Volkswagen και Toyota η πρώτη επιλογή των Κυπρίων

Η Volkswagen και η Toyota είναι οι δύο μάρκες αυτοκινήτων που μπήκαν δυναμικότερα στο 2021, όσον αφορά τις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ιδιωτικής χρήσης, καθώς κατέγραψαν 187 και 184 πωλήσεις αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια της πρώτης διμηνίας. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η άνοδος της Volkswagen στην πρώτη θέση, καθώς η Toyota είναι σταθερά στην κορυφή των πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας, εδώ και τρία χρόνια. Το φράγμα των 100 πωλήσεων στα καινούργια επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ξεπέρασαν επίσης οι BMW (142), Kia (131), Nissan (128) και Hyundai (115).

Διαβάστε ακόμα: More THAN business με την Ξένια Ξενοφώντος    

Διαβάστε ακόμα: THE BROWN BOX: Τι κρύβει το κουτί;

Πρώτος ο Όμιλος Πηλακούτα

Την πρωτιά στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ιδιωτικής χρήσης καταλαμβάνει ο Όμιλος Πηλακούτα (BMW, Jaguar, Land Rover, Mini, Nissan, Rolls-Royce, Dacia, Renault και Mitsubishi), ο οποίος έφτασε τις 436 πωλήσεις έναντι 269 της Unicars (Volkswagen, Audi, Seat και Skoda).

Στο ίδιο επίπεδο ακολουθούν οι Dickran Ouzounian & Co (Toyota και Lexus) και CIC (Mercedes-Benz, Smart, Fiat, Alfa Romeo, Jeep και Abarth), με 198 και 197 πωλήσεις αντίστοιχα. Το όριο των 100 πωλήσεων ξεπέρασαν και οι CTC (Hyundai, Volvo και Iveco) και Α. Loutsios & Sons (KIA και Isuzu), με 174 και 131 πωλήσεις αντίστοιχα.

 

Mercedes στα μεταχειρισμένα

Στα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης η Mercedes βρίσκεται στην κορυφή για άλλη μία χρονιά, με 826 πωλήσεις έναντι 483 της Mazda. Toyota και Nissan με 254 και 239 εγγραφές αντίστοιχα βρίσκονται στην τρίτη και τέταρτη θέση. Το φράγμα των 200 πωλήσεων ξεπέρασε και η BMW (210).

 

Ο αντίκτυπος της πανδημίας

Στο γενικότερο πλαίσιο, οι πωλήσεις αυτοκινήτων συνεχίζουν να πλήττονται από την πανδημία, με τον συνολικό αριθμό των εγγραφέντων οχημάτων να μειώνεται κατά 16,4% στο πρώτο δίμηνο (6.554 από 7.842 την ίδια περίοδο του 2020). Όσον αφορά τις εγγραφές επιβατικών  μειώθηκαν κατά 17,1% (5.229 από 6.309). Από αυτά τα 1.777 (34%) ήταν καινούρια και τα 3.452 (66%) μεταχειρισμένα.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών