Γεύση βατόμουρο θα λανσάρει η Stella Artois

Μετά από δοκιμές που έγιναν μέσα στο χρόνο, οι καταναλωτές επέλεξαν τη γεύση βατόμουρου, η οποία υπερίσχυσε των κλασικών γεύσεων μήλο και αχλάδι, με γνώμονα το ότι «δεν είναι πολύ γλυκό».

Η Stella Artois βασίζεται περισσότερο στη φρουτώδη γεύση για να ωθήσει κι αυτή την κατηγορία μπύρας και να δελεάσει άτομα που δεν καταναλώνουν αλκοόλ, όπως και γυναίκες. Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί τηλεοπτική εκστρατεία βασιζόμενη θεματικά στην «υψηλή ενέργεια» και «πολυπλοκότητα», που θα κυκλοφορήσουν στο τέλος του μήνα.

Το Facebook, το YouTube και το Twitter θα ενισχύσουν τις εκστρατείες outdoor για την ώθηση της μάρκας και του νέου λογότυπού της. Το νέο design θα εμφανίζεται αρχικά στις φιάλες Raspberry με ένα πιο in-line σήμα.
Στο μεταξύ, η διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι, σε τοποθεσίες κοντά σε σούπερ μάρκετ, κάτι το οποίο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Stella Artois, Phil Pick , ανέφερε ότι σύμφωνα με τη ζήτηση ο μηλίτης γίνεται νούμερο ένα στην κατηγορία Cidre στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ κερδίζει έδαφος στην κατηγορία ηγετικών brands όπως Strongbow, Bulmers και Kopparberg.

Η επένδυση αυτή της Stella Artois είναι διαθέσιμη και σε draught σε επιλεγμένα καταστήματα premium. Σύμφωνα με τον Pick η πρόκληση για τους εμπόρους του μηλίτη είναι να βρεθεί ένας τρόπος να ξεχωρίσουν από το πλήθος των διαφόρων brands και γεύσεων. «Το Cider είναι λιγότερο εποχιακό ποτό από ό, τι πολλοί άνθρωποι νομίζουν. Υπάρχει ένας μύθος ότι ο μηλίτης είναι καλοκαιρινό ποτό και πραγματικά πιστεύω ότι η κατηγορία έχει προχωρήσει κατά πολύ. Το ποσό της επένδυσης που έχουμε δει στην αγορά κατά το περασμένο έτος είναι απόδειξη γι’ αυτή την έφεση».

Ο μηλίτης δεν αποτελεί πλέον καινοτόμα κατηγορία για τους ζυθοποιούς. Οι Strongbow, Carling Cider και Bulmers πειραματίζονται με νέες γεύσεις σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν μια πιο δροσερή, σύγχρονη και κομψή εικόνα πάνω στις μάρκες της μπύρας.

Στην κυπριακή αγορά δεν διατίθεται προς το παρόν αλλά γίνονται προσπάθειες για να εισαχθεί.


Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Κωνσταντίνος Ηροδότου: Οικονομική ανάπτυξη της Κύπρου μέσω του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού
Το δυναμικό «comeback» των Gloria Jean’s... Η εξαγορά από τον όμιλο Λανίτη και το πλάνο επαναλανσαρίσματος
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
The Landmark Nicosia: Το νέο Spa και οι εγκαταστάσεις Fitness & Wellness του ξενοδοχείου (pics)
Αντίστροφη μέτρηση για 16α ΙΝ Βusiness Awards-Ολοκληρώνεται στις 4 Απριλίου η διαδικασία ψηφοφορίας
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Υποχωρεί το κατασκευαστικό κόστος-Τα οικοδομικά υλικά με τις μεγαλύτερες μειώσεις
Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Τα ESG και τι αλλάζει για τις εταιρείες η διατραπεζική αξιολόγηση-Οι νέες τους υποχρεώσεις
«Αυτή η Κυβέρνηση δεν θα ακολουθήσει πολιτικές που οδήγησαν την Κύπρο στα κοινωνικά παντοπωλεία»