Peter-Jan Grech: Οι καλύτεροι άνθρωποι χτίζουν τις καλύτερες επωνυμίες

Οι κορυφαίες εταιρείες ευδοκιμούν με βάση το σκοπό και τις αρχές, καθοδηγούμενες από ομάδες που εμπνέονται από τους ίδιους τους ανθρώπους τους, υποστηρίζει ο Peter-Jan Grech, CEO & Founder, BRND WGN.

Οι καλύτερες επωνυμίες δεν δημιουργούν απλώς οικονομική αξία, αλλά κάνουν τον κόσμο καλύτερο, ήταν η θέση που εξέφρασε, συγκεκριμένα, κατά το 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

Αρχικά προέβη σε μια τολμηρή πρόβλεψη: Σε λίγα χρόνια, θα υπάρχουν δύο τύποι εταιρειών - εκείνες που θα ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) στις δραστηριότητές τους και εκείνες που θα πάψουν να υπάρχουν. Το γεγονός αυτό έθεσε τις βάσεις για μια βαθύτερη διερεύνηση του ανθρώπινου στοιχείου στις επιχειρήσεις, δήλωσε.

Παρουσιάζοντας ιστορικά δεδομένα υποστήριξε στη συνέχεια πως τα άτομα που τολμούν να πιστέψουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο είναι εκείνα που εν τέλει, το κάνουν.

Αυτή η νοοτροπία είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της αφοσίωσης, την οποία περιέγραψε ως ισχυρό παράγοντα που οδηγεί σε premium τιμολόγηση και μείωση του κόστους μάρκετινγκ.

Η αφοσίωση, σχολίασε, αυξάνει την κερδοφορία και τροφοδοτεί την ανάπτυξη της αγοράς. Ωστόσο, κατέστησε σαφές ότι η αφοσίωση δεν συμβαίνει τυχαία- είναι το αποτέλεσμα της δέσμευσης. "Η αληθινή δέσμευση", σύμφωνα με τον Grech, "είναι θέμα επιλογής και δράσης".

Συνέχισε εξηγώντας ότι τα αυθεντικά brand καθοδηγούνται από τους ανθρώπους και τον σκοπό τους. Αυτή η διπλή εστίαση διασφαλίζει ότι οι εταιρείες παραμένουν αυθεντικές και πως ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού τους. Κατά τον ειδικό, το branding αφορά ουσιαστικά στη φήμη και στη δέσμευση.

Η φήμη μιας επωνυμίας χτίζεται με την πάροδο του χρόνου μέσω συνεπών ενεργειών και της πραγματικής δέσμευσης των ανθρώπων της.

Κλείνοντας, δήλωσε ότι το μέλλον των επιτυχημένων εμπορικών σημάτων έγκειται στην ικανότητά τους να συνδυάζουν την προηγμένη τεχνολογία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, με το ανθρώπινο πάθος, την αφοσίωση και το να υπηρετούν έναν σκοπό.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού GOLD: Γυναίκες στον τομέα της τεχνολογίας
Μετρά ακόμη πληγές από την απώλεια της ρωσικής αγοράς η Περνέρα-Κλειστά ξενοδοχεία και επιχειρήσεις
Οι αφυπηρετήσεις, οι παραιτήσεις και οι…απολύσεις στο Δημόσιο-Πόσοι και γιατί πέρασαν την πόρτα εξόδου
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και Europa UOMO Κύπρου στην μάχη κατά του καρκίνου του προστάτη
Τίτλοι ιδιοκτησίας έναντι καθορισμένου χρηματικού αντιτίμου-Πράσινο Υπουργικού στο σχέδιο πολεοδομικής αμνηστίας
Το νέο Δ.Σ. της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού-Στην προεδρία ο Κωνσταντίνος Φελλάς
Μ. Ζαχαριάδης: Αναμένεται πτώση καταθετικών επιτοκίων, σταθεροποίηση δανειστικών-Οι εκτιμήσεις του Καθ. Οικονομικών
Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: Νέα σχολική χρονιά για το Πρόγραμμα «Υιοθεσία Πλοίου»
Το φεστιβάλ νεολαίας «Up To YOU(th)» του ΟΝΕΚ επιστρέφει για 8η χρονιά
Απολογισμός ΕΑΣ 2020-2023: Από το όραμα στην υλοποίηση