Powered by

Νέο λογότυπο για τη Nokia μετά από 45 χρόνια

Επιχειρώντας να παρουσιάσει τον εαυτό της ως μια τεχνολογική φίρμα που περιλαμβάνει όχι μόνον συσκευές κινητής τηλεφωνίας, η Nokia ανανέωσε το λογότυπό της με ένα απλοποιημένο και γωνιώδες ντιζάιν.

Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Lippincott, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής της Nokia να εκφράσει τον εαυτό της ως «έναν ηγέτη καινοτομίας B2B που υλοποιεί το δυναμικό του ψηφιακού σε κάθε βιομηχανικό τομέα».

Το σχέδιο του προηγούμενου λογότυπου, το οποίο είχε σχεδιαστεί το 1979, απλοποιήθηκε για να γίνει πιο μινιμαλιστικό και γωνιώδες με πιο λεπτούς χαρακτήρες.

Το αναγνωρίσιμο βαθύ μπλε της Nokia έγινε πιο φωτεινό. Οι διαγώνιες γραμμές του «K» στο προηγούμενο λογότυπο διατηρήθηκαν με σχήμα βέλους στο νέο λογότυπο, αλλά αφαιρέθηκε το όρθιο στέλεχος του γράμματος.

Αφαιρέθηκαν στελέχη από τα γράμματα «N» και «A» για να δώσουν μια αφαιρετική, εκσυγχρονισμένη εμφάνιση. Το γράμμα «O» άλλαξε σχήμα, από στρογγυλεμένο τετράγωνο στο παλιό λογότυπο σε κυκλικό σχήμα στο καινούργιο.

«Σχεδιάστηκε ως σύμβολο συνεργασίας, η οποία για τη Nokia είναι κρίσιμης σημασίας για την υλοποίηση του ραγδαία αυξανόμενου δυναμικού των δικτύων, ξεκλειδώνοντας κατακτήσεις σε βιωσιμότητα, παραγωγικότητα και προσβασιμότητα» σημείωσε η εταιρεία (https://www.instagram.com/p/Cpr9AewgIQn/).

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Μερίδια κινητής: Άνοδος Cablenet, πρωτιά Cyta, μικρές και μεγάλες απώλειες
Κυβερνοασφάλεια: Μειώνοντας το ψηφιακό ρίσκο με απλές λύσεις
Jinius: Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες
Ν. Γιάλλουρος: Αν χάσουμε την κυβερνοασφάλεια, θα χάσουμε τα πάντα
Π. Παντζαρής: Αυξητική η τάση τηλεπικοινωνιακής απάτης
Π. Λιβανός: Τι κάνει έναν οργανισμό «κατάλληλο για το μέλλον»
Ι. Χαραλάμπους: Τι πρέπει να περιέχει η δικτυακή αρχιτεκτονική ασφάλειας δικτύου
Γ. Μετζάκης: Ραχοκοκαλιά της κυπριακής οικονομίας οι ΜμΕ
Ν. Ιωάννου: Τι μέτρα να πάρουν οι ΜμΕ για προστασία από κυβερνοεπίθεση
Στην Αθήνα για επίσημη επίσκεψη ο Υφυπουργός Καινοτομίας