Έρχεται το μεγαλύτερο event digital marketing με high vibes

Η εμπειρία χωρίς θεωρία είναι τυφλή, αλλά η θεωρία χωρίς εμπειρία είναι απλώς πνευματικό παιχνίδι. Με τη γνωστή φράση του Immanuel Kant Webarts και ΙΜΗ υπόσχονται μοναδική εμπειρία σε όσους θα συμμετέχουν στο 17th Digital Marketing Forum, καθώς η θεωρία θα συναντήσει την εμπειρία, ενώ οι εξομολογήσεις κορυφαίων ομιλητών και τα μυστικά της κάθε κίνησης των influencers και TikTokers θα ανεβάσουν τη λίμπιντο, ενώ τα vibes θα κτυπήσουν κόκκινο με τους ήχους Dj’s και όχι μόνο.

The online way to… business success
Το digital marketing έχει αναπτυχθεί με γρήγορο ρυθμό τα τελευταία χρόνια, με την πανδημία του κορωνοϊού να επιταχύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία αυτή και να επεκτείνει τη χρήση του γρηγορότερα. Ο κόσμος του marketing ψηφιοποιείται σταδιακά τα τελευταία χρόνια και μπορεί να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες, με τρόπους που οι παραδοσιακές μέθοδοι δεν μπορούν να πετύχουν.

Τα πάντα πλέον, από την αγορά καταναλωτικών αγαθών ως τις τραπεζικές συναλλαγές γίνονται όλο και περισσότερες διαθέσιμες στο διαδίκτυο. Η διαδικτυακή επαφή έχει μεταμορφωθεί σε μία σημαντική κοινωνική επαφή, με τρόπο που δεν υπήρχε προηγουμένως. Προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτό, οι άνθρωποι χρειάστηκε να αλλάξουν τις συνήθειες τους ή ακόμα και να μάθουν να χρησιμοποιούν διαδικτυακά εργαλεία με τρόπο που δεν είχαν χρησιμοποιήσει νωρίτερα. Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν  περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο – και αυτό σημαίνει ότι οι digital marketers έχουν περισσότερες ευκαιρίες να τους προσεγγίσουν.

Digital marketing και νέα κανονικότητα
Τα τελευταία 2 χρόνια διανύουμε μια αισθητή επίσπευση της ψηφιακής εξέλιξης. Η ταχύτατη άνοδος της χρήσης των Social Media, του Ecommerce αλλά και γενικότερα η κλήση του επιχειρηματικού κόσμου προς ανάπτυξη ψηφιακής στρατηγικής έχει συνοδευτεί παράλληλα από αλλαγές στην κοινωνία, στις αγοραστικές συνήθειες και στις κοινωνικές αντιλήψεις σε όλα τα επίπεδα. Οι απαιτήσεις και οι συμπεριφορές των συγχρόνων καταναλωτών αλλάζουν συνεχώς και λαμβάνονται πλέον σοβαρά υπόψη σε όλα τα πλαίσια επικοινωνίας. Η μικρή κοινωνία της Κύπρου η οποία συνήθως παραμένει πιστή στις παραδοσιακές αντιλήψεις θα βιώσει ακόμη πιο έντονα αυτή την εξέλιξη το 2022. Οι οργανισμοί που θα ανταποκριθούν σε αυτές τις εξελίξεις, θα είναι και αυτοί που θα έχουν το μεγαλύτερο όφελος από την επικοινωνιακή στρατηγική τους.

Το 17th Digital Marketing Forum θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Νοεμβρίου μεταξύ 08:30 και 14:30, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων,  Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Τα μέλη των συνδέσμων που στηρίζουν το συνέδριο (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στα τέλη εγγραφής.

Πληροφορίες
Οργανωτής: 
IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: ImarComms, IMR, Ontime Media, UCLan Cyprus
Υποστηρικτής: Nicosia Tourism Board
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, MESIMVRIA Enterprises, περιοδικό GOLD magazine, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com   ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Debate TechIsland: Οι θέσεις των 3 βασικών υποψηφίων για την οικονομία
Ν. Χριστοδουλίδης: Μπορεί να καταστεί hub τεχνολογίας η Κύπρος
Α. Νεοφύτου: Κίνητρα στον ιδιωτικό τομέα για προσέλκυση IT εταιρειών
Α. Μαυρογιάννης: Να εστιάσουμε στο high tech-Έμφαση στις υποδομές
Debate TechIsland: Όλα όσα είπαν Αβέρωφ, Μαυρογιάννης, Χριστοδουλίδης
Π. Αναστασίου: Ευκαιρίες για ΜμΕ μέσω της 4η Βιομηχανικής Επανάστασης
Έρευνα: Αποτελεσματική πολιτική ανταγωνισμού-Τι προσδοκούν οι ΜμΕ
Αναγκαία για τη δικαιοσύνη η επιστράτευση της τεχνολογίας
Aeoliki: Η εταιρεία πίσω από την περιβαλλοντική μελέτη του EastMed
Το μέλλον της εργασίας είναι υβριδικό