120 χρόνια Schwarzkopf: Ιστορική αναδρομή

120 χρόνια Schwarzkopf σημαίνει 120 χρόνια πάθος και δέσμευση στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής

Όλα άρχισαν πριν από 120 χρόνια, με ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο: Ο Hans Schwarzkopf εφηύρε τα πρώτα επαναστατικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών που σύντομα έγιναν περιζήτητα σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, το brand Schwarzkopf ανήκει στη Henkel και είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα brand διεθνώς. Οι καινοτομίες του σε ό,τι αφορά την περιποίηση, το styling και τις βαφές μαλλιών είναι αναμφισβήτητες. Είναι κάτι περισσότερο από προϊόντα. Είναι η ομορφιά στην πιο εξατομικευμένη έκφρασή της, είναι ο ορισμός του να αισθάνεται κανείς καλά και να εκφράζει κάθε μέρα την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του χωρίς περιορισμούς.

Ας κάνουμε ένα ταξίδι στην ιστορία της ομορφιάς μέσα από μια αναδρομή στα 120 χρόνια ιστορίας της Schwarzkopf!

1898
Ο Hans Schwarzkopf, χημικός και φαρμακοποιός, ανοίγει ένα «κατάστημα με βαφές, φάρμακα και αρώματα» στην οδό Πασάουερ Στράσε στο Βερολίνο-Σαρλότενμπουργκ. Τότε, δεν φανταζόταν ότι αυτό το κατάστημα θα αποτελούσε θεμέλιο λίθο για μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες προϊόντων περιποίησης μαλλιών στον κόσμο.

1903
Η πρώτη καινοτομία δεν είναι πολύ μακριά: Ο Hans Schwarzkopf κυκλοφορεί στην αγορά ένα σαμπουάν σε πούδρα. Κάθε σακούλα κοστίζει 20 λεπτά του μάρκου και το προϊόν διαλύεται σε νερό. Αμέσως γίνεται πιο δημοφιλές από τις ράβδους σαπουνιού για μαλλιά που κυκλοφορούν εκείνη την εποχή. Το «σαμπουάν με το μαύρο κεφάλι» γίνεται στη στιγμή μεγάλη επιτυχία.

1927
Η επόμενη επιτυχία της εταιρείας Schwarzkopf έρχεται με την παρουσίαση του πρώτου προϊόντος για λούσιμο μαλλιών σε υγρή μορφή στην ευρωπαϊκή αγορά.

 

1949
Ο Schwarzkopf λανσάρει για πρώτη φορά το «Schauma Creme-Schaumpon», ένα σαμπουάν κρέμα σε σωληνάριο στη γερμανική αγορά. Με μεγάλη επιτυχία: Το «Schauma» γίνεται συνώνυμο του σαμπουάν στη Δυτική Γερμανία και εδραιώνει μια μαζική αγορά για σαμπουάν στη χώρα.

1955
Οι γυναίκες δεν χρειάζεται πλέον να φοβούνται τον αέρα ή τις ακραίες καιρικές συνθήκες, γιατί η «Taft» είναι το πρώτο «υγρό δίχτυ προστασίας του styling». Δημιουργείται λοιπόν ένα νέο ρήμα στη μεταπολεμική Γερμανία: «Taft» σημαίνει να «καλύπτεις τα μαλλιά με λακ».

 
1968
Η Schwarzkopf παρουσιάζει το «Palette Color Shampoo». Οι βαφές από τη σειρά της Palette εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες και συνεχίζουν να προσφέρουν όλη την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και εγγύηση ποιότητας στον χώρο των βαφών.
 
1995

Η εταιρεία Henkel με έδρα το Ντίσελντορφ εξαγοράζει τη μάρκα Schwarzkopf και γίνεται μία από τις κορυφαίες εταιρείες προϊόντων περιποίησης μαλλιών στην Ευρώπη.

2007
Ο Armin Morbach καινοτομεί και δημιουργεί για τη Schwarzkopf τον θεσμό των Schwarzkopf Looks. Μεταφέρει τις κορυφαίες τάσεις της μόδας στα χτενίσματά του, χτενίσματα ευκολοφόρετα που ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μόνος του αλλά τα οποία είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακά και μοντέρνα. Τα SK looks έχουν φωτογραφηθεί από κορυφαίους φωτογράφους παγκοσμίως όπως ο Patrick Demarchelier. 

2016
Δίνουμε Δύναμη στις Γυναίκες: Η Schwarzkopf ανακοινώνει τη φιλανθρωπική πρωτοβουλία «Million Chances». Μαζί με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς, η Schwarzkopf υλοποιεί σε τοπικές κοινωνίες έργα που βοηθούν κορίτσια και γυναίκες σε όλο τον κόσμο να σταθούν στα πόδια τους και να έχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική και προσωπική ζωή.

 

2018
Η Schwarzkopf είναι μια μάρκα συνώνυμο της καινοτομίας. Με αφορμή την επέτειο των 120 χρόνων, η  Schwarzkopf λανσάρει την καμπάνια #createyourstyle, μια καμπάνια ύμνο στην ομορφιά του ατόμου, στην κατάρριψη των σύγχρονων στερεοτύπων και των τάσεων σε ό,τι αφορά την ομορφιά. Η διαφορετικότητα, η αυθεντικότητα και η αυτοπεποίθηση βρίσκονται στο επίκεντρο. Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι το styling είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Είναι έκφραση του στυλ και της προσωπικότητας του καθενός και θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό και να μας κάνει να αισθανόμαστε καλά με τον εαυτό μας. H Schwarzkopf χτίζει ξανά τη φιλοσοφία της για να αγκαλιάσει και να προβάλει μια μοντέρνα προσέγγιση και πάνω σε αυτή θα συνεχίσει να χτίζει όλα τα μελλοντικά του βήματα με σύμμαχο πάντα την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου