Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»

Η ασφάλεια των ιδιοκτητών αυτοκινήτων παραμένει απόλυτη προτεραιότητα για την Toyota, διαβεβαιώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της με αφορμή τις ανακλήσεις οχημάτων με αερόσακους Takata.

Όπως αναφέρει, «είμαστε δίπλα σας για να αντιμετωπίσουμε μαζί την αναστάτωση που εύλογα σας έχει προκαλέσει η διαδικασία ανάκλησης των αερόσακων TAKATA».

«Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ασφάλειά σας είναι και παραμένει για εμάς η απόλυτη προτεραιότητά μας. Για αυτόν τον λόγο, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και εργαζόμαστε όσο πιο εντατικά μπορούμε, ώστε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν», προσθέτει.

Προκειμένου, πάντως, η διαδικασία να γίνει όσο το δυνατό πιο εύκολη, η εταιρεία καλεί τους επηρεαζόμενους ιδιοκτήτες οχημάτων να ακολουθήσουν τις πιο κάτω οδηγίες:

  • Για οχήματα με Ευρωπαϊκή Έγκριση Τύπου EC-WVTA (Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών), π.χ. Κύπρου, Αγγλίας κτλ. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να επισκεφθούν τον σύνδεσμο https://forms.toyota.com.cy/recalls/eu-form-en και να ακολουθήσουν τα ανάλογα βήματα.
  • Για οχήματα χωρίς Ευρωπαϊκή Έγκριση Τύπου EC-WVTA (Μη Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών), π.χ. Ιαπωνίας, Μαλαισίας, Σιγκαπούρης, Αυστραλίας κτλ., οι ιδιοκτήτες μπορούν να επισκεφθούν τον σύνδεσμο https://www.toyota.com.cy/forms/recall-enquiry και να ακολουθήσουν τα ανάλογα βήματα.

Σε περίπτωση που δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα πιο πάνω μέσα, η εταιρεία καλεί τους ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων να προσκομίσουν αντίγραφο του τίτλου ιδιοκτησίας του οχήματός τους (κοτσιάνι) σε οποιονδήποτε εκθεσιακό χώρο της Toyota παγκύπρια.

«Θέλουμε επίσης να γνωρίζετε ότι, αν υπάρξει καθυστέρηση στην απάντησή μας, αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στον μεγάλο αριθμό αιτημάτων. Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και την υπομονή σας», καταλήγει στην ανακοίνωση της η εταιρεία.

Σημειώνεται πως, το τηλέφωνο εξυπηρέτησης για τις ανακλήσεις ΤΑΚΑΤΑ είναι: +357 22285700

Δειτε Επισης

Το μεγάλο στοίχημα του τουρισμού, ο χειρισμός των Airbnb και τι αναμένει ο Κουμής για το 2025
Τι σκέφτονται στην Τράπεζα Κύπρου για πιθανές εξαγορές και η ορθή απόφαση για επάνοδο στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Μείωσε κατά 1.300 άτομα το προσωπικό της, δεν σχεδιάζει οποιοδήποτε μεγάλο νέο σχέδιο εξόδου η Τράπεζα Κύπρου
Τι θέλει να γνωρίζει για πιθανή χρηματοδότηση ή όχι του Great Sea Interconnector η Τράπεζα Κύπρου-Το μήνυμα Πανίκου Νικολάου
Στα €0,48 ανά μετοχή το μέρισμα της Τράπεζας Κύπρου για το 2024-Σχεδόν διπλάσιο από το 2023
Ρόδον: Το Δ.Σ. υιοθετεί ομόφωνα τη θέση ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα για εξαγορά-«Δίκαιη και εύλογη η αντιπαροχή €3 ανά μετοχή»
Balram Chainrai: Στο 36,14% ανήλθε η συμμετοχή του στο «Ρόδον»
Τρ. Κύπρου: Κέρδη €508 εκατ. και προτεινόμενο ποσοστό διανομής 50% το 2024-Θα εξεταστεί η εισαγωγή ενδιάμεσων μερισμάτων
Αλλάζει όψη το ιστορικό κέντρο Στροβόλου-Προχωρά η ανάπλαση του παλαιού πυρήνα
Μαίρη Πύργου: Ο έμφυλος προϋπολογισμός, γιατί είναι αναγκαίος και οι προσπάθειες σε εξέλιξη στην Κύπρο