Toyota: Πέτυχε τρία χρόνια νωρίτερα τον στόχο για τα ηλεκτροκίνητα

Όταν η συζήτηση παγκοσμίως περιστρέφεται γύρω από τα περιβαλλοντικά θέματα, ο αριθμός των αυτοκινήτων που αγοράζουν οι πελάτες παγκοσμίως έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από τον αριθμό των πρωτότυπων αυτοκινήτων που παρουσιάζονται σε εκθέσεις αυτοκινήτου. Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε ότι έφθασε σε ένα σημαντικό ορόσημο στις ετήσιες πωλήσεις ηλεκτροκινητήρων το 2017 με πάνω από 1,52 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Το αποτέλεσμα, ήταν η αύξηση κατά 8% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ που είχε πετύχει το 2016, σηματοδοτώντας μια χρόνια ανάπτυξης και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους της Περιβαλλοντικής Πρόκλησης για το 2050, πωλώντας περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε ένα έτος, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί για το 2020. Επιπλέον, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Toyota υπερβαίνουν πλέον τα 11,47 εκατομμύρια, γεγονός που αντιπροσωπεύει την μείωση κατά περισσότερο από 90 εκατομμύρια τόνους CO2 σε σύγκριση με τις πωλήσεις ισοδύναμων συμβατικών οχημάτων.

«Σε 20 μόλις χρόνια, έχουμε δει την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από περίπου 500  σε περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις», δήλωσε ο Shigeki Terashi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. «Αυτή είναι μια απόδειξη από τους πελάτες μας για την ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία των ηλεκτροκινητήρων μας και χάρη σε αυτούς, οδηγηθήκαμε στην εδραίωση μιας σταθερής και βιώσιμης βάσης για μαζική παραγωγή ενός πιο διαφοροποιημένου στόλου ηλεκτροκίνητων οχημάτων».

Η Toyota από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης στο Prius στην Ιαπωνία το 1997, εργάστηκε για τη βελτίωση της τεχνολογίας αυτής ως βάση των προσπαθειών της για ηλεκτροκίνηση, ενώ στην πορεία παρουσίασε το 2014 το Mirai, το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα Fuel Cell,  το 2016 την 4η γενιά του Prius και το 2017 τη δεύτερη γενιά Prius Plug-In Electric Vehicle. Η εταιρεία θα συνεχίσει την ανάπτυξη και διεύρυνση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς στρέφει τώρα το ενδιαφέρον της στην παραγωγή καθαρά ηλεκτρικών οχημάτων από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και ακολούθως από την Ιαπωνία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Παράλληλα, η Toyota στοχεύει στην περαιτέρω επέκταση των πωλήσεων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στις αναδυόμενες αγορές για περαιτέρω συμβολή στη μείωση του CO2 από τις νέες πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως. 

Οι προσπάθειες για τη βελτίωση, καθώς και τη διεύρυνση του στόλου οχημάτων με ηλεκτροκινητήρα συνδέεται άμεσα με τη «Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050» της Toyota, όπου η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη 5,5 εκατομμύριων ετήσιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030, όπως ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Για να επιτύχει τον στόχο της, η Toyota αποκάλυψε τα σχέδιά της για τη διάθεση 10 BEV μοντέλων παγκοσμίως στις αρχές της δεκαετίας του 2020 και από το 2025 περίπου η εταιρεία επιδιώκει να διαθέτει ηλεκτροκίνητη εκδοχή για όλα τα μοντέλα οχημάτων της σε όλο τον κόσμο. 

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Υπάρχει έρευνα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, δεν θα κάνει δική της για το τερματικό η Κ.Δ.
Άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρισμού σε ένα χρόνο-Οι δύο πυλώνες που πρέπει να συνδεθούν και ο Great Sea Interconnector
Γ. Παπαναστασίου: Δεν μπορεί να υπάρχει κουκούλωμα, θέμα με ευαισθησίες η σύμβαση για το τερματικό
Κ. Κουμής: Ξεπεράσαμε τις προκλήσεις για τον τουρισμό-«Να μην αφήνουμε τα μικρά να δυσφημίζουν την Κύπρο»
Βλέπει κατάληξη σε συμφωνία για την συλλογική σύμβαση στην οικοδομική βιομηχανία ο Παναγιώτου
«Απόδοση τυχόν ευθυνών εκεί και όπου υπάρχουν για το τερματικό»-Οι οδηγίες του Νίκου Χριστοδουλίδη
Κίνα: Ετήσια αύξηση 7,7% στην κατανάλωση φυσικού αερίου το 2024
Φθινόπωρο οι πρώτες επενδύσεις του Εquity Fund-Πρώτος θεσμικός επενδυτής η Τράπεζα Κύπρου
Ο άγνωστος αλλά σημαντικός ρόλος των τραπεζών στη μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης(video)
Μ. Σιζόπουλος: Επιφυλάξεις ΕΔΕΚ για ηλεκτρική διασύνδεση-Υπάρχουν δύο σοβαροί κίνδυνοι