Η Tissot αναδεικνύει τον συνδυασμό μοντέρνου και ρετρό

Οι μοντέρνες γραμμές και η πρωτοποριακή ατμόσφαιρα από τα τέλη της δεκαετίας του '70 του Tissot PRX το κατέστησαν αμέσως κλασικό όταν επανακυκλοφόρησε πέρυσι. Το ανοιχτόμυαλο πνεύμα, με έμφαση στη σχεδίαση του πρωτοτύπου του 1978 μεταφράστηκε τόσο φυσικά στην εποχή μας. Σήμερα, η Tissot ενισχύει περαιτέρω την ιστορία με την κυκλοφορία μιας τολμηρής, κινηματογραφικής καμπάνιας που θα εκτοξεύσει το PRX ακόμα πιο βαθιά στο πολιτιστικό mainstream.

Ένα ταξίδι, όχι ένας προορισμός 

Η καμπάνια αφηγείται την ιστορία πέντε φιλόδοξων φίλων με τη δική τους μοναδική εμφάνιση και προσωπικότητα, αλλά με κοινό χαρακτηριστικό τη στάση τους, τον τρόπο ζωής τους και την επιλογή του νέου PRX 35mm. Η σκηνή παραπέμπει σε κλασική ποπ κουλτούρα. Ένα αυτοκίνητο, ένα βενζινάδικο και ένας άγνωστος προορισμός. Το άρωμα της ελευθερίας φορτίζει την ατμόσφαιρα. Και όλα φαίνονται πιθανά. Γιατί ποιος χρειάζεται σχέδιο; Η ζωή είναι απροσδόκητη. Είναι εκεί για να την αδράξεις. Απλά πρέπει να βιαστείς και να κάνεις κάθε λεπτό να μετράει. Δροσερά licks από ένα soundtrack Americana, κοντινό πλάνο στο lipgloss, άφθονα σνακ, οδήγηση μέχρι την ανατολή του ηλίου και o χτύπος πέντε ρολογιών χειρός PRX με πέντε διαφορετικά χρώματα καντράν. Χωρίς καμία έγνοια. Και το όνομα του βενζινάδικου; PRX – να λάμπει σε ακραίο ροζ νέον


 

Ανάμνηση από το παρελθόν

Όταν κυκλοφόρησε το 1978, το PRX ήταν συνώνυμο του στιλ και της ελευθερίας έκφρασης. Ήταν γενναίο, άτακτο, ατίθασο. Πάνω από 40 χρόνια μετά, ισχύει ακριβώς το ίδιο. Η καμπάνια αποτυπώνει αυτή την οριακή στιγμή νεανικής αφύπνισης και αίσθησης απελευθέρωσης. Οι πρωταγωνιστές είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και διψούν να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους. Και υπάρχει χώρος για όλους. Οι κινηματογραφικές αναφορές είναι καθησυχαστικά οικείες, σε βαθμό που μπορούμε όλοι να εντάξουμε τον εαυτό μας στην αφήγηση. Είναι η απόδραση στην πιο αγνή και μεθυστική της μορφή. Η καμπάνια ρωτάει εμμέσως «πού ακριβώς θα σας οδηγήσει το PRX ταξίδι σας;»

Λέγοντάς τα όλα – το PRX 35mm

Η περσινή επανέκδοση του PRX είχε κάσα 40mm και αυτόματο μηχανισμό quartz. Φέτος, η Tissot πρόσθεσε μια unisex κάσα 35mm, με μια επιλογή ατσάλινων σατινέ μοντέλων με μπλε, πράσινο, γαλάζιο ή ασημί sunburst καντράν, και ένα ακόμη μοντέλο με κάσα και καντράν από κίτρινο-χρυσό με επίστρωση PVD. Διαφορετικά, η εμφάνιση παραπέμπει στο πρωτότυπο PRX του 1978 και στην περσινή επανέκδοση. Επίσης, υπάρχει αυτή η λεπτή, τέλεια γυαλισμένη στεφάνη, όπως και οι γωνιακές, κάθετα βουρτσισμένες πλευρές της κάσας και το κωνικό μεταλλικό μπρασελέ. Στο εσωτερικό υπάρχει μηχανισμός quartz ελβετικής κατασκευής. Τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας PRX: μοντέρνα-βίντατζ κλασικά.


 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου