Μαρίνα Λάρνακας: Μια μαρίνα με λευκαρίτικα, ταβέρνες και ουζερί

Σε μια πολύ διαφορετική βάση, σε σχέση με τα όσα βλέπουμε σε παρόμοια έργα, κινείται η κοινοπραξία Kition Ocean Holdings, η οποία έχει αναλάβει την αξιοποίηση και την ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας. 

Διαβάστε ακόμα: Γ. Χρυσοχός: Ασφαλής επένδυση με λιγότερο ρίσκο τα ακίνητα
 
Σκοπός της κοινοπραξίας είναι μέσα από το προωθούμενο έργο να αξιοποιήσει και να προβάλει τον τοπικό χαρακτήρα της πόλης, προσθέτοντας στη μεγαλεπήβολη ανάπτυξη τα ιδιαίτερα στοιχεία της Λάρνακας, κάτι που, όπως ανέφερε στο InBusinessNews, o CEO της Kition Ocean Holdings, Πάνος Αλεξάνδρου, θα δημιουργήσει μια μαρίνα με ταυτότητα και παραδοσιακό χαρακτήρα.

Διαβάστε ακόμα: TUI Group: Παίρνει μερίδιο της Thomas Cook και δυναμώνει στην Κύπρο

Διαβάστε ακόμα: Altamira: Διαμερίσματα από €40.000 και σπίτια από €125.000 (photos)

«Θέλουμε να έχουμε Λευκαρίτικα, ταβέρνες, ουζερί… οι εμπορικοί χώροι της μαρίνας θέλουμε ως επί το πλείστον να φιλοξενούν μικρές τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα δώσουν ένα παραδοσιακό χαρακτήρα στη μαρίνα», μας ανέφερε χαρακτηριστικά, στο περιθώριο της χθεσινής παρουσίασης του έργου, που έγινε στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρνακας.
 

«Το έργο θα είναι μια τεράστια επιτυχία για την πόλη αλλά και ολόκληρη την Κύπρο»
Σκοπός, όπως μας εξήγησε, είναι να δημιουργηθεί μια εξωκεντρική ανάπτυξη, η οποία θα βοηθήσει στην ανάπτυξη ολόκληρης της Λάρνακας. Δηλαδή, να δημιουργηθούν νέα γραφεία, τα οποία θα προσελκύσουν εταιρείες, οι οποίες με τη σειρά τους θα εργοδοτήσουν προσωπικό, το οποίο ικανοποιώντας τις καθημερινές του ανάγκες θα ωθήσει την οικονομία της Λάρνακας.

Η επιλογή της Λάρνακας για το «με διαφορά μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στην Κύπρο», σύμφωνα με τον ίδιο, έγινε λόγω της τοποθεσίας της πόλης, του αεροδρομίου της, του λιμανιού της και του γεγονότος ότι είναι μια πόλη η οποία έχει παραμεληθεί όσον αφορά έργα ζωτικής σημασίας.
 
«Πιστεύουμε ότι με σωστές συνεργασίες και τη συνεργασία του Δήμου Λάρνακας το έργο θα είναι μια τεράστια επιτυχία για την πόλη αλλά και ολόκληρη την Κύπρο», μας είπε ο κ. Αλεξάνδρου, σημειώνοντας ότι πρόκειται για μία τεράστια επένδυση που φτάνει κοντά στο €1,2 δις, η οποία θα αποφέρει πολλά εισοδήματα στην Κυπριακή Δημοκρατία, θα δημιουργήσει πέραν των 4.000 θέσεων εργασίας και με τις υποδομές που θα γίνουν θα προκληθεί ραγδαία ανάπτυξη στη Λάρνακα.
 


Η Κύπρος θα μετατραπεί σε τουριστικό προορισμό για yachting
Βάσει του τρόπου σχεδιασμού της μαρίνας Λάρνακας, η κοινοπραξία αναμένει ότι το έργο θα έχει μεγάλη επιτυχία, καθώς, παρά το γεγονός ότι η λειτουργία μιας μαρίνας δεν είναι τόσο κερδοφόρα, η συγκεκριμένη μαρίνα θα λειτουργήσει με καινούργια πρότυπα και θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη του τουρισμού με σκάφη αναψυχής (yachting).
«Θεωρούμε ότι και με τις υπόλοιπες μαρίνες που θα υπάρχουν τα επόμενα χρόνια στην Κύπρο, η χώρα θα μετατραπεί σε ένα τουριστικό προορισμό για yachting στην Ανατολική Μεσόγειο», σημείωσε o CEO της Kition Ocean Holdings.


Τρία πανεπιστήμια μεταξύ μαρίνας και λιμανιού
Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του project είναι το εκπαιδευτικό και ειδικότερα η ανάπτυξη τριών πανεπιστημίων, μεταξύ της μαρίνας και του λιμανιού. Πρόκειται για ξενοδοχειακή σχολή, η οποία σκοπεύει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων (κατά το πιθανότερο θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με ελβετική πανεπιστημιακή σχολή), για ιατρική σχολή που θα λειτουργεί παράλληλα με νοσοκομειακή μονάδα (κατά το πιθανότερο σε συνεργασία με νοσοκομεία του Ισραήλ) και πανεπιστήμιο περιβάλλοντος και ενέργειας.

Δειτε Επισης

Σαλπάρει ξανά το M/V Daleela για Πειραιά-Μόνο από τη Λεμεσό τα δρομολόγια τη φετινή χρονιά
Στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και με κυπριακή σημαία το θρυλικό Boeing 727 της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Tree Hotel: Τι θα περιλαμβάνει το ξενοδοχείο στις Πλάτρες-Οι περιβαλλοντικοί όροι
Συστάσεις EASA στις αεροπορικές εταιρείες-Nα είναι προσεκτικές στον εναέριο χώρο του Ιράν και του Ισραήλ
Smoothie Factory: Επεκτείνεται στη Λάρνακα με opening στο Mercure City Hotel
Η συμβολή της Wizz Air στην επιβατική κίνηση της Κύπρου και η εδραίωσή της στην αγορά
Εκτροπές και ακυρώσεις πτήσεων... Διανυκτέρευσαν σε ξενοδοχεία της Κύπρου οι επιβάτες
Kawacom's: Γιορτάζει 10 χρόνια επιτυχίας με 22 καταστήματα παγκύπρια και επανασυστήνεται με νέα εικόνα
#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού
Η Wizz Air στοχεύει να φτάσει σε 10% πράσινες πτήσεις έως το 2030