Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Δημιουργώντας επωνυμίες στην εποχή του Web3

Η οικοδόμηση επωνυμιών με γνώμονα το σκοπό στην εποχή του Web3 είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Δημιουργώντας purpose-driven εκστρατείες, οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η αποκεντρωμένη φύση του ψηφιακού τοπίου, ευθυγραμμίζονται. Με τις τεχνολογίες Web3, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση και τη διαφάνεια, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως προς τις αξίες που ενσαρκώνουν τα brand που επιλέγουν. Αξίες, άρρηκτα συνδεδεμένες με τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο.

Επιπλέον, οι αποκεντρωμένες πλατφόρμες του Web3 δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να είναι αναπόσπαστο μέρος της επωνυμίας, συν-δημιουργώντας αξία. Κάπως έτσι, οι επωνυμίες είναι πλέον σε θέση να διαφοροποιηθούν, να εμπνεύσουν και να ευδοκιμήσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Για την επιρροή που έχουν οι purpose-driven στρατηγικές στο καταναλωτικό κοινό αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference., ο Arnt Eriksen, Chief Strategy Officer, Founder (Creative Alchemist, ChangeMaker) της Marketing at Heart.

Ο ομιλητής θα εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους οι Oργανισμοί που δεσμεύονται στην ανάπτυξη στρατηγικών με σκοπό έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές και δημιουργούν θετική επίδραση στην κοινωνία.

Από την Google στα UN

Ο Arnt Eriksen είναι ένας διεθνούς φήμης change maker με εξειδίκευση στην ενίσχυση της αξίας επωνυμιών σε τομείς πολυτελείας, lifestyle, λιανικής και fintech στις Σκανδιναβικές χώρες, την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Arnt συνδυάζει τη στρατηγική σκέψη με καινοτόμες αφηγήσεις για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων και την ανάπτυξη ανατρεπτικών ολιστικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως η Google, η American Express, η PayPal και τα Ηνωμένα Έθνη. Είναι πεπεισμένος ότι τα brand σήμερα ανταγωνίζονται περισσότερο με την κουλτούρα παρά με τους ανταγωνιστές τους.

Ο θεσμός που τιμά τον Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας

Για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας, επιστρέφοντας με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα.

Στόχος του Συνεδρίου, το οποίο θα διεξαχθεί στις 30 Ιουνίου 2023 στο K-Cineplex Nicosia Prime (Στρόβολος) είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας, σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.

Ειδικότερα, η δομή του Συνεδρίου θα αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες θα περιλαμβάνουν δύο σκηνές. Συγκεκριμένα, το Συνέδριο έχει χωριστεί στις εξής ενότητες: The Leaders’ Stage, The Advertising, PR, Creativity Stage, The Marketing, Brands and Consumer Stage, The Media & Social Media Stage και The Digital, Data and Technology Stage.

Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων. Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ImarComms, Red Wolf, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Σε τροχιά απογείωσης η γραμμή πλεύσης της κυπριακής ναυτιλίας... Παγκοσμίου φήμης ναυτιλιακό σύμπλεγμα η Κύπρος
Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας
Η νέα επιστημονική επιτροπή του ΠΑΣΥΚΑΦ
Φαίδωνας Φαίδωνος: Πάνω από 600 οι φοιτητές ΤΕΠΑΚ στην Πάφο τη νέα χρονιά
Τομείς συνεργασίας συζήτησαν Βαφεάδης και Χατζημανώλη με DP World στο Ντουμπάι
Επιχειρηματικό φόρουμ Κύπρου-Εσθονίας: Προώθηση διμερών συνεργασιών
Οι εποπτικές προτεραιότητες της ΕΚΚ για το 2024-Επικέντρωση σε ΚΕΠΕΥ με διασυνοριακές δραστηριότητες
Εργασιακή ευημερία: Βασικός παράγοντας για τη βιώσιμη επιτυχία των οργανισμών
Ανανέωση διεθνούς διαπίστευσης EFMD για το Πρόγραμμα ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Κύπρου