Νέα εκστρατεία για στεγαστικά δάνεια από την Alpha Bank με υπογραφή United Brains

Μια νέα εκστρατεία της Alpha Bank με υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας United Brains βρίσκεται στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες.

Με τον brand ambassador της Alpha Bank Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον ρόλο του Αρχιτέκτονα αυτή τη φορά, η εκστρατεία δομήθηκε πάνω στο κεντρικό όφελος της σταθερότητας του επιτοκίου που η Alpha Bank εξασφαλίζει για τους καταναλωτές, υποστηρίζοντας έτσι τα νοικοκυριά του τόπου στην απόκτηση πρώτης κατοικίας σε δύσκολες εποχές.

«Η συνεργασία της Τράπεζας με τον κύριο Χαραλαμπόπουλο υπό τον επικοινωνιακό σχεδιασμό κάθε εκστρατείας από την United Brains, ήταν μια συνειδητή στρατηγική απόφαση που καθώς αποδεικνύεται, έχει λειτουργήσει καταλυτικά στην επικοινωνία του οργανισμού μας με την κοινωνία, τα τελευταία χρόνια», αναφέρει σχετικά η κυρία Έλενα Κωνσταντίνου Ριρή, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank Cyprus Ltd.

IMG_20230516_174852

Σε αυτό το σενάριο ο Βασίλης ως Αρχιτέκτονας, έρχεται αντιμέτωπος με την ανασφάλεια νεαρού ζευγαριού που φοβούνται ότι με τη λογική των κυμαινόμενων επιτοκίων που αυξάνονται, δεν θα μπορούν να έχουν μια σταθερότητα στη διαχείριση του μηνιαίου τους προϋπολογισμού. Έτσι, αρχίζουν τις «περικοπές» στον σχεδιασμό του σπιτιού και μπαίνουν σε έναν διάλογο που οδηγεί τελικά σε λύση που προσφέρεται από τον Βασίλη.

«Με συστατικά την αξιοποίηση των εμπεριστατωμένων briefs, την ισορροπημένη χρήση χιούμορ σε ευρηματικά, ανθρωποκεντρικά σενάρια, το υπέρμετρο ταλέντο του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και τις άρτιες πλούσιες παραγωγές, με την ομάδα του Marketing, έχουμε καθιερώσει πλέον για την Alpha Bank το δικό της ξεχωριστό επικοινωνιακό τόνο φωνής που αναγνωρίζεται ευρέως», συνοψίζει για την εκστρατεία ο Γιάννος Κινάνης εκ μέρους της United Brains.

Client:

Alpha Bank Cyprus Ltd - Έλενα Κωνσταντίνου Ριρή, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων

Advertising Agency:

Creative Director: Γιάννος Κινάνης

Art Director: Τάσος Κωστής

Client Service Director: Τάνια Κάπου

Production Company:

The Coffee Films

Director: Θεόφιλος Παπαστυλιανός

Director of Photography: Γιώργος Ραχματούλιν

Producer: Λούης Πατσιάς

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett