Τα καταστήματα Bean Bar ζωντανεύουν τη μαγεία των Χριστουγέννων με την καμπάνια Ho Ho Hope for Children

Τα Χριστούγεννα έφτασαν και το Bean Bar μας καλεί να ζήσουμε τη μαγεία της πιο όμορφης εποχής του χρόνου και να κάνουμε πράξη το πραγματικό νόημα των γιορτών στηρίζοντας τα παιδιά που έχουν ανάγκη. Λαμπερά φωτάκια, στολισμένα δέντρα και γιορτινά vibes μεταμορφώνουν τα καταστήματα της αλυσίδας σε ζεστούς χριστουγεννιάτικους χώρους, όπου μπορεί κανείς να απολαύσει τις νέες Festive Limited Edition γεύσεις του brand που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την εποχή.

Μέσα από την καμπάνια "Ho Ho Hope for Children" που ξεκίνησε στις 20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, το Bean Bar διαθέτει το 30% των εσόδων από τις πωλήσεις των χριστουγεννιάτικων προϊόντων του στον Οργανισμό Hope for Children. Μέχρι τις 6 Ιανουαρίου οι φίλοι του Bean Bar έχουν την ευκαιρία να στηρίξουν συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, επιλέγοντας είδη από τις Festive Limited Edition γεύσεις του brand.

Bean Bar 2

Οι χριστουγεννιάτικες Bean Bar επιλογές είναι μοναδικές, με γεύσεις και αρώματα που ξυπνούν παιδικές αναμνήσεις: Ειδικότερα, οι Festive Limited Edition γεύσεις της αλυσίδας περιλαμβάνουν:

● Ζεστή σοκολάτα με γεύση κάστανο

● Ζεστή σοκολάτα με γεύση πορτοκάλι και κανέλα

● Τα λαχταριστά Santa’s Chocolate Cookies, που φέρνουν τη γεύση των γιορτών σε κάθε μπουκιά.

Για τους λάτρεις του καφέ, το Premium Christmas Blend, μια μίξη από μοναδικά χαρμάνια, προσφέρει νότες φράουλας, κανέλας, κάρδαμου και μαύρης σοκολάτας, δημιουργώντας μια γευστική εμπειρία που μένει αξέχαστη.

Bean Bar 3

A Christmas Video Game

«Φέτος βλέπουμε τις γιορτές μέσα από τα μάτια των παιδιών» είναι το σλόγκαν του φετινού χριστουγεννιάτικου σποτ της αλυσίδας. Η διαφορετικότητα και το δικαίωμα στο παιχνίδι, στη μάθηση, στην ελευθερία και στη ζωή είναι οι κεντρικές ιδέες αυτού του πρωτότυπου χριστουγεννιάτικου …βιντεοπαιχνιδιού. Σε έναν φανταστικό κόσμο, οι μικροί μας ήρωες, που σχεδιάστηκαν από τα παιδιά του Hope for Children, ξεπερνούν κάθε εμπόδιο και μαζεύουν υλικά όπως κανέλα, πορτοκάλι, κάστανο, μπισκότο και σοκολάτα αλλά και το γιορτινό ποτήρι της αλυσίδας, συνθέτοντας τις εορταστικές γεύσεις του Bean Bar που δίνουν υπερδυνάμεις και περισσότερους πόντους.

Σε δήλωσή της, Brand Manager του Bean Bar, η Αντωνία Κουμέττου, ανέφερε: «Τα Χριστούγεννα είναι για τα παιδιά, όμως τα Χριστούγεννα γινόμαστε όλοι παιδιά. Η φράση αυτή, που ακούμε στο ευφάνταστο σποτ, δεν θα μπορούσε να εκφράζει καλύτερα τη φιλοσοφία του Bean Bar. Μέσα από την καμπάνια μας ‘Ho Ho Hope For Children’, συνδυάζουμε την απόλαυση των εορταστικών μας γεύσεων και την αναβίωση των χριστουγεννιάτικών παιδικών μας αναμνήσεων με την ουσιαστική στήριξη στα παιδιά που το έχουν ανάγκη. Κάνουμε πράξη το μοίρασμα και την αγάπη, προσφέροντας στους πελάτες μας μια εμπειρία γεμάτη ζεστασιά, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουμε σε ένα σημαντικό ανθρωπιστικό έργο. Σας περιμένουμε να ζήσουμε μαζί την πιο όμορφη εποχή του χρόνου στα καταστήματά μας, που έχουν μεταμορφωθεί για να ζωντανέψουν τη μαγεία των Χριστουγέννων!».

Bean Bar 5wheelchair & black kid

Αξίζει να σημειωθεί ότι την κατά την εορταστική περίοδο μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου, όλα τα καταστήματα Bean Bar θα παραμένουν ανοιχτά μέχρι τις 9 μ.μ., ενώ στα αυτόνομα καταστήματα της αλυσίδας θα παραμένουν μέχρι εκείνη την ώρα ανοιχτές και οι κουζίνες, σερβίροντας φαγητό.

Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα Bean Bar διαθέτει δεκατέσσερα καταστήματα, τα έντεκα εκ των οποίων εντός Υπεραγορών Αλφαμέγα. Πρόκειται για τα καταστήματα στην Έγκωμη, στην Ακρόπολη, στη Δευτερά, στον Αστρομερίτη και τα Λατσιά στη Λευκωσία, στη Σκαρίνου, στο Κίτι και στο Metropolis Mall στη Λάρνακα, καθώς επίσης στα Πολεμίδια, στον Κάψαλο και στην Τριμίκλινη στη Λεμεσό. Τρία αυτόνομα (εκτός Υπεραγορών Αλφαμέγα) καταστήματα της αλυσίδας βρίσκονται στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία και στη Λεμεσό στη Λεωφόρο Κολωνακίου και στο παλιό λιμάνι της πόλης.

Bean Bar slogan

Η αλυσίδα συνεργάζεται, επίσης, με τις πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού Foody και Bolt, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να παραγγέλνουν τα αγαπημένα προϊόντα τους και μέσω του Bean Bar Αpp, παραλαμβάνοντας την παραγγελία τους από κατάστημα της περιοχής τους

Δειτε Επισης

Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Στο τεύχος Ιανουρίου του περιοδικού GOLD: Παρουσιάζουμε τους εννέα βραβευθέντες των CBN Young Dragon Awards
Το top 10 των τουριστικών αγορών-Το ιστορικό ρεκόρ και από πού προσέλκυσε αφίξεις το 2024 η Κύπρος
Κυριάκος Ιορδάνου: Η ισχυρή τάση, η σημαντικότερη πρόκληση και ο μονόδρομος για τις λογιστικές εταιρείες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Το φράγμα των τεσσάρων εκατ. επισκεπτών που έσπασε και τα έσοδα που θα ξεπεράσουν τα τρία δις-Ιστορικές επιδόσεις για τον τουρισμό
Logicom Services: Υποχρεωτική δημόσια πρόταση για εξαγορά του 100% της Demetra-Δίνει €1,55 ανά μετοχή
Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων-Έσπασαν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων το 2024
Χάραξαν πορεία και συμφώνησαν τα επόμενα βήματα για την μαρίνα Λάρνακας-Πλώρη για διαχείριση από CMMI