Στο νέο τεύχος του IN Business

  30/03/2018 09:20

Στο νέο τεύχος του IN Business

  30/03/2018 09:20
ΙΝ Βusiness
Τεύχος 146, Απρίλιος 2018
inbapril2018


46. Τουρισμός: Πτήση CY 2018
Ο τουρισμός ανέκαθεν αποτελούσε τη σημαντικότερη πηγή εσόδων, άμεσων και έμμεσων, για την κυπριακή οικονομία και διαχρονικά αποδεικνύεται η σταθερή αξία, ακόμα και στις δυσκολότερες περιόδους κρίσης. Το 2018 αναμένεται άνοδος στο τουριστικό ρεύμα, της τάξης του 8%, ενώ το 2017 οι αφίξεις τουριστών ήταν, επίσης, αυξημένες με 3.6 εκατομμύρια επισκέπτες και ενισχυμένα έσοδα για όλους τους συσχετιζόμενους κλάδους. Χαράς ευαγγέλια και κλίμα ευφορίας μεν, προβληματισμός δε από την άλλη. Οι αφίξεις ανταποκρίνονται στις προσδοκίες για αυξημένα έσοδα; Το IN Business πραγματοποιεί έρευνα για τη βιομηχανία πίσω από τις τουριστικές αφίξεις. Ποιοι τομείς της οικονομίας, δηλαδή, επωφελούνται και ποια η διαφορά μεταξύ αυξημένων εσόδων και κέρδους.
 
FEATURES
40. Λανσάρουμε τη νέα εποχή

Μια πολύ δημιουργική χρονιά αποδεικνύεται το 2018 για τη Χαραλαμπίδης Κρίστης, με ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων, αλλά και την προσθήκη καινούργιων κατηγοριών, σηματοδοτώντας έτσι μια νέα ακόμη πιο δυναμική εποχή για την εξέλιξή της. Για την πορεία αυτή μας μιλά ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Μάριος Κωνσταντίνου, στην πρώτη συνέντευξη από την ανάληψη των καθηκόντων του.
 
70. Ποια η ακριβότερη και ποια η φθηνότερη πόλη;
Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα ή Πάφος; Ποια είναι η πιο ακριβή και ποια η πιο φθηνή πόλη για να ζήσει κανείς στην Κύπρο; Η απάντηση εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, αφού οι τιμές αυξομειώνονται βάσει προσφοράς και ζήτησης, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το IN Business.
 
72. Game of πολυ-thrones
Από διάφορες φάσεις έχει περάσει, τα τελευταία χρόνια, η αγορά επίπλου στην Κύπρο. Τελωνειακή ένωση, κάθοδος ΙΚΕΑ και άνοδος του τουρισμού είναι μόνο μερικές από τις εξελίξεις που την καθόρισαν, καθώς έχει την ιδιότητα να καταγράφει συχνά διαφορετική πορεία στους ποικίλους τομείς που εκτείνεται, ανάλογα με το προφίλ του πελατολογίου τους και των δεδομένων που το επηρεάζουν σε διάφορες χρονικές περιόδους.
 
76. All about hair
Η marketing & trade marketing director της Henkel Beauty Care Ελλάδας και Κύπρου, Στρατηγούλα Βαμβαλή, μιλά για τα 120 χρόνια της Schwarzkopf.
 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 146
10| Business Gossip:
The whistleblower.
10. Μοnthly Briefing.
12| Newsbrief

Συνεργατισμός: Η ώρα των επενδυτών
2ο Παγκύπριο Συνέδριο Γάλακτος: Ό,τι γίνεται από γάλα
Cyprus Private Banking and Wealth Management Conference: Όλα τα νέα δεδομένα των επενδύσεων
Limassol Boat Show 2018: Ετοιμάζεται το ναυτικό σαλόνι
 IN Brand: Bruscho           
22| The amazing numbers of: OJO Sunglasses
24| Βραβεία Καινοτομίας ΟΕΒ: Ώρα για επιβράβευση
26| Κανικλίδης: Άκρως εμπιστευτικό
28| Μιχάλης Ζαβός: Λεμεσός όπως Λονδίνο
30| Αθλητικός Τουρισμός: Πώς θα πετύχουμε ρεκόρ
32| Matthew Brown: Λιανικό: Άμεση απογείωση
34| Mark Tungate: Κτίζοντας brands μέσα από το storytelling
38| Alpha Κύπρου: The show goes on
54| Αφιέρωμα: Investors In People
82| Notworthy & Untold: Κάθε όνομα και παραμύθι - Οι εκπαιδευτικοί Αγάθη Προδρόμου και Μαρία Καλλούσια εμπνέονται και δημιουργούν, κατά παραγγελία, προσωπικό παραμύθι με το όνομα κάθε παιδιού

 

Πίσω στην αρχή της σελίδας