Καφές: Σε ποια χώρα ανοίγει γραφεία ο μεγαλύτερος έμπορος στον κόσμο

Ο μεγαλύτερος έμπορος καφέ στον κόσμο, η Neumann Kaffee Gruppe, σχεδιάζει να ανοίξει το πρώτο της γραφείο στην Κίνα, καθώς οι αλυσίδες μεγάλων εμπορικών σημάτων επεκτείνονται και εντείνουν τον ανταγωνισμό στην αναδυόμενη κινεζική αγορά.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η απόφαση αυτή σηματοδοτεί «ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειες επέκτασης του ομίλου NKG, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της ταχέως αναπτυσσόμενης κινεζικής αγοράς καφέ», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία με έδρα το Αμβούργο.

Η εν λόγω κίνηση έρχεται μόλις έξι μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας γραφείου εισαγωγών της NKG στην Ινδονησία, τον τέταρτο μεγαλύτερο παραγωγό καφέ στον κόσμο, καθώς η κατανάλωση απογειώνεται στην Ασία. Η εταιρεία ανοίγει ένα γραφείο στο κέντρο της περιοχής Changning District στη Σαγκάη και μια αποθήκη στις τελωνειακές περιοχές της πόλης Kunshan και Yangshan.

Η Κίνα διαθέτει τα περισσότερα επώνυμα καταστήματα καφέ παγκοσμίως με σχεδόν 50.000 παραρτήματα, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ μετά από μια έκρηξη κατά το περασμένο έτος, σύμφωνα με έκθεση της Παγκόσμιας Πύλης Καφέ τον Δεκέμβριο, του ερευνητικού βραχίονα του ομίλου Allegra.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στην εκρηκτική αύξηση των καταστημάτων που καθοδηγείται από μεγάλες αλυσίδες καφέ, όπως η Starbucks και η Luckin Coffee. Η κινεζική κατανάλωση καφέ έφτασε πέρυσι τα πέντε εκατομμύρια σακούλες των 60 κιλών έκαστη, υπερδιπλάσια από ό,τι ήταν πριν από μια δεκαετία.

Δειτε Επισης

«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο
Παναγιώτης Μπορέτος: Η διατήρηση του καταναλωτή απαιτεί κατανόηση των πραγματικών του αναγκών