ή 71 cents ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν μικρή άνοδο 1% στα 3,77 δισ. δολ.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν 5% στα καταστήματα Gap.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου