Powered by

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA*, ανακοινώνει σήμερα την αναβάθμιση σχετικά με τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών, καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει.

H εταιρεία καταργεί τον αριθμό τηλεφωνικού κέντρου υψηλής χρέωσης, διασφαλίζοντας ότι κανένας πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με τέτοιες χρεώσεις. Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μπορούν να επισκεφθούν το νέο Κέντρο Υποστήριξης της Wizz Air για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κατάλληλο αριθμό επικοινωνίας, με χρεώσεις που βασίζονται σε τοπικά τέλη.

Για την ταχύτερη και ευκολότερη υποστήριξη, η Wizz Air συνιστά στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους, να λάβουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους, να κάνουν αλλαγές, να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων ή να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες 24/7 για κρατήσεις, κατάσταση πτήσεων, αποσκευές και υπηρεσίες WIZZ μέσω του διαδικτυακού chatbot της αεροπορικής εταιρείας, Amelia. Για πιο σύνθετες ερωτήσεις, ζωντανοί συνεργάτες είναι διαθέσιμοι μέσω live chat 24/7.

Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει ένας σημαντικός τομέας επένδυσης για τη Wizz Air, που συνεχώς αναπτύσσει καινοτομίες για να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες. Πέρυσι, η Wizz Air εγκαινίασε την υπηρεσία φωνητικής εξυπηρέτησης Amelia, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες ενημερώσεις για τις κρατήσεις των πελατών, προσφέροντας βασικές πληροφορίες και καθοδήγηση σε περίπτωση διαταραχών πτήσεων.

Μιλώντας για την νέα ενημέρωση, η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εξυπηρέτησης Πελατών της Wizz Air, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασική προτεραιότητα για την αεροπορική μας εταιρεία. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των βελτιώσεων που πραγματοποιούμε σε αυτόν τον τομέα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.»

Δειτε Επισης

I-STARS: Κορυφαία παραδείγματα ευρωπαϊκών βιώσιμων πρακτικών στον τομέα του τουρισμού
Το SIL Accelerator της KPMG Κύπρου: Όσα δήλωσαν οι επικεφαλής του προγράμματος στο IN Business TV (video)
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Υπεραγορών-Πρόεδρος ο Μιχάλης Παναγίδης
Ξεπέρασε τις 550.000 η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια τον Ιανουάριο-Αύξηση στη Λάρνακα, μείωση στην Πάφο
Διαφωνούν με την μείωση των ωραρίων λειτουργίας τους τα κέντρα αναψυχής-«Ανησυχία για το μέλλον επιχειρήσεων»
Αναβάθμιση από S&P’s και στην επενδυτική βαθμίδα η Τράπεζα Κύπρου
Ισπανία: Ο τουρισμός οδηγεί την οικονομική ανάπτυξή της-Νέα αύξηση αφίξεων και εσόδων το 2025
Ιστορίες και βιώματα μιας 17χρονης πορείας στο κυπριακό επιχειρείν...Ο Γιάγκος Χατζηγιάννης μοιράζεται εμπειρίες
Λούης Ποχάνης: Βλέπουν κορυφή και το 2025 οι ασφαλιστικές του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου
Οι προοπτικές της οικονομίας το 2025 και πώς θα παραμείνει ελκυστικός προορισμός για επενδύσεις η Κύπρος