BioCNG-to-CI: Πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε πλοία που βρίσκονται ελλιμενισμένα ή στο αγκυροβόλιο

Στο πλαίσιο του έργου BioCNG-to-CI, η startup εταιρεία InoMob, ως συντονίστρια, το Κυπριακό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και τη Ναυτιλία, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Petronav Shipmanagement και το εργοστάσιο βιοαερίου Armenis Biogas Plant συνεργάζονται για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης λύσης προς ηλεκτροδότηση, με πράσινη ενέργεια, πλοίων στο λιμάνι ή το αγκυροβόλιο.

Στις 20 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στις εγκαταστάσεις της Petronav Shipmanagement στο λιμάνι της Λεμεσού, κατά την οποία οι εταίροι συζήτησαν για την πρόοδο του έργου και τα μελλοντικά βήματα.

cmmiellim2

Οι κύριοι σταθμοί-ορόσημα στην πρόοδο του έργου είναι:

  • Η λειτουργία της πλατφόρμας IoT και του αλγορίθμου προγνωστικής συντήρησης που αναπτύχθηκαν από το Κυπριακό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και τη Ναυτιλία και δοκιμάστηκαν στο ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος (ηλεκτρογεννήτρια) βιομεθανίου πριν από την εγκατάστασή της στη φορτηγίδα.
  • Η καθέλκυση της φορτηγίδας Althaia, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 13 Αυγούστου στο λιμάνι της Λεμεσού. Η φορτηγίδα Althaia θα λειτουργήσει ως πλωτή μονάδα cold ironing, χρησιμοποιώντας συμπιεσμένο βιομεθάνιο και παρέχοντας πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε αγκυροβολημένα πλοία.
cmmiellim3

Και ακολουθούν:

  • Η εγκατάσταση της ηλεκτρογεννήτριας βιομεθανίου επί της φορτηγίδας και η διεξαγωγή ανάλυσης κραδασμών και ταλαντώσεων.
  • Η πραγματοποίηση μετρήσεων επί του σκάφους με χρήση του συστήματος IoT που αναπτύχθηκε για έλεγχο της απόδοσης της ηλεκτρογεννήτριας βιομεθανίου.
  • Η ηλεκτροδότηση του πλοίου M/T Alexandria ή M/T Astraia, ανάλογα με την διαθεσιμότητα, για την επίδειξη του συστήματος (τα πλοία αυτά διαχειρίζεται η Ναυτιλιακή Εταιρεία Petronav Shipmanagement).
  • Η διοργάνωση σεμιναρίων για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, καθώς και των συνεργειών με άλλα -συναφή- χρηματοδοτούμενα έργα (ZEST, Green Marine, BlueBARGE).
cmmiellim4

Δειτε Επισης

Τι σκέφτονται στην Τράπεζα Κύπρου για πιθανές εξαγορές και η ορθή απόφαση για επάνοδο στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Μείωσε κατά 1.300 άτομα το προσωπικό της, δεν σχεδιάζει οποιοδήποτε μεγάλο νέο σχέδιο εξόδου η Τράπεζα Κύπρου
Τι θέλει να γνωρίζει για πιθανή χρηματοδότηση ή όχι του Great Sea Interconnector η Τράπεζα Κύπρου-Το μήνυμα Πανίκου Νικολάου
Στα €0,48 ανά μετοχή το μέρισμα της Τράπεζας Κύπρου για το 2024-Σχεδόν διπλάσιο από το 2023
Ρόδον: Το Δ.Σ. υιοθετεί ομόφωνα τη θέση ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα για εξαγορά-«Δίκαιη και εύλογη η αντιπαροχή €3 ανά μετοχή»
Balram Chainrai: Στο 36,14% ανήλθε η συμμετοχή του στο «Ρόδον»
Τρ. Κύπρου: Κέρδη €508 εκατ. και προτεινόμενο ποσοστό διανομής 50% το 2024-Θα εξεταστεί η εισαγωγή ενδιάμεσων μερισμάτων
Hammerhead: Το έργο της Exxon με στόχο την παραγωγή 180.000 βαρελιών πετρελαίου και 95 εκατ. cfd ΦΑ
Αλλάζει όψη το ιστορικό κέντρο Στροβόλου-Προχωρά η ανάπλαση του παλαιού πυρήνα
Μαίρη Πύργου: Ο έμφυλος προϋπολογισμός, γιατί είναι αναγκαίος και οι προσπάθειες σε εξέλιξη στην Κύπρο