Instagram: Ποιες αλλαγές έρχονται στην αρχική οθόνη

Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.

Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.

Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.

Δειτε Επισης

Πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Εγκαίνια της Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς
Θέμις Χριστοφίδου: Το CYENS βήμα προόδου για αστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα
Γιώργος Χρυσάνθου: Το CYENS ανοίγει νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα
Nίκος Χριστοδουλίδης: Ορόσημο για τη σύγχρονη ιστορία του Δήμου Λευκωσίας το Κέντρο Αριστείας CYENS
Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης: To CYENS μέρος ευρύτερης προσπάθειας αποκατάστασης του κέντρου
Η Κύπρος στο επίκεντρο της παγκόσμιας τεχνολογίας και καινοτομίας
Ο Πρίγκιπας Αλβέρτος Β’ του Μονακό στα κεντρικά γραφεία της Epic στην Κύπρο
Κτίζοντας γνώση στις επιχειρήσεις εν μέσω της ΑΙ εποχής
Capacitor Partners και IMR παρέχουν στρατηγικές προοπτικές για ψηφιακό μετασχηματισμό ελληνικής δικαιοσύνης
«Σε αξιοσημείωτη φάση ανάπτυξης και μετασχηματισμού ο τομέας της τεχνολογίας στην Κύπρο»