Liverpool: Έχασε τον τίτλο αλλά κέρδισε στο ταμείο

Μπορεί η Liverpool να μην κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα ούτε και φέτος αλλά αν η επιτυχία στην Premiere League ήταν μετρήσιμη με βάση τα έσοδα τότε σίγουρα θα ήταν πρωταθλήτρια της χρονιάς.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της λίγκας η Liverpool συγκέντρωσε συνολικά 97.5 εκατομμύρια στερλίνες, δηλαδή 900.000 περισσότερα από τους πρωταθλητές. Μπορεί το στοιχείο αυτό να μην αποτελεί παρηγοριά για τους οπαδούς της ομάδας, όμως η αύξηση από τα 52.1 εκατομμύρια στερλίνες είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή. Φέτος, βέβαια, είναι η πρώτη χρονιά που οι αγγλικές ομάδες θα μοιραστούν το ποσό 5.5 δις, όσο δηλαδή αξίζουν οι νέες τηλεοπτικές συμφωνίες για αναμετάδοση των αγώνων σε Μεγάλη Βρετανία και εξωτερικό. Η κάθε ομάδα εισέπραξε 52.1 εκατομμύρια στερλίνες και από εκεί και πέρα το ποσό αυξανόταν αναλόγως των αγώνων που θα μεταδιδόταν ζωντανά. Η Liverpool εισέπραξε 21.9 εκατομμύρια περισσότερα από Chelsea, City, Man Utd και Arsenal επειδή μεταδοθήκαν ζωντανά τρεις αγώνες περισσότεροι. Από εκεί και πέρα το τελικό ποσό που εισπράττει η κάθε ομάδα καθορίζεται από την τελική της θέση στη βαθμολογία.
 

Η αύξηση των τηλεοπτικών εσόδων για τις ομάδες της Premier League ήταν τόσο μεγάλη κατά την σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε που θεωρείτε δεδομένο πως όλες οι πρωτοκλασάτες ομάδες του νησιού να συμπεριληφθούν στις πλουσιότερες ομάδες της Ευρώπης τα αμέσως επόμενα χρόνια. Ενδεικτικά ακόμη και η τελευταία στη βαθμολογία Cardiff City κέρδισε 62.1 εκατομμύρια στερλίνες, ποσό κατά 2 εκατομμύρια υψηλότερο απ’ ότι εισέπραξε πέρσι η Manchester United που κατέκτησε τον τίτλο.
 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου