Powered by

Instagram: Ποιες αλλαγές έρχονται στην αρχική οθόνη

Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.

Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.

Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.

Δειτε Επισης

GoMoWorld: Μείνετε συνδεδεμένοι σε πάνω από 160 χώρες χωρίς SIM
Βγαίνει απ’ την πρίζα η σταθερή τηλεφωνία, σωτήριο το fiber optic-Το market share
Μερίδια κινητής: Άνοδος Cablenet, πρωτιά Cyta, μικρές και μεγάλες απώλειες
Κυβερνοασφάλεια: Μειώνοντας το ψηφιακό ρίσκο με απλές λύσεις
Jinius: Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες
Ν. Γιάλλουρος: Αν χάσουμε την κυβερνοασφάλεια, θα χάσουμε τα πάντα
Π. Παντζαρής: Αυξητική η τάση τηλεπικοινωνιακής απάτης
Π. Λιβανός: Τι κάνει έναν οργανισμό «κατάλληλο για το μέλλον»
Ι. Χαραλάμπους: Τι πρέπει να περιέχει η δικτυακή αρχιτεκτονική ασφάλειας δικτύου
Γ. Μετζάκης: Ραχοκοκαλιά της κυπριακής οικονομίας οι ΜμΕ