Powered by

Αποκάλυψη των FT: Μυστική συμφωνία Google και Meta για διοχέτευση στοχευμένων διαφημίσεων σε εφήβους

Μυστική συμφωνία έχουν συνάψει Google και Meta Platforms προκειμένου να διοχετεύσουν στοχευμένες διαφημίσεις σε εφήβους ηλικίας 13 έως 17 ετών, παρακάμπτοντας μάλιστα τους ίδιους τους κανόνες αναζήτησης της πλατφόρμας που έχουν σαν στόχο την προστασία των ανηλίκων.

Την αποκάλυψη έκαναν με δημοσίευμα-φωτιά οι Financial Times, έχοντας στα χέρια τους έγγραφα και στοιχεία.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους FT, η Google συνεργάστηκε με την Meta σε ένα project marketing που είχε σχεδιαστεί ακριβώς για να στοχεύει χρήστες του YouTube ηλικίας από 13 έως 17 ετών προωθώντας τους διαφημίσεις που προωθούσαν το Instagram.

Η καμπάνια στο Instagram φαίνεται ότι στόχευσε εσκεμμένα μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίστηκαν ως «άγνωστοι» στο διαφημιστικό της σύστημα, ενώ η Google γνώριζε καλά ότι στην ουσία απευθυνόταν σε ανηλίκους, κάτω των 18 ετών. Παράλληλα, ελήφθησαν μέτρα ώστε να διασφαλιστεί πως οι πραγματικοί σκοποί της καμπάνιας θα μείνουν κρυφοί.

Παράλληλα, το project παρέκαμπτε τους κανόνες της Google που αποτρέπουν προσωποποιημένες διαφημίσεις που στοχεύουν σε ανηλίκους.

Για την υλοποίηση του project, οι δύο κολοσσοί εργάστηκαν με την Spark Foundry, την αμερικανική θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis. Μάλιστα το πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά από τον Καναδά από τον περασμένο Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα, το όλο σχέδιο βρισκόταν σε πλήρη ανάπτυξη όταν ο Μαρκ Ζάκεμπεργκερ εμφανίστηκε ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου, τον περασμένο Ιανουάριο και απολογήθηκε δημοσίως σε οικογένειες, τα παιδιά των οποίων είχαν πέσει θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης μέσα από τις πλατφόρμες social media της Meta.

Η συνεργασία των δύο σκληρά ανταγωνιστικών κολοσσών προκαλεί εντύπωση, ωστόσο δρομολογήθηκε μετά την απόφαση της Google να τονώσει περαιτέρω τα διαφημιστικά της έσοδα και την προσπάθεια που έκανε η Meta να ανακτήσει το ενδιαφέρον των νέων χρηστών για τις πλατφόρμες της σε ένα διάστημα που οι έφηβοι στρέφονταν όλο και περισσότερο σε έτερες πλατφόρμες όπως κυρίως το TikTok.

Το τελευταίο φαίνεται ότι επετεύχθη, δεδομένου ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε προς τους μετόχους της εταιρείας πως η προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων χρηστών νεαρότερης ηλικίας, από 18 έως 29 ετών, φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς.

Πηγή: newmoney

Δειτε Επισης

Βλέπει περιθώριο διαπραγμάτευσης με ΗΠΑ για τους δασμούς στα ευρωπαϊκά αλκοολούχα ποτά ο Φρανσουά Μπαϊρού
Το «Ψηφιακό Φορτ Νοξ» από Τραμπ με στρατηγικό αποθεματικό σε Bitcoin και τι λένε οι επικριτές του
Προσεκτικές κινήσεις από Fed για τα επιτόκια εν μέσω αβεβαιότητας-Αναμένεται να τα διατηρήσει αμετάβλητα
Λουίς ντε Γκίντος: Μεγαλύτερη και από την εποχή της πανδημίας η αβεβαιότητα λόγω της επιθετικής πολιτικής από Τραμπ
Το πλήγμα που αναμένει στα κέρδη της το 2025 από τους δασμούς η BMW-Τι δηλώνει ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
Απροσδόκητη συρρίκνωση της οικονομίας του Η.Β.-Αναμένονται περικοπές δαπανών αξίας δισεκατομμυρίων λιρών
Ιστορική συμφωνία στη Γερμανία και αποφάσεις για πακέτο ενός τρισ. ευρώ για άμυνα, υποδομές και πράσινη ανάπτυξη
Σε υψηλό διετίας ο πληθωρισμός στη Ρωσία-Ξεπέρασε το φράγμα του 10%
Στα $307 δις το έλλειμμα προϋπολογισμού των ΗΠΑ τον πρώτο μήνα της προεδρίας Τραμπ
Απαντά στους δασμούς των ΗΠΑ με αντίμετρα αξίας 26 δις ευρώ η Ε.Ε.-Οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής