Ξεκινά η ανέγερση εργοστασίου κατασκευής μπαταριών από τον Όμιλο VW

Η Volkswagen συνεχίζει με συνέπεια τη στρατηγική της προς την ηλεκτροκίνηση ανακοινώνοντας την ανέγερση του  πρώτου εργοστασίου μπαταριών στο Salzgitter. Η σχετική εκδήλωση έγινε παρουσία του Γερμανού Καγκελαρίου Olaf Scholz με την παραγωγή να είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει το 2025. Την ευθύνη για τις δραστηριότητες κατασκευής μπαταριών θα έχει η νεοσύστατη εταιρεία «PowerCo» η οποία πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ευρώ και θα απασχολήσει έως και 20.000 άτομα μόνο στην Ευρώπη.

Ο Γερμανός Καγκελάριος Olaf Scholz δήλωσε σχετικά: «Σήμερα είναι μια καλή μέρα για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία και την Ευρώπη. Η Volkswagen δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας. Μαζί, θέτουμε τα θεμέλια για τη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος στο Salzgitter».

 

Με τη σειρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen AG, δήλωσε: «Σήμερα δεν θέτουμε μόνο θεμέλιο λίθο, αλλά σηματοδοτούμε και ένα στρατηγικό ορόσημο. Η επιχείρηση κυψελών μπαταριών είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της στρατηγικής μας που θα κάνει τη Volkswagen κορυφαίο πάροχο της βιώσιμης κινητικότητας του αύριο. Η δημιουργία του δικού μας εργοστασίου κυψελών είναι ένα μεγάλο έργο από τεχνική και οικονομική άποψη. Αποδεικνύει ότι φέρνουμε την τεχνολογία αιχμής του μέλλοντος στη Γερμανία!».

Ο Όμιλος Volkswagen ομαδοποιεί τις παγκόσμιες δραστηριότητες μπαταριών του στην ευρωπαϊκή εταιρεία (SE) PowerCo. Όσον αφορά το μέλλον, σχεδιάζονται περαιτέρω προϊόντα, όπως μεγάλα συστήματα αποθήκευσης για το ενεργειακό δίκτυο. Μετά το Salzgitter, το επόμενο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών πρόκειται να δημιουργηθεί στη Βαλένθια ενώ προσδιορίζονται τοποθεσίες για τρία ακόμη εργοστάσια κυψελών στην Ευρώπη. Εκτός από την Ευρώπη, η PowerCo ήδη διερευνά τη δυνατότητα περαιτέρω γιγαντιαίων εργοστασίων στη Βόρεια Αμερική.

Μέχρι το 2030, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να λειτουργήσει έξι εργοστάσια κυψελών συνολικής απόδοσης 240 GWh σε όλη την Ευρώπη μαζί με τους συνεργάτες του, με τη νέα ενοποιημένη κυψέλη να υπολογίζεται πως θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας έως και 50%. Τα πρωτότυπα που παράγονται μέχρι σήμερα έχουν επιδείξει πολλές υποσχόμενες επιδόσεις όσον αφορά την εμβέλεια, τους χρόνους φόρτισης και την ασφάλεια – απαραίτητες προϋποθέσεις για ένα μελλοντικό βιομηχανικό πρότυπο.

 

Δειτε Επισης

Οι οικονομικές επιπτώσεις της εισβολής και ο σημαντικός ρόλος της ΚΤΚ για την ανοικοδόμηση από τα ερείπια
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: The 12th Invest Cyprus International Investment Awards
Bege: Ο νέος γαστρονομικός προορισμός του St Raphael Resort & Marina
«Να μην χρειαστεί να διακόψουμε την σύμβαση...»Ψάχνουν φως στο τούνελ του δρόμου Πάφου-Πόλεως Χρυσοχούς
Το σκληρό μέτρο που αποφεύγεται και πώς θα παρακολουθούνται οι μισθοί στην οικοδομική βιομηχανία
Μία lady για ένα SIR-H BENTLEY Cyprus μετέφερε τον Sir Tom Jones στην Κύπρο
Τι προνοεί η μεσολαβητική πρόταση Παναγιώτου για την οικοδομική βιομηχανία-Αναμένει απαντήσεις μέχρι την Τετάρτη
Δεν πιάνουν τα αεροδρόμια της Κύπρου τα... κενά αέρος λόγω Microsoft-Πιθανές καθυστερήσεις αφίξεων
Στα χέρια των κοινωνικών εταίρων η μεσολαβητική πρόταση Παναγιώτου για την οικοδομική βιομηχανία
Ανδρέας Αλέξη: Οι επιπτώσεις στην οικονομία από την γήρανση του πληθυσμού και οι επείγουσες μεταρρυθμίσεις