Oι ιδανικές στρατηγικές και πολιτικές για δημιουργία επιτυχημένων brand

Στη σύγχρονη εποχή, όπου οι αγορές και η καταναλωτική συμπεριφορά εξελίσσονται ραγδαία, η αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης και ανάπτυξης ενός brand αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης.

Οι marketeers βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωποι με την πρόκληση της προσαρμογής και της καινοτομίας, προσπαθώντας να διατηρήσουν και να αυξήσουν την αξία των brands που διαχειρίζονται.

Η βαθιά κατανόηση της αγοράς είναι το πρώτο και πιο κρίσιμο βήμα στη διαχείριση ενός brand. Οι marketeers πρέπει να αναλύουν συνεχώς τις τάσεις, τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών.

Έχοντας γνώση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, οι marketeers μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς.

Την ίδια ώρα, η επιτυχία ενός brand εξαρτάται κατά μεγάλο βαθμό από την ικανότητά του να επικοινωνεί αποτελεσματικά με το κοινό του. Οι στοχευμένες επικοινωνιακές καμπάνιες, που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού, είναι ζωτικής σημασίας.

Η δημιουργία και διατήρηση επιτυχημένων brand αποτελεί κεντρικό θέμα συζήτησης σε πάνελ που θα πραγματοποιηθεί κατά το Advertising, Marketing, Media and Communication Conference, στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Η συζήτηση που φέρει τον τίτλο «Creating and sustaining a successful brand: strategies and policies» και που θα φιλοξενηθεί στη σκηνή "Building Brilliant Brands" υπόσχεται να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για την επιτυχία των brands στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά.

Θα εστιάσει στις στρατηγικές και τις πολιτικές που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία και διατήρηση ενός επιτυχημένου brand, καθώς και στη μέτρηση του αντικτύπου αυτών των στρατηγικών στην αγορά. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketeers είναι επίσης μέρος της θεματολογίας.

Στο πάνελ θα συμμετάσχουν ο Λούκας Λεωνίδου, Manager, Marketing & CX της Toyota Cyprus και Αγγελής Ζίττης, Marketing Manager της ECOMMBX.

Τη συζήτηση πάνελ θα συντονίσει ο Πέτρος Πέτρου, CEO του Alpha Cyprus.

«The Art of Perceptions»

Σπουδαία ονόματα και γνωστοί ομιλητές από Κύπρο και το εξωτερικό φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Ένα συνέδριο, που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό του στίγμα.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της διοργάνωσης κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της IFMS Media καθώς και της BRND WGN. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Ο θεσμός απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Υποστηρικτής: 1210 Media, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στην έκδοση με τις 1000+μεγαλύτερες εταιρείες της Κύπρου-Largest employers
SkillsCyprus 2024: Για ταλαντούχους νέους και ταλαντούχες νέες-Παράταση στην υποβολή αιτήσεων
Η κανονιστική συμμόρφωση στο περιβάλλον της πράσινης μετάβασης και των νέων απαιτήσεων της CSRD
Οι 1000+μεγαλύτερες εταιρείες στην Κύπρο-Η συλλεκτική έκδοση του ΙΝ Business Οκτωβρίου στα περίπτερα
Cosmos Business Systems: Αύξηση 77,21% στα κέρδη και 47,67% στον κύκλο εργασιών το 2023
payabl.: Βράβευση από την ΑΕΛ Λεμεσού για την στήριξη προς την καλαθοσφαιρική της ομάδα
Ελένη Νεοκλέους: Επανεξετάστε τις μεθόδους διαχείρισης κινδύνων
Οι προκλήσεις που αντιμετώπισε ο τομέας της συμμόρφωσης για την εφαρμογή των κυρώσεων-Τι λένε κορυφαίοι επαγγελματίες
L.Parra: Οι κανονιστικές απαιτήσεις μεταμορφώνονται χάρη στο ΑΙ
Οι κυρώσεις made in England, oι προκλήσεις στην εφαρμογή και οι συστάσεις