Στο νέο τεύχος του IN Business

  05/10/2018 10:19

Στο νέο τεύχος του IN Business

  05/10/2018 10:19
ΙΝ Βusiness
Τεύχος 152, Οκτώβριος 2018
 

 
52. Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα - R.I.P. Οι μεγάλες ευθύνες. Ποιοι και πώς έφταιξαν πριν και μετά το 2013
Ο Συνεργατισμός στην Κύπρο δεν υπάρχει πλέον και το παιχνίδι επίρριψης ευθυνών χωρίζεται σε δύο μέρη. Στα κακώς έχοντα της περιόδου πριν από το 2013 και στη διαχείριση που έτυχε ο οργανισμός στη μετά της κρατικής στήριξης περίοδο. Ποιος φταίει για το λουκέτο της δεύτερης μεγαλύτερης τράπεζας στην Κύπρο; Το παλιό κατεστημένο του συνεργατικού κινήματος ή η νέα τάξη πραγμάτων μετά την κρατικοποίηση; Τα γεγονότα δείχνουν πως ευθύνες αναλογούν σε όσους είχαν σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του Συνεργατισμού, παλιούς και νέους.
 
FEATURES
46 . Ελληνική: Τράπεζα πρώτης επιλογής
Μετά το έντονο και επιχειρηματικά γεμάτο διάστημα που διένυσε, ο CEO της Ελληνικής Τράπεζας, Γιάννης Μάτσης, στοχοθετεί, βάσει των νέων δεδομένων, την επόμενη μέρα για τον οργανισμό του οποίου προΐσταται και μιλά για την εποχή των νεοφανών προκλήσεων, στην οποία έχει εισέλθει το κυπριακό τραπεζικό σύστημα.
 
64. Είμαστε σωστοί και νομοταγείς
Ο Δημοσθένης Μαυρέλλης, partner, banking and finance, στο δικηγορικό γραφείο, Chrysses Demetriades & Co. LLC και από τους νεότερους του επιχειρηματικού γίγνεσθαι, μιλά για πλείστα όσα απασχολούν το ευρύτερο πολιτικοοικονομικό μας περιβάλλον.
 
68. Η ύψιστη επιχειρηματική επιβράβευση
Στο τεύχος αυτό ανακοινώνουμε τις 40 υποψηφιότητες στις οκτώ κατηγορίες βράβευσης του κοινού για τα ενδέκατα IN Business Awards και έχουμε ως μοναδικό στόχο τη διατήρηση της εγκυρότητας της διοργάνωσης, αλλά και την περαιτέρω ενδυνάμωσή της, ώστε να συνεχίσει να θεωρείται ο μεγαλύτερος θεσμός επιβράβευσης από την κυπριακή επιχειρηματική κοινότητα. Ο θεσμός δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς τους χορηγούς των βραβείων: Eυρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, MTN, Glenfiddich, TFI Markets και Σκλαβενίτης.
 
114. Behind the fiber scenes
Η χρήση fiber optics (οπτικών ινών) παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κι αυτό λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρουν στους οργανισμούς, όπως η μεταφορά τεράστιου όγκου πληροφοριών με ταχύτητα και ασφάλεια. Πώς διασφαλίζεται, όμως, ότι οι ίνες αυτές καταλήγουν να εργάζονται με όση δυναμική θα θέλαμε; Σχολαστικότητα πάνω απ’ όλα, στη βάση υψηλών προδιαγραφών, είναι η συνταγή της RedMax Technologies, όπως διαφάνηκε στο ταξίδι που κάναμε behind the fiber scenes, καταγράφοντας το πώς εργάζεται στα έργα που αναλαμβάνει.
 
158. Τα λάθη που καίνε τη μάρκα
Η εικόνα ενός brand και η πραγματικότητα που εν γένει εμπερικλείει αποτελούν το Α και το Ω της επικοινωνιακής του στρατηγικής. Είναι οι παράμετροι στις οποίες θα βασιστεί το τι θα ακούσει, θα σκεφτεί και θα νιώσει το κοινό για τη μάρκα, οι παράγοντες που θα εξασφαλίσουν τα ζητούμενα της επιλογής και της εμπιστοσύνης.
 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 152
10. Business Gossip: The whistleblower.
12. Μοnthly Briefing.
14. Newsbrief
1.200 τ.μ. SPAR: Μετά τη Λάρνακα, τι;
Metropolital Health Group: Νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς
Επιχειρήσεις: Θέλουν κόσμο οι 4 στις 10
MAS: Νέος γενικός ο Ζουρίδης
IN BRAND: Lurpak®
 
20. The amazing numbers of: Top Kinisis Travel Public
26. Τράπεζα Κύπρου: Ο ελεγκτής σε ρόλο μέντορα
28. Εθνική Αρχή Στοιχημάτων: Let’s keep it a game
32. Παγκοσμιοποίηση: Πλησιάζει το τέλος;
34. Gevo: Πες το και Γίνεται
36. 9ο Συνταξιοδοτικό Φόρουμ: Επενδύστε για καλή σύνταξη
38. Counsellor - Treasure Lab: Εμπνευστής και coach
44. Κυπριακά Βραβεία Καινοτομίας ΟΕΒ: Όταν η Κύπρος πρωτοστατεί
40. Parimatch: Μεγαλύτερο στοίχημα η ομάδα
42. Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Το Βρετανικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου
93. Αφιέρωμα: Digital Payments
119. Αφιέρωμα: Supply Chain & Logistics
162. ΑΜ Παπακυριακού: Σχεδιαστική παρουσίαση της εταιρείας
170. Notworthy & Untold: Όταν το πινέλο συναντά το διαδίκτυο - Μαγεμένος από τις κοινωνικές επιστήμες, ο Χάρης Τσέβης ήθελε να συνδυάσει το design με τον κόσμο της επικοινωνίας, έτσι έγινε visual designer, χωρίς καν να φαντάζεται την πορεία που του επιφύλασσε το μέλλον.
 

Πίσω στην αρχή της σελίδας