Regis Milk Industries: Γεύσεις 65 χρόνων

Εξήντα πέντε χρόνια Regis Milk Industries, 65 γεύσεις σε χύμα παγωτό, πέντε παγωταρίες, €3 εκατ. τζίρος. Μια ιστορική πορεία γεμάτη με «δικές μας γεύσεις», σύμφωνα και με το εταιρικό μότο, οι οποίες εμπλουτίζονται με στόχο να λανσάρουν τη χθεσινή αίγλη στο σύγχρονο κι απαιτητικότερο σήμερα. Πάντως, οι συνεχιστές της εταιρείας, Τάκης Πρωτοπαπάς - διευθύνων σύμβουλος και Λένα Πρωτοπαπά Πελίδη - διευθύντρια marketing, υπόσχονται κι άλλες εκπλήξεις, στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης του brand που βρίσκεται σε εξέλιξη και μας έχει ξαφνιάσει ευχάριστα.

Εξήντα πέντε χρόνια πριν μια εταιρεία αγγλικών συμφερόντων έγραφε την ονομασία των παγωτών Regis με γράμματα που κράτησαν στην ιστορία. Πέρασε δύσκολα η επιχείρηση στην πορεία των χρόνων, όμως σήμερα δηλώνει παρούσα κι έτοιμη για νέες εταιρικές κινήσεις, δροσίζοντας τον καυτό ανταγωνισμό με καινούργιες δροσερές επιλογές παγωτού.

Διαβάστε ακόμα: Regis: Παγωταρίες μέσω franchise σε όλη την Κύπρο

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1952 και το 1957 την εξαγόρασαν οι Γιώργος Πρωτοπαπάς και Γιώργος Χριστοδούλου. Αργότερα ο Γιώργος Πρωτοπαπάς την αγόρασε από τον συνέταιρό του και σήμερα τα παιδιά του, Τάκης και Λένα, συνεχίζουν την πορεία του, η οποία ήταν γεμάτη από γεύσεις που μεγάλωσαν γενεές γενεών της Κύπρου.

Η Πλάκα-Choc Ice, το παγωτό - θρύλος, ήταν το πρώτο συσκευασμένο που κυκλοφόρησε στην αγορά από τη Regis το 1952 - 1953. Μέχρι σήμερα, μαζί με το Αγρινό που λανσαρίστηκε το 1972, αποτελούν τα δύο best selling products της εταιρείας. Όπως θυμάται ο Τάκης Πρωτοπαπάς, υπήρξαν και κάποια άλλα συσκευασμένα χωνάκια, τα Cono Primo και Cono Royal, αρχές του 1960. 

«Ήταν ένα χωνάκι που παρασκευαζόταν εξολοκλήρου στο χέρι. Θυμάμαι ήμουν μωρό και παρακολουθούσα την όλη διαδικασία, η οποία ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Με το χέρι τοποθετείτο η βανίλια πάνω στο χωνάκι, το οποίο βυθιζόταν στη σοκολάτα κι ακολούθως τυλιγόταν». 

Διαβάστε ακόμα: REGIS: Καταστήματα σε όλες τις πόλεις

Απλό και κλασικό παγωτό χαρακτηρίζει την πλάκα: «Οι πρώτες ύλες για την παρασκευή του παγωτού αυτού προέρχονταν από την Αγγλία. Όμως, κατά τον Απελευθερωτικό Αγώνα θέλαμε να βρούμε τρόπους ώστε να μην εισάγουμε τη σοκολάτα από εκεί, ως ένα μέτρο παθητικής αντίστασης. Έτσι δημιουργήσαμε δικές μας πατέντες για τη σοκολάτα, την οποία φτιάχνουμε στο εργοστάσιό μας και τις χρησιμοποιούμε μέχρι σήμερα. Δεν έχουμε αλλάξει ποτέ τη σοκολάτα της πλάκας κι είναι δύσκολο να αντιγραφεί. Επίσης, χρησιμοποιούμε την ίδια βανίλια από το 1957, την οποία εισάγουμε από το εξωτερικό. Στα υπόλοιπα παγωτά, όμως, χρησιμοποιούμε κι άλλες σοκολάτες από το Βέλγιο».

Κάθε εποχή με τις προκλήσεις της 
Εκείνη την εποχή τα πράγματα ήταν δύσκολα για τη βιομηχανία παγωτού, περιγράφει ο ίδιος: «Σε βιομηχανική βάση ήμασταν η πρώτη εταιρεία που παρασκεύαζε παγωτό στην Κύπρο. Είχαμε, μάλιστα, να αντιμετωπίσουμε διάφορα θέματα διακίνησης και διάθεσής του στα σημεία πώλησης, αφού δεν υπήρχε παντού ηλεκτρισμός. Ακόμα, η εισαγωγή των πρώτων υλών ήταν δύσκολη και η αγοραστική δύναμη του κόσμου μικρή». 

Μια ιδιαιτερότητα που αντιμετώπισε η εταιρεία κατά τον Απελευθερωτικό Αγώνα 1955-1959 ήταν το αγγλικό της όνομα, λέει η κ. Πελίδη. «Αυτό που έκανε ο πατέρας μου ήταν να γράφει το όνομα στα ελληνικά, Ρέτζις, κάτι που τόνιζε και επιβεβαίωνε ότι το προϊόν ήταν κυπριακό». 

Σήμερα, το σοβαρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία παγωτού είναι το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, όπως επισημαίνει ο κ. Πρωτοπαπάς: «Στοιχίζει πολύ κι αυτό έχει επίπτωση τόσο στο κόστος όσο και στην τελική τιμή του προϊόντος, ενώ ψηλό είναι και το κόστος των πετρελαιοειδών».

Διαβάστε ακόμα: Κύπρος: Αυξάνει το μερίδιο της στον παγκόσμιο τουρισμό

Πάντως, η μεγάλη καταστροφή στο Μαρί το 2011 ήταν η απαρχή αρκετών προβλημάτων της εταιρείας, με τις δυσκολίες που έφερε στην προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ η κρίση που ακολούθησε το 2013 έκανε τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Σήμερα, όμως, το σκηνικό αλλάζει, σύμφωνα με την κ. Πελίδη: «Τα τελευταία δύο με τρία χρόνια οι πωλήσεις σταθεροποιήθηκαν και φέτος παρουσιάζουν σχετική άνοδο. Αντιμετωπίζουμε, όμως, έντονο ανταγωνισμό, αφού υπάρχουν πολλές μάρκες με μεγάλες γκάμες παγωτού, που δίνουν στον καταναλωτή όλο και περισσότερες επιλογές. Χώρια από αυτές είναι και η απίστευτη ποικιλία που προσφέρεται σε άλλα είδη». Και μας ξαφνιάζει όταν αναφέρει κάτι που ι επισημάνθηκε σε πρόσφατο παγκόσμιο συνέδριο στο οποίο παρέστη: «Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του παγωτού είναι τα κινητά τηλέφωνα! Κι αυτό γιατί το σημαντικότερο μέρος του budget των νέων ξοδεύεται σε κάρτες κινητού, οπότε δεν τους μένουν αρκετά χρήματα για άλλα έξοδα και δη για παγωτό».

Μιλώντας για τον κλασικό ανταγωνισμό με τις υπόλοιπες εταιρείες παγωτού, τονίζει ότι χαρακτηριστικό του τομέα της είναι πως πρέπει συνεχώς να λανσάρεις καινούργια είδη: «Αυτό κάνουμε κι εμείς κάθε χρόνο, όμως πάντοτε τα κλασικά διατηρούν το μεγάλο ποσοστό των πωλήσεών μας. Οι καταναλωτές είναι πολύ πιστοί στην Πλάκα και το Αγρινό κι αυτός είναι ο λόγος που λανσάραμε και τα δυο σε νέες επιλογές με 0% πρόσθετη ζάχαρη. Επιπλέον, τοποθετήσαμε στην αγορά το Αγρινό φράουλα σορμπέ και το Αγρινό σοκολάτα με chocolate chips, στο οποίο ο κώνος είναι σκούρο καφέ κι έχει γεύση Oreo». 

Ο κόσμος θέλει γεύσεις ανανέωσης
Τα τελευταία χρόνια η Regis συμπλήρωσε την γκάμα της με ακόμα περισσότερες επιλογές τόσο σε οικογενειακές συσκευασίες και multipacks όσο και στην γκάμα του παγωτού χύμα, που σήμερα περιλαμβάνει 65 γεύσεις. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν τα οικογενειακά παγωτά Ice Dream σε συσκευασία των 500 ml αρχικά κι αργότερα του ενός λίτρου. Η συγκεκριμένη σειρά περιλαμβάνει 10 γεύσεις, όπως, βανίλια, σοκολάτα, μαστίχα, βανίλια με τερατσόμελο και μπανάνα με σιρόπι σοκολάτας.

Σε multipack κυκλοφόρησαν οι μπουκιές παγωτού και βάσει της συνταγής του original choc ice ένα είδος με καραμέλα και το άλλο 0%. Αργά πέρσι το καλοκαίρι λανσαρίστηκαν και τα δύο λίτρα του Quattro 0%, οπότε το 2017 θεωρείται η πρώτη ολοκληρωμένη του χρονιά. Κι έπεται συνέχεια, σύμφωνα με την κ. Πελίδη: «Το 2018 πρόκειται να βγάλουμε αρκετά νέα προϊόντα, μελετούμε στα ατομικά τρεις - τέσσερις νέες επιλογές, στο χύμα άλλες τέσσερις με έξι, ενώ μπορεί να καταργήσουμε μία - δύο που δεν έχουν μεγάλη ζήτηση. Και στα οικογενειακά, επίσης, θα λανσάρουμε κάτι νέο. Είμαστε μια ομάδα πέντε - έξι ατόμων, που ασχολούμαστε με το product development. Το σημαντικό είναι να παίρνεις το σωστό μήνυμα από την αγορά». Επιπλέον, πρέπει να παρακολουθείς τις τάσεις του εξωτερικού: « Είναι απαραίτητες οι επισκέψεις σε εκθέσεις και η παρακολούθηση των τάσεων. Πρέπει να παίρνεις τα μηνύματα από τους καταναλωτές, γιατί τα γούστα διαμορφώνονται συνεχώς. «Προσπαθούμε, όμως, να δημιουργούμε κι εμείς την ανάγκη για κάτι νέο», σημειώνει.

«Έχουμε συναισθηματικό δεσμό με τον κόσμο, ο οποίος αγαπά την εταιρεία μας πολύ κι αυτό τη βοηθά να κρατηθεί στη αγορά. Υπάρχει εμπιστοσύνη που δεν είναι εύκολο να κτιστεί, με πολλές θυσίες προσπαθούμε να κρατήσουμε τα standards μας κι απ’ ό,τι φαίνεται ο κόσμος το καταλαβαίνει και το εκτιμά», επισημαίνει με τη σειρά του ο κ. Πρωτοπαπάς. 

Σ’ αυτό το πλαίσιο είναι πολύ σημαντική και η συσκευασία του προϊόντος, η οποία πρέπει να ελκύει τον καταναλωτή, ιδιαίτερα στο ατομικό παγωτό, όπου η αγορά είναι πιο αυθόρμητη. Έχουμε, όμως, μικρή αγορά στην Κύπρο που απαιτεί μικρές ποσότητες, γεγονός που δυσκολεύει την ανάπτυξη νέων συσκευασιών.

Συνεχίζοντας, ο κ. Πρωτοπαπάς τονίζει ότι στο χύμα παγωτό ο κόσμος γενικά δοκιμάζει τα νέα είδη: «Η βανίλια με τερατσόμελο λανσαρίστηκε πέρσι κι απετέλεσε μια αυθεντική κυπριακή γεύση με φοβερή ανταπόκριση κι αγάπη από το κοινό. Επίσης, το μήλο με ripple κανέλας. Πάντα, όμως, ξεχωρίζουν η βανίλια και η σοκολάτα, αλλά και οι βάσεις με τις δύο αυτές γεύσεις, όπως τα chocolate chips, βανίλια με chips ή με σιρόπι και άλλα. Στα σορμπέ πρώτη θέση έχει η φράουλα μαζί με το τριαντάφυλλο». Την ίδια ώρα στις προτιμήσεις ανεβαίνουν και οι γεύσεις με 0% πρόσθετη ζάχαρη. Η εταιρεία λάνσαρε πέρσι τρεις τέτοιες και σήμερα διαθέτει οκτώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1981 η Regis πρωτοτύπησε με το παγωτό για διαβητικούς, σε μια εποχή που ήταν δύσκολο να παραχθεί κάτι τέτοιο. Ήταν μια ανάγκη και κάτι που εκτιμήθηκε από τον κόσμο, τη στιγμή που ποσοστό 10% με 12% των Κυπρίων πάσχει από διαβήτη, ενώ όλο και περισσότεροι προσέχουν τη διατροφή τους.

Τώρα και παγωταρίες 
Η πρώτη παγωταρία της εταιρείας άνοιξε πέρσι στην οδό Λήδρας στη Λευκωσία με πολύ θετικά αποτελέσματα. Προς αυτή την κατεύθυνση επεκτάθηκε με τέσσερις νέες, που λειτούργησαν με τη μέθοδο franchise τον Μάιο του 2017 σε Λάρνακα, Αγία Νάπα και Πρωταρά. «Έχουμε δώσει τεράστια σημασία στο χύμα παγωτό, προσφέροντας στους καταναλωτές 65 γεύσεις. Είναι σημαντικό για μας να βρίσκουν στις παγωταρίες όλη την γκάμα, γι’ αυτό αναζητούμε τους σωστούς συνεργάτες, οι οποίοι μπορούν να τη διαθέτουν», σημειώνει ο κ. Πρωτοπαπάς. 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου