ΚΕΟ: Δούλεψε το rebranding

Αισιοδοξία εκφράζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΕΟ Χαράλαμπος Παναγιώτου για την πορεία του Συγκροτήματος αν και ξεκαθαρίζει πως ακόμα έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για να πιάσουν τους στόχους που έχουν θέσει.

Το συγκρότημα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 10.7% για τους τρεις πρώτους μήνες του 2014 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, κάτι που αποδίδεται τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις εξαγωγές.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου, οι κινήσεις rebranding των τελευταίων μηνών, ειδικά για την μπύρα, φαίνεται να απέδωσαν ενώ προς αυτήν την κατεύθυνση συνέβαλε και η σταθερότητα στην ποιότητα αλλά και ο εκσυγχρονισμός στην παραγωγή. Η αύξηση στην εγχώρια αγορά για τη συγκεκριμένη περίοδο ήταν της τάξης του 6.13%.

Ο Χ. Παναγιώτου, χαρακτήρισε ως ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός πως το συγκρότημα μετά από χρόνια έκλεισε το 2013 καταγράφοντας λειτουργικά κέρδη. «Το cash flow έχει βελτιωθεί αισθητά και μπορούμε να εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας αλλά θέλω να κάνω ξεκάθαρο πως ακόμα είμαστε μακριά από τους στόχους μας και γι’ αυτό το λόγο δεν επαναπαυόμαστε»

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και το γεγονός πως οι εξαγωγές του Συγκροτήματος παρουσίασαν αύξηση 129% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Αν και οι εξαγωγές αποτελούν μόλις το 5% του συνόλου του κύκλου εργασιών, εντούτοις ο κ. Παναγιώτου σημειώνει πως οι κινήσεις που γίνονται είναι συνεχείς.

 Στην αύξηση των εξαγωγών σημαντικό ρόλο είχαν οι πωλήσεις μπύρας σε καταστήματα Tesco. Μάλιστα, ο κ. Παναγιώτου σημείωσε πως το τελευταίο διάστημα το brand εντάχθηκε σε ακόμα περισσότερα καταστήματα του διεθνούς κολοσσού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έντονες κινήσεις γίνονται και για τις εξαγωγές χυμού με την εταιρεία να έχει στρέψει την προσοχή της προς διάφορες κατευθύνσεις. « Υπάρχει έδαφος για εξαγωγές έστω και μικρών ποσοτήτων. Βλέπουμε αγορές όπως η κίνα, οι Σεϋχέλλες, η Λιβύη κι άλλες, σχολίασε ο κ. Παναγιώτου.

Η ζημιά που ανακοίνωσε η ΚΕΟ στην ενδιάμεση κατάσταση διαχείρισης ήταν κατά 30.3% μειωμένη σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2013.

Δειτε Επισης

Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Διεθνής διάκριση για το Οινοποιείο Κυπερούντας
Η Honda Κύπρου παρουσιάζει τα τρία καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων, CR-V, ZR-V και e:Ny1
Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης