powered by

Στην Action Cyprus η στρατηγική επικοινωνία του Οργανισμού «Α.Φ.Η.Σ Κύπρος»

H Action Cyprus, μέλος της Action Global Communications ανέλαβε τη διαχείριση της στρατηγικής επικοινωνίας του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού «Α.Φ.Η.Σ Κύπρος», έπειτα από διαδικασία προσφορών.

Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίας: above the line, υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και media relations, διοργάνωσης εκδηλώσεων και digital marketing.

Κύριο όχημα της στρατηγικής επικοινωνίας, είναι η πρωτότυπη καμπάνια που δημιούργησε η δημιουργική ομάδα της Action Cyprus. Η καμπάνια εμπνέεται από το ιδιαίτερα επίκαιρο ζήτημα των τοξικών διαπροσωπικών σχέσεων που, όπως και οι άδειες μπαταρίες, όταν δεν ανακυκλώνονται και παραμένουν στο σπίτι, γίνονται τοξικές.

Η καμπάνια προβάλλει μέσα από ένα βίντεο, την ιστορία ενός νεαρού, ο οποίος βρίσκεται στο γραφείο ενός ψυχολόγου, εξιστορώντας το χρονικό της τοξικής σχέσης του. Μια σχέση που τον σημάδεψε και του άλλαξε την κοσμοθεωρία, για να ανακαλύψουμε στο τέλος ότι το «πρόσωπο» στο οποίο αναφερόταν δεν ήταν άλλο από μια… άδεια μπαταρία. Και βεβαίως η καμπάνια δεν έμεινε μέχρι εκεί, αφού όπως είναι γνωστό κάθε ιστορία έχει δύο πλευρές. Στο συνέχεια, στο δεύτερο βίντεο της καμπάνιας, παρακολουθούμε την μπαταρία να μας δίνει τη δική της εκδοχή των γεγονότων.

Το μήνυμα της καμπάνιας είναι ξεκάθαρο: «Βάλε την τοξική σχέση με τις μπαταρίες σου σ’ έναν κάδο της Α.Φ.Η.Σ. και κράτα τις βλαβερές ουσίες τους μακριά από το περιβάλλον σου».

Η 360 καμπάνια «τρέχει» σε όλα τα Μέσα – digital TV, digital, radio, OOH, ενώ παράλληλα, εμπλουτίζεται με δημιουργικό υλικό στα social media, ενισχύοντας την εμπειρία των καταναλωτών. Η καμπάνια υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της εταιρείας παραγωγής Media Studios.

Η συνεργασία αυτή έρχεται να ενισχύσει την αποστολή της Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος, η οποία εδώ και 17 χρόνια πρωτοστατεί στην εκπαίδευση, στην ενημέρωση και στη διαχείριση των άδειων μπαταριών, μέχρι την ανακύκλωσή τους.

Η Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus, δήλωσε σχετικά:

«Για τη δημιουργία της καμπάνιας ενεργοποιήθηκε το σύνολο των units της Action (Creative, PR, Media, Digital Marketing, Events & Social), με στόχο να φέρουμε στην αγορά μια impactful 360 καμπάνια που, ενώ έχει χιούμορ, παράλληλα μπορεί να ευαισθητοποιήσει τους νέους, που ήταν το βασικό κοινό μας, για την ανακύκλωση μπαταριών».

Από την πλευρά του, ο Ευθύμιος Χαρμαλιάς, Creative Director της Action Cyprus ανέφερε:

«Καθώς το πρόβλημα της μη ανακύκλωσης μπαταριών βρισκόταν κυρίως στα νεανικά κοινά, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε ως δημιουργικό όχημα ένα πολύ hot θέμα, που τελικά αφορά όλους μας. Την τοξική σχέση. Κάνοντας λοιπόν τον παραλληλισμό με την “τοξική σχέση” που έχουμε με τις μπαταρίες μας, ξέραμε πως και θα τραβούσαμε το ενδιαφέρον του κοινού και θα περνούσαμε το μήνυμά μας. Σε αυτό βοήθησε και η χρωματική παλέτα που δημιουργήσαμε για τα social media. Pop and bright».

Δειτε Επισης

Το top 10 των τουριστικών αγορών-Το ιστορικό ρεκόρ και από πού προσέλκυσε αφίξεις το 2024 η Κύπρος
Κυριάκος Ιορδάνου: Η ισχυρή τάση, η σημαντικότερη πρόκληση και ο μονόδρομος για τις λογιστικές εταιρείες
Κοινωνική προσφορά από το ΕΒΕ Λεμεσού-Εισφορές σε φιλανθρωπικά ιδρύματα της πόλης και επαρχίας
Ο Δήμος Λεμεσού θεσμικός χορηγός του FIBA EuroBasket 2025
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Συμβολή της Νομικής Κλινικής για την υπόθεση Ιωαννίδου στη νεκρή ζώνη
Σύμβαση της Α. & Α.Κ. Αιμιλιανίδης, Κ. Κατσαρός & Συνεργάτες Δ.Ε.Π.Ε. με το Γενικό Λογιστήριο για τις διαδικασίες προσφυγής
Το φράγμα των τεσσάρων εκατ. επισκεπτών που έσπασε και τα έσοδα που θα ξεπεράσουν τα τρία δις-Ιστορικές επιδόσεις για τον τουρισμό
Η Freedom Holding Corp. χρηματοδότησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα Blitz της FIDE το 2024
Logicom Services: Υποχρεωτική δημόσια πρόταση για εξαγορά του 100% της Demetra-Δίνει €1,55 ανά μετοχή
Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων-Έσπασαν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων το 2024