Απ' το καλό στο καλύτερο η Nokia

Την τρίτη αναβάθμιση της αξιολόγησής της έλαβε η Nokia Corp. αυτή την εβδομάδα, με την Standard & Poor΄s Ratings Services να προχωρά σε ανοδική αναθεώρηση της μακροπρόθεσμης πιστοληπτικής αξιολόγησης της φινλανδικής εταιρείας πιο κοντά στην επενδυτική κλίμακα, έπειτα από την πώληση της μονάδας κινητών στην Microsoft αξίας 5,4 δισ. ευρώ.

Σε ανακοίνωσή του, ο οίκος αξιολόγησης επικαλείται τα σχέδια της Nokia να μειώσει το χρέος κατά 2 δισ. ευρώ έως το 2016 ως λόγο για τη βελτίωση του προφίλ χρηματοοικονομικού κινδύνου της εταιρείας σε «ενδιάμεσο» από «επιθετικό».

Η S&P αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική αξιολόγηση σε «BB» από «B+», με θετικό outlook, το οποίο αντανακλά την πιθανότητα αναβάθμισης κατά μια βαθμίδα μέσα στους επόμενους 12 μήνες αν σταθεροποιηθούν τα έσοδα και τα κέρδη.

 

Η αναβάθμιση από την S&P ακολουθεί τις αντίστοιχες κινήσεις των Moody΄s Investors Service και Fitch Ratings τη Δευτέρα και την Τρίτη αντίστοιχα.

Και οι τρεις οίκοι αξιολόγησης συνεχίζουν να τοποθετούν τη Nokia κάτω της επενδυτικής κλίμακας, ωστόσο βλέπουν καλύτερες προοπτικές για τις δραστηριότητες της εταιρείας τώρα που απαλλάχθηκε από το ζημιογόνο κλάδο της κινητής.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Nokia, Rajeev Suri, έχει χαρακτηρίσει την επιστροφή στην επενδυτική κλίμακα σημαντικό βήμα.

Η εταιρεία σχεδιάζει να μοιράσει 3 δισ. ευρώ στους μετόχους μέσω μερίσματος και προγράμματος επαναγοράς μετοχών, ενώ ο R. Suri τόνισε πως η βελτιωμένη ταμειακή θέση της εταιρείας της επιτρέπει να εξετάζει μικρές εξαγορές προκειμένου να καλύψει κενά στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

ΠΗΓΗ: capital.gr

 

 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου