Όμιλος Ζορπάς: Δυναμική επέκταση και άνοιγμα σε νέες κατηγορίες-Ενδυνάμωση παρουσίας εντός και εκτός συνόρων
InBusinessNews 06:30 - 17 Φεβρουαρίου 2025

Την παρουσία του στην κυπριακή αγορά ισχυροποιεί ο Όμιλος Ζορπάς, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα άνοιγμα σε νέες κατηγορίες, την ώρα που πετυχημένα αποδεικνύονται τα εγχειρήματα του ομίλου και στο εξωτερικό.
Με τους Φούρνους Ζορπάς να αποτελούν τη ναυαρχίδα και το σήμα κατατεθέν του ομίλου, η επέκταση σε κατηγορίες, όπως η εστίαση (εστιατόρια Pralina Experience και Pinolo), η αλυσίδα καφέ Coffee Berry (εντός των Φούρνων Ζορπάς και με stand alone καταστήματα), τα ζαχαροπλαστεία (Pralina Confectioneries), τα παγωτά Kayak, αλλά και η πρόσφατη άφιξη στην κατηγορία food delicatessen (Cooknook), αποδεικνύουν ότι ο Όμιλος Ζορπάς εξελίσσεται διαρκώς και εμπλουτίζει την γκάμα των δραστηριοτήτων του.
Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξή του στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού IN Business, ο CEO του Ομίλου Ζορπάς, Δημήτρης Ζορπάς ανέφερε ότι προτεραιότητα για τον Όμιλο, ο οποίος φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην κυπριακή αγορά, αποτελεί να παραμείνει πρωταγωνιστής στον τομέα του, με σεβασμό στον Κύπριο καταναλωτή και με προϊόντα άριστης ποιότητας που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών του.
- Διαβάστε εδώ: Δημήτρης Ζορπάς: Πολύ σημαντική χρονιά για τον Όμιλο Ζορπάς το 2025-Να παραμείνουμε πρωταγωνιστές στον τομέα μας
Διαβεβαίωσε επίσης ότι ο όμιλος παρακολουθεί συνεχώς όλες τις σύγχρονες τάσεις και είναι έτοιμος, κάθε στιγμή, να εξετάσει τυχόν ευκαιρίες που προκύπτουν, πάντοτε στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξής του.
Το νέο ιδιαίτερο concept στην εστίαση
Τη νέα γαστρονομική εμπειρία της πρωτεύουσας αποτελεί το πρόσφατο άνοιγμα του Ομίλου Ζορπάς, με το οποίο ενισχύει την ήδη επιτυχημένη δραστηριότητά του στον χώρο της εστίασης.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος προχώρησε στο λανσάρισμα ενός εντελώς διαφορετικού concept στη Λευκωσία, το οποίο απευθύνεται στους λάτρεις του καλού φαγητού και κρασιού.

Πρόκειται για το κατάστημα λιανικής πώλησης Cooknook, το οποίο βρίσκεται στη λεωφόρο Ιφιγενείας, στον Στρόβολο.
- Διαβάστε εδώ: COOKNOOK: Το νέο άνοιγμα του Ομίλου Ζορπάς στην εστίαση
Σε έναν καλαίσθητο, ζεστό και φιλόξενο χώρο, ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα σε μία προσεκτικά επιμελημένη γκάμα προϊόντων, ανάμεσά τους, εκλεκτά κρέατα, εξαιρετικά κρασιά και σπάνια gourmet προϊόντα αποκλειστικής διάθεσης.

Στην γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας του καταστήματος συγκαταλέγονται φρέσκα burgers, σολομός Hiddenfjord από τα Νησιά Φαρόε, κρέατα Wagyu, foie gras, γαλλικά πουλερικά Soulard, μπαχαρικά, χαβιάρι Calvisius και Sturia, ζυμαρικά Mancini Pasta, εκλεκτά αλλαντικά, τυριά και πολλά άλλα.

Σήμα κατατεθέν του καταστήματος αποτελεί η κάβα, με εκλεκτά κρασιά από επιλεγμένα brands, ορισμένα εκ των οποίων διατίθενται στην Κύπρο αποκλειστικά μέσω του Cooknook.
Η δυναμική επέκταση στο εξωτερικό
Ο Όμιλος Ζορπάς απέδειξε ότι έχει τη δυνατότητα και την τεχνογνωσία για επιτυχημένη παρουσία και εκτός συνόρων, συνεχίζοντας το πλάνο επέκτασής του στο εξωτερικό.

Υπενθυμίζεται ότι, το «The French Workshop», το brand που δημιουργήθηκε από τον Όμιλο, το 2015 στη Νέα Υόρκη, προχωρά σε δυναμική ανάπτυξη μέσω franchise σε περιοχές των ΗΠΑ, ετοιμάζοντας, μεταξύ άλλων, επέκταση στο κέντρο της αγοράς του Μανχάταν.
Με δυνατή παρουσία μέσω τεσσάρων καταστημάτων, ετοιμάζεται για το πέμπτο κατάστημά στην αναπτυσσόμενη περιοχή της Αστόριας της Νέας Υόρκης.
- Διαβάστε εδώ: «The French Workshop»: Τα πλάνα του brand του Ομίλου Ζορπάς για περαιτέρω επέκταση μέσω franchise στις ΗΠΑ
- Διαβάστε εδώ: Επιχειρείν πέρα απ' τα σύνορα...To success story τεσσάρων κυπριακών εταιρειών που κατέκτησαν τον κόσμο
Στόχος του ομίλου είναι τα παραδοσιακά γαλλικά προϊόντα να φτάσουν σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Όπως αναφέρθηκε σε σχετική ανακοίνωση τον περασμένο Σεπτέμβριο, το «French Workshop» αναζητά έμπειρους υπεύθυνους εστιατορίων για συνεργασία, καθώς συνεχίζουν το συναρπαστικό ταξίδι ανάπτυξής τους, φέρνοντας μια υψηλής ποιότητας, αυθεντική εμπειρία γαλλικού bakery-cafe σε πόλεις των ΗΠΑ.
Καθώς η γνωστή μάρκα επιθυμεί να επεκταθεί, έχει βάλει στο στόχαστρό της την Ανατολική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, αναζητώντας πιθανούς συνεργάτες για να ανοίξουν μαζί τους νέα καταστήματα σε όλη τη Νέα Υόρκη, το Νιου Τζέρσεϊ, το Κονέκτικατ, την Πενσυλβάνια, τη Βιρτζίνια, το Μέριλαντ, την Ουάσιγκτον και τη Φλόριντα.